Jaar of twee geleden had ik de vorm van de endomorph, nu waarschijnlijk eerder die van de ectomorph.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
70 op 180 lijkt mij wel erg weinig?
Deuce, heb je een smal frame (rechts)?
[ afbeelding ]
na 48 uur bivak is iedereen flikkerquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Natresdat is gewoon scouting voor volwassenen / leger voor gefaalden.
vriendendienstquote:
Ik dacht altijd ik ben ecto maar m'n waist is breed as fuck lol. Lijk wat dat betreft meer endo.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoi scoobyquote:Op zondag 4 mei 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd ik ben ecto maar m'n waist is breed as fuck lol. Lijk wat dat betreft meer endo.
weekendwarriors.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..].
Of voor mensen die gewoon werken/studeren????
Overigens, BF is ook van belang hè. Ik zit nu op 74kg @ 183cm met 10%, met 18% zou ik op ~79kg zitten maarja dat wil niemand nee toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol wat, doe je toch echt iets verkeerd, of heb je rugklachten?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nope squat is toch echt hoger.
Met 15 kg.
Deze.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd ik ben ecto maar m'n waist is breed as fuck lol. Lijk wat dat betreft meer endo.
Nee..heb gewoon niet zo'n goede grip.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Overigens, BF is ook van belang hè. Ik zit nu op 74kg @ 183cm met 10%, met 18% zou ik op ~79kg zitten maarja dat wil niemand nee toch?
[..]
Lol wat, doe je toch echt iets verkeerd, of heb je rugklachten?
En met mixed grip? Ik doe al mijn lifts boven de 100kg mixed, en de mixed grip natuurlijk ook afwisselen per set.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee..heb gewoon niet zo'n goede grip.
Ik doe mixed op deadlift, al het andere gewone grip. Anders is mijn grip na de deadlift helemaal "op" en heb ik niks meer over voor weighted pullupsquote:Op zondag 4 mei 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Juist gewoon normale grip blijven doen en die sterker maken evt met rack pulls oid.
Ik deed eerder mixed grip op gewichten waar ik nu gewoon normale grip kan gelukkig.
Loool. Heb je ook grote poten?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsnog wel weinig imo. Mja, care.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Overigens, BF is ook van belang hè. Ik zit nu op 74kg @ 183cm met 10%, met 18% zou ik op ~79kg zitten maarja dat wil niemand nee toch?
[..]
Lol wat, doe je toch echt iets verkeerd, of heb je rugklachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 23:46:10 ]
Pullups is idd welhandig als je daar iets van grip voor hebt. Maar ik wil zelf altijd zo lang mogelijk met normale grip liftenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe mixed op deadlift, al het andere gewone grip. Anders is mijn grip na de deadlift helemaal "op" en heb ik niks meer over voor weighted pullups
Dik? Mwah redelijk en zijn ook relatief kort.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dat 2 mannen? Ik zie iets met boxer enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
nee is van een vriend van me me op tinderquote:Op zondag 4 mei 2014 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn dat 2 mannen? Ik zie iets met boxer enzo.
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Nice man nice. Boomstronken crew checking in.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pullups is idd welhandig als je daar iets van grip voor hebt. Maar ik wil zelf altijd zo lang mogelijk met normale grip liften
[..]
Dik? Mwah redelijk en zijn ook relatief kort.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |