SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gifje gaat alleen te lang door, en dus: waardeloos.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, eindelijk dit gifje in goeie kwaliteit.
Uitvak NEC ook of niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja 400 man. roda wilde meer kaarten zelfs
NEIN!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn Roda niet de belgen en Twente de duitsers?
De Moyes van Nederland.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Momo... het volgende:
Tomasson heeft wel lekker begin van zijn trainers carrière. Meteen een club laten degraderen die dat decennia niet heeft gedaan.
Zitten meer Roda-supporters in de thuisvakken dan de uitvakken denk ikquote:
Had verwacht dat daar toch ook wel een half uitvak uitverkocht zou zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. 200 man maar oid.
In dat geval: inb4: pitch invasionquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zitten meer Roda-supporters in de thuisvakken dan de uitvakken denk ik.
Hahaha, wat een interview ja.quote:
Een zeer charismatische man met ongekende trainerskwaliteiten. Ik snap niet hoe jij op hem kunt haten, Stijn.quote:
Alles of niks #yoloquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC speelt met Sno in de spits.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Rijkaard ook begonnenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:35 schreef Momo... het volgende:
Tomasson heeft wel lekker begin van zijn trainers carrière. Meteen een club laten degraderen die dat decennia niet heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
GAE fans: ''Jaaaalalalalaaaa, eerste divisie''
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb wel geluid bij GAE-Roda, maar geen beeld.
True, al is dat vooral omdat hij Rijkaard heet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de CL gewonnen...Tomasson tekent voor zo'n trainerscarrière.
Dat vulde hij bij Ajax fantastisch in hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ie ook hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat die in het uitvak zit i.p.v. 818.
Ja, twee beeldschermen. Eentje Feyenoord, eentje Schakelkanaal.quote:
Die had ik al lang en breed gewonnen als ik er niet mee gestopt was na de winterstop.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij zijn echt goed in de Derksen toto.
Oh ja, oeps, snel nog even.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben het ook 5x vergeten ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die had ik al lang en breed gewonnen als ik er niet mee gestopt was na de winterstop.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen duimen voor
AZ - Feyenoord 2
FC Utrecht - Vitesse 2
GAE - Roda JC 1
RKC - Heerenveen 2
Goed plan welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
het lijkt mij handig als we hasj-teks gebruiken.
Dus JAAAA GOAL #azFEY
Dat is wel handig, jatoch
Vink bij Adelaars loopt nooit goed af.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
Pieter Vink gaat Roda een penalty geven, dat geef ik je op een briefje.
Weet je het zeker? Ga je dan geen Typischje doen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fledderus in de 90e minuut de winnende scoort, ga ik mezelf pijnigen.
Bedreigingen mogen niet, sorry.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
Als Fledderus in de 90e minuut de winnende scoort, ga ik Stijn pijnigen.
Verzin je dit altijd ter plekke?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vink bij Adelaars loopt nooit goed af.
Jammer van Bristol Rovers he Grifte. Voor het eerst een seizoen niet in de Football Leaguequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:44 schreef Grifte het volgende:
Ik krijg nu al oorkanker van de AZ-klappers
Kijk gewoon PSV.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ze beginnen met GAE-Roda op het schakelkanaal, de stream kan dus even uitblijven.
Ja, sympathieke fans toen ik ze laatst zag. 2500 man sterk, en flink zingen, mooi om te zien. Schitterend shirt ook, rijke historie. Toch jammer dat sommige zielloze clubs dan wel bovendrijven, waar dit soort clubs heengaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jammer van Bristol Rovers he Grifte. Voor het eerst een seizoen niet in de Football League
Kijk, daarom ben jij mijn favoriete user.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht al het hele seizoen totdat Vink bij GAE komt natuurlijk.
Ik dacht dat GGMM_de_echte dat was.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kijk, daarom ben jij mijn favoriete user.
Ik ben het de helft van de keren vergeten in te vullenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #3
Volgens mij heb ik gewonnen.
Nee, dat is een lul.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM_de_echte dat was.
Dat ja.. Triest volkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Massaal komen kijken naar de kampioen.
Iedereen is het wel een paar keer vergeten volgens mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben het de helft van de keren vergeten in te vullen
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jalalalaalalaalaalalalaalalala EAGLES!
Volgend seizoen gewoon een quote ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is het wel een paar keer vergeten volgens mij.
Bij widm prono kreeg je elke keer een herinnerings pm.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgend seizoen gewoon een quote ofzo.
Daar heb ik niet aan meegedaan, maar het zou fijn zijn als dat voor de toto ook zo zou zijn (hint hint)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij widm prono kreeg je elke keer een herinnerings pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daarom kijk ik nu ook eerste rij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja doet ie toch te vaak, eerste rij heeft slechtere kwaliteit, maar loopt wel soepeler.
Bedankt, jammer dat Groningen er zo onsportief mee omgaatquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hé, ben je er weer jongen? Gefeliciteerd met het kampioenschap van Vitesse
Zit hem in de necquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou Leiwakabessy in spits zetten, die man kan koppen...
Het is helemaal geen donderdagquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, jij weet DONDERSgoed waar ik het over heb.
Die man kan helemaal niks. Faalhaas eerste klas.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou Leiwakabessy in spits zetten, die man kan koppen...
Het was sarcastisch Guusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tot tien minuten voor het eind is de ArenA altijd sfeervol.
11 minuten bezig manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iedereen vrijaf genomen? Wel erg weinig gols
Je zal het maar zijn.. Nederlands voetbal commentatorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef Stofje het volgende:
It's... .eh, very quiet... at the Philips stadium... while...", engels commentaar.
x9 = 99 minuten voetbal.quote:
Mij is een KNOTSGEKKE spelronde beloofd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iedereen vrijaf genomen? Wel erg weinig gols
Ik kijk ook vaak met Engels commentaar. Zijn wel goed hoor. Alleen de uitspraak van namen is vaak niks.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:57 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Je zal het maar zijn.. Nederlands voetbal commentator
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij is Banaan die dikke met lange haren.
Dat wordt een salonoverwinningquote:
Nee, maar Ajax krijgt minimaal 2 goals tegenquote:
Jawel, Brabants trots, dit dat.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
Het zou een schande zijn als Vermeer in Oranje komt.
Inderdaad, maar Van Gaal heeft zijn eigen filosofiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
Het zou een schande zijn als Vermeer in Oranje komt.
Nooit gehoord van via je pc radio luisteren?quote:
Waarom kijk je dan gen stream?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nooit gehoord van via je pc radio luisteren?
Met Vermeer op doelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Von Gahl gaat volgend jaar wel United uit het slop trekken.
Misschien koopt het Vermeer wel voor Manchester United, kan Ajax nog wat vangen ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Von Gahl gaat volgend jaar wel United uit het slop trekken.
Nooit gehoord van via je pc voetbal kijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nooit gehoord van via je pc radio luisteren?
Ja, eigen goal gemaaktquote:
Mwoa. NAC heeft werkelijk niets met PSV en vice versa lijkt me ook niet. Brabant is hooguit op bestuurlijk niveau een provincie, volgens mij bestaat 'de brabander' niet.quote:
Voor de top staat niets meer op het spel, voor de middenmoot ook niet. De degradatiekandidaten willen wel, maar kunnen niet, vandaar hun positie op de ranglijst.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef Hetbanaantje het volgende:
Waarom scoort er niemand.. Saai kwartier
Gewoon je bakkes houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. NAC heeft werkelijk niets met PSV en vice versa lijkt me ook niet. Brabant is hooguit op bestuurlijk niveau een provincie, volgens mij bestaat 'de brabander' niet.
Nacompetitie kan nog misgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |