SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jon is ook sympathiekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:53 schreef Drolflap het volgende:
Ik gun het die coach van NEC wel, sympathieke man
Zie eerst maar eens in de eredivisie te blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:55 schreef OOST het volgende:
Was wel ff spannend als Nijmegenaar zijnde. Hopelijk is dit geen uitstel en hebben ze volgend seizoen een beter team.
Karma..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
2009, Roda JC wint na strafschoppen tegen Cambuur en blijft in de ere divisie.
2014 Cambuur op de 12de plaats na 34 wedstrijden.
2014 Roda JC wint van GA Eagels maar degradeert naar 34 wedstrijden....
![]()
![]()
![]()
![]()
naarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
2009, Roda JC wint na strafschoppen tegen Cambuur en blijft in de ere divisie.
2014 Cambuur op de 12de plaats na 34 wedstrijden.
2014 Roda JC wint van GA Eagels maar degradeert naar 34 wedstrijden....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat schrijf ik toch? of weet je niet wat uitstel betekent?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens in de eredivisie te blijven
Oh, ik dacht misschien dat je bedoelde dat je hoopt dat jullie niet volgend seizoen degraderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:57 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch? of weet je niet wat uitstel betekent?
nou als ze nu niet degraderen en volgend jaar weer een kansloos jaar spelen, tja, dan is dat niet anders als ze dan degraderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht misschien dat je bedoelde dat je hoopt dat jullie niet volgend seizoen degraderen
Groeten terugquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef Vatta het volgende:
Eindeeeeeeelijk dat rottige tering Roda eruit. Na al die geluksjaren eindelijk eruit gedonderd. Groeten van een Sparta fan.
Moest er ook een keer van komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef Vatta het volgende:
Eindeeeeeeelijk dat rottige tering Roda eruit. Na al die geluksjaren eindelijk eruit gedonderd. Groeten van een Sparta fan.
Of huilende Roda fans ?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:05 schreef Heeinz het volgende:
Iemand een gifje van die juichende NEC fan?
Kali ook welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik denk dat Fluddurus en Hupperts wel een club kunnen vinden in de Eredivisie.
Daarom dat Limburg is toch ook niks man. Als je links of rechts die kutlaars uitrijd zit je nieteens in Nederland. Limburg is gewoon Belgie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moest er ook een keer van komen.
Die gasten hebben al vanaf 2009 mazzel.
Wat een mongolen waren dat zegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:05 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:05 schreef Heeinz het volgende:
Nee dat was niet nodig, want Cillessen en Schöne hebben een NEC verleden en waren dit seizoen de belangrijkste twee spelers bij Ajax.quote:
Ach ja, dat is die Hollandse arrogantie, hè. Moet je niet aan mee willen doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik begrijp die #nooitmeerlimburg van 'die Hollanders' niet zo goed. Degene uit Noord, en Zuid-Holland klagen over de reisafstand. Juist de2 provincies die het meest afgezonderde zijn van de rest van Nederland en europa
Reisafstand is gelul, Groningen is voor Feyenoord verder dan Kerkrade bijvoorbeeld. En voor Ajax maakt het weinig uit. Het speelt ook een rol dat Roda JC zo vaak is ontsnapt tot grote teleurstelling van andere clubs (die daardoor dus weer JL moesten spelen) dat men nu zoiets heeft van: ''Jullie verdienen het nu een keer te degraderen''quote:Op zondag 4 mei 2014 01:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik begrijp die #nooitmeerlimburg van 'die Hollanders' niet zo goed. Degene uit Noord, en Zuid-Holland klagen over de reisafstand. Juist de2 provincies die het meest afgezonderde zijn van de rest van Nederland en europa
Dus als ik het goed begrijp is volgend seizoen PSV aan de beurtquote:Op zondag 4 mei 2014 03:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Reisafstand is gelul, Groningen is voor Feyenoord verder dan Kerkrade bijvoorbeeld. En voor Ajax maakt het weinig uit. Het speelt ook een rol dat Roda JC zo vaak is ontsnapt tot grote teleurstelling van andere clubs (die daardoor dus weer JL moesten spelen) dat men nu zoiets heeft van: ''Jullie verdienen het nu een keer te degraderen''
Maar goed als je deze kaart bekijkt, dan zie je wel dat Roda JC vrij afgezonderd is van de overige clubs (niet alleen die van Noord/Zuid-Holland), dus vanuit dat punt snap ik het wel.
[ afbeelding ]
En Overijssel gaat de macht grijpenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is volgend seizoen PSV aan de beurt
Zeker als je bedenkt dat Limburg zeer centraal gelegen is.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:06 schreef Halcon het volgende:
"Vrij afgezonderd" in Nederland als argument gebruiken![]()
![]()
Wat een onzin, iedereen is het middelpunt van de wereld, wanbeleid is wanbeleid dan doet die geografische ligging er weinig meer toe.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat Limburg zeer centraal gelegen is.
in een straal van 1,5u rijden van Roermond wonen 26miljoen mensen.
Iets waar de randstad bij lange na niet aan kan tippen.
Jammer genoeg hebben de Limburgse clubs het nadeel, dat club als Standard Luik, Racing Genk en Borussia Mönchengladbach redelijk dichtbij zitten.
Internationaal gezien ligt het veel centraler dan de Randstad inderdaad. Nederland is een klein land, je kunt pas spreken van afgezonderd als FC Bonaire de Eredivisie haalt.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Iets waar de randstad bij lange na niet aan kan tippen.
Jammer genoeg hebben de Limburgse clubs het nadeel, dat club als Standard Luik, Racing Genk en Borussia Mönchengladbach redelijk dichtbij zitten.
Dan kom je echt niet buiten je eigen gehucht/dorp/stadquote:Op zondag 4 mei 2014 10:06 schreef Halcon het volgende:
"Vrij afgezonderd" in Nederland als argument gebruiken![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan kom je echt niet buiten je eigen gehucht/dorp/stad
Leuk feitje, maar heb je niets aan, aangezien het de Nederlandse competitie betreftquote:Op zondag 4 mei 2014 10:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ja ik hoor vaak bij bv langs de lijn: en we maken een rondje langs de Hollandse velden. En Holland is weer ergens anders.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:13 schreef Shreyas het volgende:
Roermond wonen 26miljoen mensen.Leuk feitje, maar heb je niets
Ben heel benieuwd hoeveel geluidsfragmenten jij kunt presenteren met juist die zinsnede. Ik denk precies.....hmm... 0quote:Op zondag 4 mei 2014 17:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ja ik hoor vaak bij bv langs de lijn: en we maken een rondje langs de Hollandse velden.
natuurlijk wel als ik de keuze zou hebben om een wedstrijd te bezoeken met een paar vrienden zou ik eerder naar een Bundesliga clubs gaan dan naar MVV/Fortuna/Roda/PSVquote:Op zondag 4 mei 2014 16:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk feitje, maar heb je niets aan, aangezien het de Nederlandse competitie betreft
Ok maar ik denk dat de meeste Nederlanders de Eredivisie belangrijker vinden dan de Bundesliga.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel als ik de keuze zou hebben om een wedstrijd te bezoeken met een paar vrienden zou ik eerder naar een Bundesliga clubs gaan dan naar MVV/Fortuna/Roda/PSV
Weet ik wel zeker. Landsgrenzen zijn nou eenmaal een barrière (goh), dus je hebt er vrij weinig aan dat ze 100 km verder in Duitsland 10 miljoen mensen hebben wonen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok maar ik denk dat de meeste Nederlanders de Eredivisie belangrijker vinden dan de Bundesliga.
En een Duitser gaat niet voor zijn plezier naar de Eredivisie kijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok maar ik denk dat de meeste Nederlanders de Eredivisie belangrijker vinden dan de Bundesliga.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 4 mei 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
En een Duitser gaat niet voor zijn plezier naar de Eredivisie kijken.
Dan noem je ook een clubquote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dacht de voorzitter van VVV ooit anders over
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:04 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Met mij erbij waren we het geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwolle - Utrecht 1quote:
Toepasselijke usernamequote:
Alleen hier dan weer geen profclubs in de omgeving/provincie.quote:
Dat is gebruikelijk, maar dat doet GGMM maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef RvLaak het volgende:
Is het niet gebruikelijk om bij elk seizoen een nieuwe reeks te openen?
Aan de andere kant blijft dit wel een mooie TTquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk, maar dat doet GGMM maar.
Beetje achterhaald, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan de andere kant blijft dit wel een mooie TT
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even warmdraaien voor weer een KNOTSGEK seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de OP.Ik ben inmiddels overleden.
Ik kan hem gewoon zien, maar ik zit ook nog in Belgiëquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even warmdraaien voor weer een KNOTSGEK seizoen
Dat was ook een pareltje jaquote:
Wie zal dit jaar het snelst tegen de eerste nederlaag oplopen, Ajax, PSV of Feyenoord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |