- weggejorist en opgerot -quote:
Best wel jaquote:
Mja. Ze hebben ook 33 wedstrijden gehad om het niet zo ver te laten komen. Blijft echter wel triest.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best wel jahadden gewoon weer door het oog van de naald gekropen ware het niet dat:
Ajax
Ik koos Roda vaak als eerste ploeg in de carrieremodus van FIFA, meteen met een topclub starten vond ik nooit uitdagend.quote:
Zal er niet rouwig om zijn hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. Ze hebben ook 33 wedstrijden gehad om het niet zo ver te laten komen. Blijft echter wel triest.
Heerenveen is ook een leuke club om mee te startenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik koos Roda vaak als eerste ploeg in de carrieremodus van FIFA, meteen met een topclub starten vond ik nooit uitdagend.
Vanaf FIFA 15 een club als Cambuur of een nieuwe promovendus kiezen dan maar.
NEC heb ik ook niks mee. Ajax schandalig idd, maar dat weet je. Roda heeft het zelf zo ver laten komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal er niet rouwig om zijn hoor.
Roda is een kutclub, maar blijft schandalig hoe Ajax gespeeld heeft.
Voor hem vind ik het wel treurig.quote:
nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
De haat op Roda begint wat overdreven te worden.. ze verdienen degradatie want het beleid is al een tijd slecht, maar om nou de polonaise te lopen.. Roda of NEC is toch om het even.
Ieder zijn mening.. Bij NEC is het beleid slecht en bij Roda ook, vind het prima dat Roda eruit vliegt maar soms lijkt het net of iedereen elkaar hier napapegaait.quote:
oke pleunquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening.. Bij NEC is het beleid slecht en bij Roda ook, vind het prima dat Roda eruit vliegt maar soms lijkt het net of iedereen elkaar hier napapegaait.
Het leedvermaak voor mij is extra groot omdat een aantal jaren geleden FC Limburg werd tegengehouden. En nu zit geen enkel team uit Limburg meer in de Eredivisiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
De haat op Roda begint wat overdreven te worden.. ze verdienen degradatie want het beleid is al een tijd slecht, maar om nou de polonaise te lopen.. Roda of NEC is toch om het even.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening.. Bij NEC is het beleid slecht en bij Roda ook, vind het prima dat Roda eruit vliegt maar soms lijkt het net of iedereen elkaar hier napapegaait.
NEC heeft nog een leuke supportersschare, Roda is veredeld Duitslandquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alsof dat Fortuna of MVV wat uitmaakt. Liever dat dan geen club toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:21 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Het leedvermaak voor mij is extra groot omdat een aantal jaren geleden FC Limburg werd tegengehouden. En nu zit geen enkel team uit Limburg meer in de Eredivisie
Net Twente.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC heeft nog een leuke supportersschare, Roda is veredeld Duitsland
Ik wou net zeggen, WIJ zijn de Duitsers!quote:
Gehen sie auch raus?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, WIJ zijn de Duitsers!
NEIN.quote:
Maakt ze niks uit nee, het vermaak dat Roda degradeert, de club die zich altijd de trots van het zuiden noemtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof dat Fortuna of MVV wat uitmaakt. Liever dat dan geen club toch?
Je hebt een whatsapp-bericht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maakt ze niks uit nee, het vermaak dat Roda degradeert, de club die zich altijd de trots van het zuiden noemt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, is vele malen groter dan dat er geen Limburgse clubs meer in de Eredivisie spelen. Al heeft VVV nog een klein kansje natuurlijk.
Nu over op bier![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stomme provinciaalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Grapje, liever Twente dan die randstadclubjes.
Limburgers meer hoor. Moeten jullie eerst meer Kampfgeist laten zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, WIJ zijn de Duitsers!
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
VVV kan nog promoverenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:52 schreef Friek_ het volgende:
Geen enkele Limburgse ploeg meer in de Eredivisie.
Dat lijkt me ook onwaarschijnlijk, dus de vlag kan uit!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
VVV kan nog promoveren
(wat ik niet verwacht)
Ik vind je ondertitel trouwens een beetje ironisch in deze context.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook onwaarschijnlijk, dus de vlag kan uit!
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:52 schreef Friek_ het volgende:
Geen enkele Limburgse ploeg meer in de Eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is het treurig voor hem? Speelt ie daar niet pas 3 jaar of zo?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor hem vind ik het wel treurig.
Vuurde trouwens ook de nodige shots naar Tomasson , Bundert en Vleming
Kaliquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Kan kali volgend jaar wel voor het kampioenschap spelen, mijn zijn grandioze ambities
Nu ADO nog.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker wel relevant. Minder Limburgse PVV-tokkies in de Eredivisie.
Prachtig werk man.
Net of in Limburg iedereen PVV stemtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker wel relevant. Minder Limburgse PVV-tokkies in de Eredivisie.
Prachtig werk man.
Whehequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:21 schreef Perico het volgende:
Doei Hollanders, blijf dan ook lekker opgerot bij die klassieker die jullie op misbruikt Limburgs grondgebied organiseren, die amstel race.
Echt, blijf maar voor eeuwig weg. En leuk he, allemaal die kut IJssel derby's in vervallen stadions met 3000 man....
Neuh hoor. We haten alleen de amstel gold race, van die amsterdammers die hier een kutkoers organiseren en dom volk met zich meebrengen en Limburg te grabbel gooien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
In Limburg gaat de vlag uit. Ook daar hebben ze een pesthekel aan die club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |