Hier is cruise control en ondanks dat ik geen geld en geen vrienden heb zit ik alsnog te overwegen om te gaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Godverdomme als ik op stap was geweest vanavond had ik leuke chicks kunnen scoren, ipv daarvan zit ik hier GTA te doen
Nee, blijf bij ons!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hier is cruise control en ondanks dat ik geen geld en geen vrienden heb zit ik alsnog te overwegen om te gaan
Ik kan hem zelf nog niet starten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ik meedoen met RR playlist. Heb geld nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel middernacht Amerika zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Over een halfuur is het geen dubbele RP & Cash meer?
Nog paar x RR doen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:32 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen om 6:00 hier is het afgelopen.
D'accord.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:33 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Keurreka gaat zo dus dan doen we wel weer met fokkers
Same here, alleen dan hoef ik nog wat minder levels om hem zelf te kunnen hosten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:46 schreef Jiang153 het volgende:
Wel vervelend moet constant een random missie joinen in de hoop dat ik langs RR kom
Nog 13 lvls voordat ik het zelf kan hosten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |