Gewoon terugsturen dat ze hun gore kkbek moeten houden, vriend.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:39 schreef Klokov het volgende:
Studenten die alle studenten gaan mailen om hun enquete in te vullen, pls
Jongens, zitten jullie ook allemaal bij het Instituut sportstudies en gebruiken jullie alles? (trololol) http://www.thesistools.com/web/?id=408013
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een midget vergeleken met 1,78..
Yuri, ik speel dota 2!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Sap, jij speelt Dota of niet? Dat is toch ongeveer hetzelfde?
Dima, lees je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, lees je mee?Ik moet wel hakken kunnen dragen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine mannen kunnen wel lekker zijn als ze een goed lichaam en face hebben, maar relatiemateriaal? No.
Lees je mee Dima, gewoon doortrainen en dan kan je ONS doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet wel hakken kunnen dragen ja.
Kleine mannen kunnen wel lekker zijn als ze een goed lichaam en face hebben, maar relatiemateriaal? No.
Ziet er goed uit vriend, post even een pic wanneer het je gelukt is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben deze badboys aan het oefenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb besloten om alleen gingers te doen vanwege het feit dat er genoeg aanbod is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lees je mee Dima, gewoon doortrainen en dan kan je ONS doen.
[..]
Ziet er goed uit vriend, post even een pic wanneer het je gelukt is.
Srs?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb besloten om alleen gingers te doen vanwege het feit dat er genoeg aanbod is.
Srs.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb besloten om alleen gingers te doen vanwege het feit dat er genoeg aanbod is.
Srs.
Die zijn wel echt walgelijk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |