SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch kijk ik stug door naar rodaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:23 schreef Hetbanaantje het volgende:
De overige wedstrijden zijn leuker dan GAE roda en Ajax NEC
Jij zei een keer feitelijk terwijl je een mening presenteerdequote:
Kijk-mij-deze-man-kennen postquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom post jij een gifje van Doc Rivers?
dat*quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht at je 'stop her persen' zei.
Zit ik dan met een halve drol.
dat* het*quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou erbij en je heb 'n hele.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is je dag vandaag niet hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kishna*quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De volgende post waar 'KIsha' in staat, wordt de TT.
Kishnaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
De volgende post waar 'KIsha' in staat, wordt de TT.
dat is waarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, jij vindt davy grappig dus jij bent geen eerlijke graadmeter.
Ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Wisten jullie dat CaptainCookie voorspelde dat Vitesse heel simpel kampioen zou worden?
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent vandaag letterlijk bij ieder doelpunt sneller dan ik.
waar is die nu?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Wisten jullie dat CaptainCookie voorspelde dat Vitesse heel simpel kampioen zou worden?
Vitesse gaat toch verliezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV gaat weer heel lang op 1-0 blijven staan zodat de tegenstander dalijk gelijk maakt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zometeen party hard als GAE scoort
[ afbeelding ]
lelyck wyfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zometeen party hard als GAE scoort
[ afbeelding ]
Banaan be likequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Het zou best grappig zijn als Roda er via nacompetitie er alsnog uit vliegt.
Zijn ze vandaag helemaal blij enzo, degraderen ze alsnogxd xd
dan zouden ze moeten verliezen van VVV, dat kan natuurlijk nooit gebeurenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Het zou best grappig zijn als Roda er via nacompetitie er alsnog uit vliegt.
Zijn ze vandaag helemaal blij enzo, degraderen ze alsnogxd xd
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
Mijn commentator denkt op een of andere manier dat Roda alleen niet degradeert als ze winnen met 0-2.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wat is het verschil in doelsaldo eigk?
fixedquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dan zouden ze moeten verliezen van VVV, dat gaat natuurlijk gewoon gebeuren
One-nil in Amsterdam, one-nil here, Roda needing just one goal to lift themselves off the bottom of the tier!quote:
Pfoe, het was heel even zoeken in mijn notitieblokje, maar ik heb 'm gevonden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik dacht eerst dat dit iets was wat nu door Roda werd gezongenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
One-nil in Amsterdam, one-nil here, Roda needing just one goal to lift themselves off the bottom of the tier!![]()
ik zou het leuker vinden als NEC nu al 1-1 maakt, of de 1-2.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou leuk zijn als Roda wint en NEC 94ste minuut ofzo 1-1 maakt
Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge. Man man man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pfoe, het was heel even zoeken in mijn notitieblokje, maar ik heb 'm gevonden.
[ afbeelding ]
Nu staat het zwart op wit. CaptainCookie staat gewoon voor lul.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge. Man man man.
GGMM_de_echte is leuker dan jij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu staat het zwart op wit. CaptainCookie staat gewoon voor lul.
Volley dus?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel mooi, uit de lucht genomen na een perfecte assist van Nickgod.
heeft roda geen geld voorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wedstrijd in Deventer is verkocht, lijkt me duidelijk.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wedstrijd in Deventer is verkocht, lijkt me duidelijk.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is die dikke met die kekke baard, of niet?
Eerste was zonder assist, tweede was van Gutiquote:
Nee. Ik schaam me voor mijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)6f170787470e7e23b37b
Hupperts > Princequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV gaat gewoon van Roda winnen heur
volquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)6f170787470e7e23b37b
Sorry, MVV kan niet meer promoverenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, de mooiste club van Limburg promoveert.
Waarom begin je nu weer over MVVquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, de mooiste club van Limburg promoveert.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat verklaart je positie op de autistenranking.
Jazeker.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jan heeft wel eens in eigen doel geschoten. Hebben waar daar beelden van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Gay.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt extreem benieuwd hoe dit afloopt. Zin in de tweede helft.
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef Punkman het volgende:
Zouden die nep Duitsers nu weer de dans ontspringen ?
En ineens zag ik je lopenquote:
Zo te horen denkt hij dat het op doelpunten vóór gaat en niet op doelsaldo. Of hij draait de doelsaldo's van NEC en Roda omquote:
Wie was jequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net wel gewonnen
denk dat ik 100% winrating houd
+1 en ik ben nog wel Twents ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde valse tussenstand roepen en toen snapte ik je Twents.
ik ook, ik maakte 3-0, prachtige goal.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net wel gewonnen
denk dat ik 100% winrating houd
Salonoverwinning?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand die psv kijkt? Inderdaad een salonoverwinning?
bij ons was het 3-2quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik ook, ik maakte 3-0, prachtige goal.
Geen idee wat hij doetquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo te horen denkt hij dat het op doelpunten vóór gaat en niet op doelsaldo. Of hij draait de doelsaldo's van NEC en Roda om
ja ik was #rodaout met VK vlagquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef JanCees het volgende:
oh er waren 2 verschillende haxball rooms?
Ik had wel lag trouwens vorige potje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Haxball gaat terug naar de essentie van het voetbal
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdC
Ik ga heus niet luisteren naar de vader van Littlerabbit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
wat is ditquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ze kunnen wel goed zuchten in die familie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga heus niet luisteren naar de vader van Littlerabbit.
http://vocaroo.com/i/s1EqJpAE3axQquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga heus niet luisteren naar de vader van Littlerabbit.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef Grifte het volgende:
Hup NAC, ook al vinden ze dit wel best.
PSV en Vitesse in de play-offs zou wel hilarisch zijn
Landgenoten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb laatst wat poëzie voorgedragen op Vocaroo over Delft. LR en zijn vader waren er erg blij mee.
Haha idd, dijenkletserquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef Grifte het volgende:
Nog altijd beter dan hele werkdagen doorbrengen op de sociale werkplaats, he Scrummie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Een avondje op VBL en je speelt haxball, luistert naar fuckaroo ofzo, man man. wat een kut leef
Zoals wij in Groningen zeggen: wie onze tegenstanders zijn maakt weinig uit, je moet van iedereen winnen om Europees voetbal te bereiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:53 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe.
* GGMM begint heel hard te zwaaien.
HALLO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |