Omdat ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:40 schreef Bosscielny het volgende:
Waarom zijn er überhaupt play offs? De nummer 5 heeft het beste gepresteerd, dus zou je zeggen geef daar dat EL ticket aan. Dat lijkt mij persoonlijk het eerlijkst, maar goed. Nederland moet altijd zo moeilijk doen.
Doe het dan goed! Eerste 6 in een competitie voor de titel. Daarna 8 ploegen voor kans op een EL ticket en de onderste 4 een nacompetitie.quote:
Ook omdat je anders nergens meer voor speelt als je 3 wedstrijden voor het einde op de 8e plek staat, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:40 schreef Bosscielny het volgende:
Waarom zijn er überhaupt play offs? De nummer 5 heeft het beste gepresteerd, dus zou je zeggen geef daar dat EL ticket aan. Dat lijkt mij persoonlijk het eerlijkst, maar goed. Nederland moet altijd zo moeilijk doen.
Vind je het heel gek, op woensdagavond om 18:45.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen: Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Lindgren, Chery, van Nieff; Van der Velden, Zivkovic, Kostic
Vitesse: Velthuizen; Leerdam, Mori, Van der Heijden, van Aanholt; Pröpper, Vejinovic, Labyad; Atsu, Havenaar, Ibarra
Het uitvak zal gevuld zijn met een overweldigend aantal van maar liefst vijftig man.
50quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen: Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Lindgren, Chery, van Nieff; Van der Velden, Zivkovic, Kostic
Vitesse: Velthuizen; Leerdam, Mori, Van der Heijden, van Aanholt; Pröpper, Vejinovic, Labyad; Atsu, Havenaar, Ibarra
Het uitvak zal gevuld zijn met een overweldigend aantal van maar liefst vijftig man.
Het was maar een beetje extra info hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Vind je het heel gek, op woensdagavond om 18:45.
Ik reageer op je cynisme.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was maar een beetje extra info hoor, wist niet dat je kwaad werd.
Doe ik niet, ik reageer ook cynisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een cynische post vind ik geen reden om te ragen.
Je werd opzichtig kwaad, je emoties namen duidelijk de bovenhand. Dat valt te begrijpen, dus dan zijn bij dezen je excuses aanvaard.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik reageer ook cynisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |