SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
De lukaakquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
Goal Everton, ik zet hem weer aan hihi
De Lukaak
Tja. Ik geloof toch dat dit zijn laatste seizoen is geweest. Al weet ik niet wat de plannen van van Basten zijn met de keepers positie.quote:
Mijn gevoel zegt:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
psv 10 sec nadat ik geld op 0-1 gelijk had gezetfffuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
psv 10 sec nadat ik geld op 0-1 gelijk had gezetfffuuuuuuuuuuuuuu
35quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt:Maar... niet veel verloren hoop ik?
Ruiter maar niet halenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Ik geloof toch dat dit zijn laatste seizoen is geweest. Al weet ik niet wat de plannen van van Basten zijn met de keepers positie.
kan gebeurenquote:
Het mooiste zou zijn als NEC er via de play-offs uitvliegt. Sparta er inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan me totaal niet boeien wie eruit vliegt. NEC is een kut club en Roda is ja Roda
Ajax naait nu wel even heel Nederland idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Leuk hoor Ajax, wat een kutclub, laat het dan 1-1 worden, sukkels
Naja, op zich doen ze gewoon hun werk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Ach ga toch packs openenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb het niet gezien. Maar het zou me niks verbazen: http://bleacherreport.com(...)o-is-arsenal-qualityquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar het zou me niks verbazen: http://bleacherreport.com(...)o-is-arsenal-quality
lekker je eigen site aan het promotenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar het zou me niks verbazen: http://bleacherreport.com(...)o-is-arsenal-quality
Dat heb ik van sofifa en daar heb ik geen reactie geplaatst.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker je eigen site aan het promoten
Ja, met hun kut dierentuin ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef Revontulet het volgende:
Opkankeren en niet meer terugkomen. Doei Roda
Wat is er Mavertje?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Vreet een condoomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Dat is wel een mooie club jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als NEC er via de play-offs uitvliegt. Sparta er in
Haha held op sokkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef Revontulet het volgende:
Weggaan en niet meer terugkomen. Doei Roda
Die staan zelf te jankenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef Toefjes het volgende:
Die Roda spelers zijn ook niet even naar de huilende supporters gelopen volgens mij?
Ja, dat is gezellig. Grote bieren drinken langs de kantquote:
Vervelende ventquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha held op sokkenMet kanker lopen schelden en dan snel editten
![]()
Het achtertuin gevoel bij betaald voetbalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is gezellig. Grote bieren drinken langs de kantGeef toe, Excelsior flikt het al sinds jaar en dag om steeds weer terug te komen. Dat is best knap te noemen.
Dat geldt dan ook voor Omer Bayramquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Diego Biseswar is ook gedegradeerd met Kayserispor. Zal wel terug komen naar Nederland nu.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor Omer Bayram![]()
Maar die mag daar blijven
Lekker hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag gekocht voor 65k
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
ik zit er klaar voor hoornog geen uitslagen gezien
Waarom 30k gestegen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag gekocht voor 65k
was meer omdat ik de hele tijd in de tuin bezig wasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ze bestaan echt nog, de mensen die zich nog steeds op zondag helemaal afsluiten van de wereld, zodat ze met het bord op schoot lekker Studio Sport kunnen kijken. Lekker spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |