SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
De lukaakquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
Goal Everton, ik zet hem weer aan hihi
De Lukaak
Tja. Ik geloof toch dat dit zijn laatste seizoen is geweest. Al weet ik niet wat de plannen van van Basten zijn met de keepers positie.quote:
Mijn gevoel zegt:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
psv 10 sec nadat ik geld op 0-1 gelijk had gezetfffuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
psv 10 sec nadat ik geld op 0-1 gelijk had gezetfffuuuuuuuuuuuuuu
35quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt:Maar... niet veel verloren hoop ik?
Ruiter maar niet halenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Ik geloof toch dat dit zijn laatste seizoen is geweest. Al weet ik niet wat de plannen van van Basten zijn met de keepers positie.
kan gebeurenquote:
Het mooiste zou zijn als NEC er via de play-offs uitvliegt. Sparta er inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan me totaal niet boeien wie eruit vliegt. NEC is een kut club en Roda is ja Roda
Ajax naait nu wel even heel Nederland idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Leuk hoor Ajax, wat een kutclub, laat het dan 1-1 worden, sukkels
Naja, op zich doen ze gewoon hun werk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Ach ga toch packs openenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb het niet gezien. Maar het zou me niks verbazen: http://bleacherreport.com(...)o-is-arsenal-qualityquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar het zou me niks verbazen: http://bleacherreport.com(...)o-is-arsenal-quality
lekker je eigen site aan het promotenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar het zou me niks verbazen: http://bleacherreport.com(...)o-is-arsenal-quality
Dat heb ik van sofifa en daar heb ik geen reactie geplaatst.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker je eigen site aan het promoten
Ja, met hun kut dierentuin ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef Revontulet het volgende:
Opkankeren en niet meer terugkomen. Doei Roda
Wat is er Mavertje?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Vreet een condoomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Dat is wel een mooie club jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als NEC er via de play-offs uitvliegt. Sparta er in
Haha held op sokkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef Revontulet het volgende:
Weggaan en niet meer terugkomen. Doei Roda
Die staan zelf te jankenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef Toefjes het volgende:
Die Roda spelers zijn ook niet even naar de huilende supporters gelopen volgens mij?
Ja, dat is gezellig. Grote bieren drinken langs de kantquote:
Vervelende ventquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha held op sokkenMet kanker lopen schelden en dan snel editten
![]()
Het achtertuin gevoel bij betaald voetbalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is gezellig. Grote bieren drinken langs de kantGeef toe, Excelsior flikt het al sinds jaar en dag om steeds weer terug te komen. Dat is best knap te noemen.
Dat geldt dan ook voor Omer Bayramquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Diego Biseswar is ook gedegradeerd met Kayserispor. Zal wel terug komen naar Nederland nu.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor Omer Bayram![]()
Maar die mag daar blijven
Lekker hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag gekocht voor 65k
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
ik zit er klaar voor hoornog geen uitslagen gezien
Waarom 30k gestegen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag gekocht voor 65k
was meer omdat ik de hele tijd in de tuin bezig wasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ze bestaan echt nog, de mensen die zich nog steeds op zondag helemaal afsluiten van de wereld, zodat ze met het bord op schoot lekker Studio Sport kunnen kijken. Lekker spannend.
Geen idee.. maar niemand bood op hem terwijl hij erop stond voor 65k SP en 110k BIN dus toen kocht ik hem maar gewoon voor 65k.quote:
Oh, je was serieus gewoonquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was meer omdat ik de hele tijd in de tuin bezig wasen dan gewoon even half uurtje in houden om niet te checken
haha ja heb echt nog geen ideequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, je was serieus gewoonDan ga ik niet verklappen wie degradeert.
Het was een hele spannende ontknoping. Ik zou er gewoon maar een zak chips bij pakken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ja heb echt nog geen ideeik hoop roda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik zit nu rond de 2200 spelers. Dacht dat het wel leuk zou zijn om achter de hand te houden bij thema toernooien. Welgeteld 1 thema toernooi gehad dat de moeite waard bleek te zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik je er dan zo'n 30 van ofzo
ja erg creatief zijn ze niet bij EAquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 2200 spelers. Dacht dat het wel leuk zou zijn om achter de hand te houden bij thema toernooien. Welgeteld 1 thema toernooi gehad dat de moeite waard bleek te zijn
Zelden zo'n inspiratieloos FUT-jaar gehad, wat betreft thematoernooien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 2200 spelers. Dacht dat het wel leuk zou zijn om achter de hand te houden bij thema toernooien. Welgeteld 1 thema toernooi gehad dat de moeite waard bleek te zijn
De webapp is een veel grotere ergernis. Er zijn eigenlijk weinig zaken die dit jaar goed gegaan zijn. Misschien dat de formatie kaarten er af zijn dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelden zo'n inspiratieloos FUT-jaar gehad, wat betreft thematoernooien.
Laten we het er maar op houden dat EA voldoende puntjes ter evaluatie heeft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De webapp is een veel grotere ergernis. Er zijn eigenlijk weinig zaken die dit jaar goed gegaan zijn. Misschien dat de formatie kaarten er af zijn dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
ja vnvnd of morgen vast nog wel HHquote:
quote:
Ik heb ook gelezen in het EA forum dat de auto-buyers een bron van ellende zijn voor de webapp. Het is op zich wel bizar dat Dreetje met het verkopen van accounts voor 30K per stuk voor autobuyers, het hele TOTY heeft kunnen kopen (als dat waar is tenminste).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat EA voldoende puntjes ter evaluatie heeft.
natuurlijk is er wel een manier om die dingen aan te pakken. Het is EA alleen te veel werk en geeft er blijkbaar geen F*** om dat de boel niet werkt, is maar net hoe je met je klanten om wilt gaan he.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen in het EA forum dat de auto-buyers een bron van ellende zijn voor de webapp. Het is op zich wel bizar dat Dreetje met het verkopen van accounts voor 30K per stuk voor autobuyers, het hele TOTY heeft kunnen kopen (als dat waar is tenminste).
Geeft vooral aan hoeveel van die dingen er wel moeten zijn op de markt. Er is geen goede manier om dat aan te pakken blijkbaar. Anders volgend jaar ook maar zo'n ding in de hand nemen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen in het EA forum dat de auto-buyers een bron van ellende zijn voor de webapp. Het is op zich wel bizar dat Dreetje met het verkopen van accounts voor 30K per stuk voor autobuyers, het hele TOTY heeft kunnen kopen (als dat waar is tenminste).
Geeft vooral aan hoeveel van die dingen er wel moeten zijn op de markt. Er is geen goede manier om dat aan te pakken blijkbaar. Anders volgend jaar ook maar zo'n ding in de hand nemen.
Die rooie heeft ook gewoon enkele duizenden euro's gemaakt als het goed is sinds december.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon iets neergezet, waar wij als junks verslaafd aan zijn. De negatieve zaken er om heen nemen we voor lief. Klikken gewoon 50 keer op refresh als het moet. Als de webapp het weer doet zijn we vooral weer blij, in plaats van kwaad dat het een paar uur niet lukte.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
natuurlijk is er wel een manier om die dingen aan te pakken. Het is EA alleen te veel werk en geeft er blijkbaar geen F*** om dat de boel niet werkt, is maar net hoe je met je klanten om wilt gaan he.
1000den nog wel, 3 account voor 6 euro, dat zijn ziek veel accountsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die rooie heeft ook gewoon enkele duizenden euro's gemaakt als het goed is sinds december.
Alsof wij dat nog geloven.quote:
Ajacied7 had het over 2 tot 3 duizend.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1000den nog wel, 3 account voor 6 euro, dat zijn ziek veel accounts
zo dat zijn meer dan 1000 accountsquote:
Klinkt nogal triviaal: aan de ene kant jezelf een klein (virtueel) fortuin vergaren, aan de andere kant een belangrijk deel van zo'n spel om zeep helpenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wij maar lachen om die filmpjes en zijn onnozelheid. Die jongen komt er wel. Ik denk niet op geheel eerlijke wijze, maar toch.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1000den nog wel, 3 account voor 6 euro, dat zijn ziek veel accounts
Tja. Het spel is toch al om zeep. Dus dan kun je toch maar beter mee doen? Het is echt niet zo dat je dan in de hel terecht komt ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt nogal triviaal: aan de ene kant jezelf een klein (virtueel) fortuin vergaren, aan de andere kant een belangrijk deel van zo'n spel om zeep helpen
Nja, je kan met 1 mail adres zoveel accounts maken als je wil. Het is gewoon een kut zooi om iedere keer weer die FUT intro te moeten doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo dat zijn meer dan 1000 accounts![]()
maar wel mooi voor m
die kan je overslaan hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, je kan met 1 mail adres zoveel accounts maken als je wil. Het is gewoon een kut zooi om iedere keer weer die FUT intro te moeten doen.
Ik moet er inderdaad niet aan denken. Volgens mij voel je je dan echt een ultieme autistquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, je kan met 1 mail adres zoveel accounts maken als je wil. Het is gewoon een kut zooi om iedere keer weer die FUT intro te moeten doen.
je moet wel eerst even een ABtje kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Het spel is toch al om zeep. Dus dan kun je toch maar beter mee doen? Het is echt niet zo dat je dan in de hel terecht komt ofzo.
Ik geloof niet dat ik er op die manier nog echt veel plezier uit zou halen. Het is (los van het feit dat het niet mag) te makkelijk ofzo. Denk dat er dan weinig uitdaging meer aan is. Net zoals wanneer je in totaal honderden euro's over de val smijt aan FIFA points.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Het spel is toch al om zeep. Dus dan kun je toch maar beter mee doen? Het is echt niet zo dat je dan in de hel terecht komt ofzo.
Dat kind is zo dom als wat joh. Wordt later gewoon stratenmaker ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wij maar lachen om die filmpjes en zijn onnozelheid. Die jongen komt er wel. Ik denk niet op geheel eerlijke wijze, maar toch.
Dat wordt het lastige gedeelte. Ik wacht wel tot de volgende fifaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet wel eerst even een ABtje kopen
Denk je dat geld overmaken van je paypal account naar je bankrekening saai gaat worden?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er op die manier nog echt veel plezier uit zou halen. Het is (los van het feit dat het niet mag) te makkelijk ofzo. Denk dat er dan weinig uitdaging meer aan is. Net zoals wanneer je in totaal honderden euro's over de val smijt aan FIFA points.
aan de andere kant, met je ABtje aan iedere maand ff 30 ekkies binnen halenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er op die manier nog echt veel plezier uit zou halen. Het is (los van het feit dat het niet mag) te makkelijk ofzo. Denk dat er dan weinig uitdaging meer aan is. Net zoals wanneer je in totaal honderden euro's over de val smijt aan FIFA points.
Of profvoetballerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat kind is zo dom als wat joh. Wordt later gewoon stratenmaker ofzo
Dre heeft er zelf 1 gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wordt het lastige gedeelte. Ik wacht wel tot de volgende fifa
Met alle respect, maar aan de gang gaan met een AB is geneuzel in de marge, vergeleken met Dreetjes praktijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aan de andere kant, met je ABtje aan iedere maand ff 30 ekkies binnen halen
Oh, dat kan ik op zeker niet. Maar het zou mooi zijn als EA alsnog het signaal afgeeft dat het niet mag, door gewoon iedereen met een AB er uit te gooien. Nu is het dweilen met de kranen open. De moeite die ze doen moeten ze steken in het repareren van de kranen, niet in het dweilen.quote:
ze moeten niet alleen een grote bek hebben maar ook echt die ban hamer eens in het rond slingeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik op zeker niet. Maar het zou mooi zijn als EA alsnog het signaal afgeeft dat het niet mag, door gewoon iedereen met een AB er uit te gooien. Nu is het dweilen met de kranen open. De moeite die ze doen moeten ze steken in het repareren van de kranen, niet in het dweilen.
Ik had al een paar keer een Ikeme goedkoop opgepikt.. en Trippier heb ik nog in mijn club. Zijn TOTS is nog wel wat te duurquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
Die NIF versies van die TOTS FL zijn nu ook behoorlijk wat waard (tenminste op de xbox)
quote:
Eindelijk toffe shirts voor PSG.quote:
Ik moet alleen Neymar nogquote:Op zondag 4 mei 2014 01:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
ja wss wel jaquote:Op zondag 4 mei 2014 09:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Mooi team! Misschien Xabi Alonso voor Xavi nog?
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is een mooi shirt. Als aandenken
[ afbeelding ]
quote:
Weet niet hoe het bij andere clubs zit, maar de AZ clubkaart is gewoon gratis. Het formulier om m aan te vragen ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Wat triest
Dan ben je ook meteen verplicht om hem te nemen
Ik weet alleen maar dat je bij PSV verschillende soorten abbo's hebt die aan de clubkaart verbonden zijn, maar dat er iig ook 1 gratis is.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij andere clubs zit, maar de AZ clubkaart is gewoon gratis. Het formulier om m aan te vragen ook.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar dat je bij PSV verschillende soorten abbo's hebt die aan de clubkaart verbonden zijn, maar dat er iig ook 1 gratis is.
M is toch gratis?quote:
En Ajax maar elke wedstrijd de cijfers manipuleren of er echt ruim 51.000 man in het stadion zatenquote:Op zondag 4 mei 2014 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
M is toch gratis?
Zit studio sport van gisteren terug te kijken, al die lege plekken in de Arena. Niet ajax of de fans in het geheel aan te rekenen natuurlijk, maar toch belachelijk dat er een aantal mensen zijn die de eerste thuiswedstrijd na het kampioenschap, wat ook nog de laatste wedstrijd is gewoon maar niet komen en die stoelen leeg houden, denk dat dat toch wel een wedstrijd is waar genoeg mensen naartoe zouden willen.
Ik zie het ja. Pff matig.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
*zoekt*
Was een tijdelijke actie
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)SV-Club-Card-aan.htm
DS2 vindt Lays kut, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey DS, deze kom ik net tegen op een dating site. Ze zoekt een jongen van 23-35 jaar, omgeving Drachten. Iets voor jou ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is 1 van de 3 smaken waar je uit kan kiezen.. Lays is vaakdus grote kans dat ik het weg ga gooien.
Jezelf zo op internet kwakken, en al helemaal op een datingssitequote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey DS, deze kom ik net tegen op een dating site. Ze zoekt een jongen van 23-35 jaar, omgeving Drachten. Iets voor jou ?
[ afbeelding ]
Als het maar tieten en een kut heeftquote:Op zondag 4 mei 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat maakt mij niet uit, stuur maar hierheen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als het maar tieten en een kut heeft ademt
Dan kan bovenstaande nietquote:
WTFquote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik geloof nooit dat dit prettig is
Die tekst erbij.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ook echt duur voor een stukkie plasticquote:Op zondag 4 mei 2014 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTFAls je een relatie krijgt en dat meisje betrapt je op zo'n ding, dan zal ze je nooit meer serieus nemen
Willie.nl, gewoon seksspeeltjes site, maar ik zocht een plaatje van de 'ideale vrouw' en toen kwam ik hier terechtquote:Op zondag 4 mei 2014 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op wat voor deel van het internet ben je nu beland TT?
fifa packs openen geeft ook een kick las ik hier laatst, dus dat komt goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook echt duur voor een stukkie plasticKan je beter fifa packs openen
[..]
Willie.nl, gewoon seksspeeltjes site, maar ik zocht een plaatje van de 'ideale vrouw' en toen kwam ik hier terecht
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand met als teamnaam U MAD BRO zelf laten ragen en ragequitten
Kan je nog wat bronze spelers kopen voor op je bank gr grquote:Op zondag 4 mei 2014 12:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ben me toch een coins aan het verdienen met handelen tijdens dit TOTS
De nieuwe Gangnam stylequote:
Ik heb ook al 300k gemaakt , eerste avond de TOTS spelers gekocht en 2 dagen later verkopen voor 70k meer, hoppaquote:Op zondag 4 mei 2014 12:28 schreef The_Yakuza het volgende:
gast, jij hebt echt issuesquote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En dan de eerste play-off wedstrijd gelijk kei harde batta krijgenquote:
Hoezo dat nou weerquote:
Heb je die met iemand die je kent geruild? Of gewoon toevallig iemand die ze allebei aanbood en 2 van jou nog moest?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewoon dit overhouden:
[ afbeelding ]
Nee deze was met een random dude.. Wss bood hij Korea aan voor Brazil oid..quote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je die met iemand die je kent geruild? Of gewoon toevallig iemand die ze allebei aanbood en 2 van jou nog moest?
Zo irritant dat je maar een beperkt aantal dingen tegelijk kan aanbieden
quote:
Stones van Everton naar Chelsea deze zomer, let op mijn woorden.quote:The consistency in appearance and performance of our defence has undoubtedly been a success story this year. In 26 of our 36 league games to date the pairing of John Terry and Gary Cahill have comprised the heart of our back four, and Mourinho believes the centre-backs' nationality can make a difference.
'I like English players' mentality,' he said. 'It's not just the fact that we are in England. I like the way they train and the way they commit themselves. I like the way they feel the game. It is not easy. I like to have a national core.'
Waarom Stones?quote:Op zondag 4 mei 2014 15:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Stones van Everton naar Chelsea deze zomer, let op mijn woorden.
Ik ken weinig andere goeie Engelse centrale verdedigers..quote:
Aah zo. Ja ik ken hem niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ken weinig andere goeie Engelse centrale verdedigers..
Volgens mij is hij wel echt een talent en er gingen al wat geruchten rond (de standaard onzin)
Had ik ook een keer. Kreeg toen geen coins en geen pack.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Speel ik een toernooi, win ik het toernooi, staat er eerst dat ik coins heb gewonnen en dan staat er ineens dat er 0 coins bijkomen. Ik heb dus geen coins gekregen voor het winnen van een toernooi. wat een baggerzooi,
Goede vraag danquote:
Daar kan ik me niet de hele dag mee vermaken, moet ff bijkomenquote:
Ik heb het al een paar keer gehad, heel irritantquote:Op zondag 4 mei 2014 15:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Kreeg toen geen coins en geen pack.
Echt een goudmijn met die prijsstijgingen + kapotte webapp ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:28 schreef The_Yakuza het volgende:
heb ik ook gehad laatstquote:Op zondag 4 mei 2014 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Speel ik een toernooi, win ik het toernooi, staat er eerst dat ik coins heb gewonnen en dan staat er ineens dat er 0 coins bijkomen. Ik heb dus geen coins gekregen voor het winnen van een toernooi. wat een baggerzooi,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Zo zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Chelsea en hard uithalenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop dat Chelsea even hard gaat uithalen vs Norwich, want ik wil dat Ginkeltje minuten krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Pogbaquote:
Flinke shooting boost is wel nodigquote:Op zondag 4 mei 2014 16:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 goals + assist
Dat wordt een goede IF.
Nee joh. Pace is goed. Dus IF is nog meer pace, dus een goede IF. Ongeacht de rest van zijn kwaliteiten.quote:
Ik had hem in FUT 12 als CDM naast Ibarboquote:
Barca heeft het gisteren al verneukt.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Atletico achter
Opent de deur vooral voor Real, maar ook voor Barca
Atletico achterquote:Op zondag 4 mei 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Atletico achter
Opent de deur vooral voor Real, maar ook voor Barca
Bizarquote:Op zondag 4 mei 2014 17:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Jezus, wat was TOTS Cech slecht. Divisie 1 ongeslagen gewonnen met Neuer (normale), zet Cech er in en verlies ineens 5 op rij
Kan nog wel toch? 3 punten achter, dus winnen ze de laatste wedstrijd komen ze gelijk en beter onderling resultaatquote:
Ik vond Ogbonna niet zo goed dit jaar, IF Bonucci daarentegenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de heb
Wilde sowieso nog een keer iets maken met Vargas en Gonzalez dit jaar. Heb bijna al die spelers toch al in mijn club, alleen RPL versie van Gonzalez nog even halen nu.
Gewoon Clichy neerzetten daar. Zoveel geld voor een blauw kaartje voor een niet al te snelle LBquote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Alaba, Dante en Neuer vervangen voor TOTS Baines, TOTS Cahill en TOTS Cech. Verder niks
Te dure spelers in je team en EA gaat lopen fuckenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Alaba, Dante en Neuer vervangen voor TOTS Baines, TOTS Cahill en TOTS Cech. Verder niks
Daar merk ik in deze fifa editie eigenlijk niks van.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Te dure spelers in je team en EA gaat lopen fucken
Moet nog steeds met hem spelen. Chiellini vond ik tegenvallen (IF ook). IF Bonucci is idd goed en dat is mijn alternatiefquote:Op zondag 4 mei 2014 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Ogbonna niet zo goed dit jaar, IF Bonucci daarentegen
Atletico inhalen kan nog wel ja, maar dan staan ze ook nog altijd 3 verliespunten achter Real. En die zie ik toch niet 2x punten verneuken of 1x verliezen met dat rijtje tegenstanders.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan nog wel toch? 3 punten achter, dus winnen ze de laatste wedstrijd komen ze gelijk en beter onderling resultaat
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar merk ik in deze fifa editie eigenlijk niks van.
Vandaag is daarvoor wel de laatste kans idd.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet nog steeds met hem spelen. Chiellini vond ik tegenvallen (IF ook). IF Bonucci is idd goed en dat is mijn alternatief
[..]
Atletico inhalen kan nog wel ja, maar dan staan ze ook nog altijd 3 verliespunten achter Real. En die zie ik toch niet 2x punten verneuken of 1x verliezen met dat rijtje tegenstanders.
jbgsquote:Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Ja hoor, zet Alaba, Dante en Neuer er weer terug in (al die kut TOTS staan op de transfer markt) en ik win weer.
Wat een spel.
Je wist al dat je nu zou gaan winnen. Daardoor speelde je met meer zelfvertrouwen, en won je.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Ja hoor, zet Alaba, Dante en Neuer er weer terug in (al die kut TOTS staan op de transfer markt) en ik win weer.
Wat een spel.
Lol wtfquote:Op zondag 4 mei 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ripje_in_zuid_afrika
WTF filmpje van de dag
Die vriend beseft ook niet dat hij zijn mattie indirect een handjob geeft hierquote:
Of hij zit in de friendzone en probeert er wat aan te doenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vriend beseft ook niet dat hij zijn mattie indirect een handjob geeft hier
Fishdicksquote:Op zondag 4 mei 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ripje_in_zuid_afrika
WTF filmpje van de dag
Die stats van Baines zijn inderdaad wel uberquote:Op
Ik geloof niet dat ik onbewust ineens een ander mindset zou krijgen door die 3 andere spelers. [quote][b]Op zondag 4 mei 2014 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je wist al dat je nu zou gaan winnen. Daardoor speelde je met meer zelfvertrouwen, en won je.
Wat betreft de opmerking over Baines, heb net zijn stats gezien, hij is niet de snelste, maar verder welAl zal ik niet zon groot gedeelte van mijn budget op een LB gooien.
Alba heeft dat probleem ook net als Marcelo, Flipke Luis is de beste LB van La Liga (terwijl ze allen dezelfde work rates hebben) en Eliseu is ook een baas.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Alaba altijd zo slecht als ik tegen hem speel hè...net als Marcelo. Staan ook overal behalve achterin..terwijl Clichy, Walker en zelfs Dani Alves wel steeds terug zijn. En als je erlangs bent dan zijn ze zo snel terug dat je ze nog een 2e keer uit moet spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |