90-jarige krijgen vaak geen peperdure operaties meerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, mijn redenatie is dat kosten geen reden zouden mogen zijn om iemand met een heel leven voor zich te helpen als we ook 90-jarige dure operaties verschaffen die slecht enkele maanden het leven verengen
Dat gebeurd nog steeds want je mag die behandeling niet weigeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:50 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat sowieso al niet meer hoor.
Vaak zat dat mensen te horen krijgen dat ze ergens te oud voor zijn. Vaak terecht, maar wat als de bejaarde in kwestie nog zelfstandig met zijn vrouw in een seniorenwoninkje woont, en met een operatie weer jaren vooruit kan? Een huwelijk van 50 jaar oud vroegtijdig laten eindigen omdat het teveel kost?
Het is een verschrikkelijk dilemma, die zorgkosten, want leven in het verkeerde lichaam lijkt me een hel.. net als ongewenst kinderloos zijn, of een kanker hebben waar in NL geen behandeling voor is..
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gebeurd nog steeds want je mag die behandeling niet weigeren.
Nee je argumentatie loopt spaak en je mening is gebaseerd op pure ignorantiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
lees nou is goed, ik heb er prima begrip voor. Maar ik heb zo mijn meningen over bepaalde stoornissen en hoe het zich tot uiting laat komen
Bron?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
90-jarige krijgen vaak geen peperdure operaties meer
grappig iemand die pvv stemt en zo graag waarde hecht aan dat iedereen maar wat mag roepen en schreeuwen onder het mom 'mening' die dan mij komt vertellen dat mijn mening op ignorantie is gebaseerdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je argumentatie loopt spaak en je mening is gebaseerd op pure ignorantie
Geef dan eens bronnen, ik wacht ook nog steeds.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
grappig iemand die pvv stemt en zo graag waarde hecht aan dat ie maar wat mag roepen en schreeuwen onder het mom 'mening' die dan mij komt vertellen dat mijn mening op ignorantie is gebaseerd
media en cijfertjes zeggen niks, mijn opa kon een kunstheup krijgen op zijn 93e maar kreeg hem niet omdat hij toch binnen 3 jaar zou sterven aan zijn ziekte, maar ik kan het mishebben over dat dit altijd gebeurtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef dan eens bronnen, ik wacht ook nog steeds.
Ik heb het over je boulimia verhaaltje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
media en cijfertjes zeggen niks, mijn opa kon een kunstheup krijgen op zijn 93e maar kreeg hem niet omdat hij toch binnen 3 jaar zou sterven aan zijn ziekte, maar ik kan het mishebben over dat dit altijd gebeurt
Je mag alles roepen, zeggen en vinden, maar excuseer mij als ik je door een gebrek aan bronnen en behoorlijke argumentatie niet serieus neem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
grappig iemand die pvv stemt en zo graag waarde hecht aan dat iedereen maar wat mag roepen en schreeuwen onder het mom 'mening' die dan mij komt vertellen dat mijn mening op ignorantie is gebaseerd
dat is jouw mening om mij niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag alles roepen, zeggen en vinden, maar excuseer mij als ik je door een gebrek aan bronnen en behoorlijke argumentatie niet serieus neem.
Ok. Uitgeluld. Dag hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is jouw mening om mij niet serieus te nemen
Volgens mij is het een feit dat hij jou niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is jouw mening om mij niet serieus te nemen
Ja of dat ze voor de trein springenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:18 schreef ChickenMan het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal met dat betalen. Beter dat je dit even vergoed krijgt dan evt jarenlange psychische hulp.
Precies.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:18 schreef ChickenMan het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal met dat betalen. Beter dat je dit even vergoed krijgt dan evt jarenlange psychische hulp.
Ja, want dan moet de psychische hulp voor de machinist inderdaad weer vergoed worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja of dat ze voor de trein springen
Wat voor medicatie bedoel je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:05 schreef John5 het volgende:
[..]
Daarom, medicatie voor transgenders ipv operaties. Patiënten met b.v. body integrity identity disorder worden ook niet geholpen door hun been/ arm etc. dan maar te amputeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |