YEAHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanavond Karparty![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ahw. Kusjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:15 schreef Redbaron het volgende:
Drie punten vanmiddag. Ik geblesseerd uitgevallen
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
EnschedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanavond Karparty![]()
![]()
![]()
Brutal. Fucking. Metal.
Vanaf de 15e, maar ik werk nog tot de 18equote:Op zondag 4 mei 2014 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Goed nieuws Davidwanneer kan je er in?
prima tochquote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf de 15e, maar ik werk nog tot de 18e
Ik stond op een parkeerplaats te herdenkenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:30 schreef Redbaron het volgende:
Gelukkig op tijd thuis zodat je toch die twee belangrijke minuten respect kunt tonen!
Zo zie je toch dat het nog leeft onder de bevolking. Als je dan toch onderweg bent toch die twee minuten stil staan.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stond op een parkeerplaats te herdenkenwas fucking druk op die parkeerplaats
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zie je toch dat het nog leeft onder de bevolking. Als je dan toch onderweg bent toch die twee minuten stil staan.
zou ik ook hebben gedaan. Het liefst niet onderwegquote:Op zondag 4 mei 2014 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Stond al om 19:50 op de parkeerplaats omdat ik de volgende niet ging redden voor 20:00
Ik heb pas bij een begravenisstoet nog netjes stilgestaan. Dan zie je toch veel mensen doorfietsen/rijden.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zie je toch dat het nog leeft onder de bevolking. Als je dan toch onderweg bent toch die twee minuten stil staan.
Doe ik meestal ook ja. Tenzij ik mezelf of anderen er mee in gevaar brengquote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb pas bij een begravenisstoet nog netjes stilgestaan. Dan zie je toch veel mensen doorfietsen/rijden.
Hey Nikkie. Ik ben nu in brabant en heb vrijdag en zaterdag in ziekenhuis Tilburg gelegen ivm buikvocht. Ben 6 liter vocht kwijt.quote:
gelukkig dat het nu weer beter gaat!!! Heb t weekend gewerkt en hardgelopen verder niets gedaan...quote:Op maandag 5 mei 2014 08:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Nikkie. Ik ben nu in brabant en heb vrijdag en zaterdag in ziekenhuis Tilburg gelegen ivm buikvocht. Ben 6 liter vocht kwijt.![]()
Het gaat nu veel en veel beter.
Leuk weekend gehad?
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 09:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nog even en je bent weer import tukkerrrrr![]()
Hoe komt t dat je mank bent??quote:Op maandag 5 mei 2014 10:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds zaterdag een beetje mank. Verder weinig spannends
Zaterdag een beetje LEO een duel ingegaan wat dus misging. Nu een gekneusd scheenbeenquote:
kusje erop??quote:Op maandag 5 mei 2014 10:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zaterdag een beetje LEO een duel ingegaan wat dus misging. Nu een gekneusd scheenbeen
nope gewoon aan t werk..quote:Op maandag 5 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan jullie de vrijheid nog vieren vandaag?
Ik zou als ik jou was nog gauw erbij zeggen dat je piemeltje ook zeer doet. Misschien krijg je daar ook wel een kusje!quote:
Nee, zit in de McPrisonquote:Op maandag 5 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog gauw erbij zeggen dat je piemeltje ook zeer doet. Misschien krijg je daar ook wel een kusje!
Basquote:
vandaag weer aan het werk na een week vakantiequote:Op maandag 5 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vandaag weer aan het werk na een week vakantie
Maar die doet geen zeer!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog gauw erbij zeggen dat je piemeltje ook zeer doet. Misschien krijg je daar ook wel een kusje!
Ja, hallo! Wil je daar nou een kusje op of niet?!quote:
Aha, hoeveel wedstrijden moet je nog dan. Wij nog twee, tegen de koploper en de huidige nr 2quote:Op maandag 5 mei 2014 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bas
gister niet gespeeld. Volgende week weer.
Neen!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wil je daar nou een kusje op of niet?!
wil ie wel maar niet van mij.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wil je daar nou een kusje op of niet?!
jaa ik heb toverkusjes.. gaat de pijn van weg.. helpt bij kids ook altijd...quote:
Die van Hen gister hielp ook niet... Het is vanzelf gekomen dus gaat ook vanzelf wegquote:Op maandag 5 mei 2014 12:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa ik heb toverkusjes.. gaat de pijn van weg.. helpt bij kids ook altijd...
dan geef k m als de pijnbijna weg is..quote:Op maandag 5 mei 2014 12:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die van Hen gister hielp ook niet... Het is vanzelf gekomen dus gaat ook vanzelf weg
Dan geef je m ook niet tegen de pijnquote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan geef k m als de pijnbijna weg is..
wij volgens mij ook nog 2quote:Op maandag 5 mei 2014 10:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha, hoeveel wedstrijden moet je nog dan. Wij nog twee, tegen de koploper en de huidige nr 2
mij niet gezienquote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, wil iemand dat jong pijpen zodat e zien bek hölt?
wel.. voor dat laatste beetje... heb k meer kans dat t helptquote:
eerderquote:
welk jong?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Basquote:
Ik niet hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die van Hen gister hielp ook niet... Het is vanzelf gekomen dus gaat ook vanzelf weg
Heb je altijd al willen hebben zeker?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, weer thuis. mooi nieuw perzisch tapijtje in het werkhok
er lag er al een, maar die was versletenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je altijd al willen hebben zeker?
Hehehehequote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er lag er al een, maar die was versleten
zeg alsof hij dat wel wil...quote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nikkie natuurlijk. Bij neemt mijn plaats in
daar valt maar op 1 manier achter te komenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jullie kennen me niet dus tja je weet niet hoe goed of slecht ik ben
.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jullie kennen me niet dus tja je weet niet hoe goed of slecht ik ben
Dit dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar valt maar op 1 manier achter te komen
Wut, bestaat dat nou ook al?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa, zometeen richting Bevrijdingsfestival Enschede
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar valt maar op 1 manier achter te komen
stimmtquote:Op maandag 5 mei 2014 18:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]das waar.. maar goed dan zijn er nog 2 partijen nodig...
vorig jaar ook al iig...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wut, bestaat dat nou ook al?Dacht dat Zwolle de enige was in Overijssel?
Oow, wij gingen altijd naar Zwollequote:
Ja ik ging ook altijd. Dit jaar wou ik ook maar niemand had vrij. Lekker hasje roken en bier drinken en chillen in de zooonquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, wij gingen altijd naar Zwolle
Dik feest altijden De Heideroosjes waren er vrijwel altijd
![]()
ik zou gaan vorig jaar maar vriendin liet afwetenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, wij gingen altijd naar Zwolle
Dik feest altijden De Heideroosjes waren er vrijwel altijd
![]()
Ja, ik wilde ook graag, maar 100 km is wat te gekquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik ging ook altijd. Dit jaar wou ik ook maar niemand had vrij. Lekker hasje roken en bier drinken en chillen in de zooon
Da's stomquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik zou gaan vorig jaar maar vriendin liet afweten
En dat doe ik dus nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
maar is één tent en overwegend house, dus daar moet je wel van houden
ow, laat dan maar zittenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
maar is één tent en overwegend house, dus daar moet je wel van houden
Ja, ik ookquote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Redbaron het volgende:
Festival als RaR of rock werchter zou ik ook nog wel graag naartoe willen.
Gmm? Doesn't ring a bellquote:Op maandag 5 mei 2014 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ook
GMM lijkt me ook wel eens leuk.
Graspop Metal Meetingquote:
Zou ik met die morbide obesitas ginger heen, maar hij moest zo nodig ziek wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:08 schreef Redbaron het volgende:
aight. Dat ken ik wel. Lijkt me ook wel nice
miss kunnen we er volgend jaar een tof meet van maken...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook graag, maar 100 km is wat te gek
En inderdaad, lekker jointje roken en pils drinkenALTIJD lekker weer met het bevrijdingsfestival
[..]
Da's stom
Misschien volgend jaar wel weer
Dat is wel erg tofquote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miss kunnen we er volgend jaar een tof meet van maken...
Je zou m bijna verplicht op dieet zetten!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou ik met die morbide obesitas ginger heen, maar hij moest zo nodig ziek worden
klinkt op zich wel goedquote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miss kunnen we er volgend jaar een tof meet van maken...
Ooh shit, dan weet ik wel dat ik niet rijquote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan zelfde tempo bieren als vier jaar geleden bij de WK finale?
Heel verstandig want dan had je na een kwartier al niet meer mogen rijdenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh shit, dan weet ik wel dat ik niet rij
Na 2 minuten ofzo al niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 19:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heel verstandig want dan had je na een kwartier al niet meer mogen rijden
2 jaar terug allemaal mooi spul weggedaan. Nu heb ik spijt..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom heb ik een haast onweerstaanbare drang om een analoge spiegelreflexcamera te kopen?
Ik vind ze zo teringvet
Hahaha, ik wil niet filmenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 jaar terug allemaal mooi spul weggedaan. Nu heb ik spijt..
m42 kun je nog prachtig mooi gebruiken en lekker 1080 filmen.
Vooral mooi vintage met die dikke ginger buttsex party!!
Ik heb dan niets in de planning maar omdat het op vrijdag is kan ik mijn aanwezigheid niet belovenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik stel voor de meet op 30 mei te doen. Helaas kan Remco dan niet maar misschien weet 'íe een plekje vrij te maken?
Hoi Bas. Dat zou jammer zijn, niet ivm vervoer hoor. Ik vind je een hele aardige gozer zoals je weet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb dan niets in de planning maar omdat het op vrijdag is kan ik mijn aanwezigheid niet beloven
Hey babe!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Dragan!Hoe was je vakantie?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey babe!
Vakantie was héérlijk. Goed hotel. Top eten en drinken. Prima weer. Heb de batterij weer helemaal volgeladen met een fikse dosis vitamine D en R(aki)...![]()
Jazeker. Daarom dacht ik er verstandig aan te doen nu een datum te plannen. Jij kan de 30e ook hé?quote:Naar omstandigheden gaat het met jou ook relatief goed las ik?
Aaaaarghhhquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
30 mei heb ik inmiddels iets gepland. Als enige van alle data
Sorryquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaaaarghhh![]()
Een week eerder plannen? Ff lijst bekijken..
Ik snap het.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moet ook zeggen dat ik niet snap waarom ik die groen had aangegeven, want ik weet al jaren dat mn beste vriendin dan jarig is. En dit jaar wordt ze 25 dus vanalles georganiseerd enzo
Raki.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
En R(aki)..
[..]
Jazeker. Daarom dacht ik er verstandig aan te doen nu een datum te plannen. Jij kan de 30e ook hé?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gewoon zien he, verder niets. Ik hou van zn droge humor.
Absoluut. Ben je vanavond thuis? Ik heb thuis geen wijn meer, ben platzak en zag bij jou nog een fraaie collectie in de kast staan...quote:
Denk het wel. Kun je gelijk mijn nieuwe KangerTech bewonderen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Absoluut. Ben je vanavond thuis? Ik heb thuis geen wijn meer, ben platzak en zag bij jou nog een fraaie collectie in de kast staan...
een paar??? Nou uh niet dat ik weet... tot nu toe wil niemand..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hallo Nikkie!
Alles goed? Je ging een paar ToF'ers pijpen vernam ik uit betrouwbare bron?
doet t prima hoor..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef djakkaa3033 het volgende:
Is facebook bij jullie ook down? ik kan er al 2 dagen niet op haha
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Absoluut. Ben je vanavond thuis? Ik heb thuis geen wijn meer, ben platzak en zag bij jou nog een fraaie collectie in de kast staan...
Krea goes pro? Nice. Ben benieuwd. Pics?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel. Kun je gelijk mijn nieuwe KangerTech bewonderen..
Moet ik even wat beter teruglezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
een paar??? Nou uh niet dat ik weet... tot nu toe wil niemand..![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea goes pro? Nice. Ben benieuwd. Pics?
Op vakantie liep zo'n brede volgeďnkte Fin met zo'n mega-ding te dampen. Dikke 480v krachtstroom accupakket jonguh!
Weet wel dat dat ding van mij vrij waardeloos is in de volle zomerzon. Viscositeit van de liquid wordt dan te hoog (of laag, weet ik veel) waardoor het ding als de neten gaat lekken. Dus helaas de hele week Marlboro ŕ ¤3,50 per pakje moeten dampen.* 100% Tukker kucht.
lol....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea goes pro? Nice. Ben benieuwd. Pics?
Op vakantie liep zo'n brede volgeďnkte Fin met zo'n mega-ding te dampen. Dikke 480v krachtstroom accupakket jonguh!
Weet wel dat dat ding van mij vrij waardeloos is in de volle zomerzon. Viscositeit van de liquid wordt dan te hoog (of laag, weet ik veel) waardoor het ding als de neten gaat lekken. Dus helaas de hele week Marlboro ŕ ¤3,50 per pakje moeten dampen.* 100% Tukker kucht.
[..]
Moet ik even wat beter teruglezen.Keertje pijpen zou niet verkeerd zijn. Veel spuug en geen handjes? *like*
moet je die anaal inbrengen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanger ProTank Mini 2. Die is exact net zo groot als die we al hebben, maar dan van metaal met veel minder kans op lekkage. Coil vervangen gaat ook makkelijk via de onderkant.
Heb er ook wel een turbo batterij bij, maar daar ga ik niet mee over straat. Sowieso vind ik die grote zaklampen in je bakkes niet staan.
Dit ding kost 13,99 euro (via een webshop. Zit in Hengelo, goede service): http://esigaretonline.nl/2-5ml-kanger-protank-ii-mini.html
Ooooh, dat valt mee. Dacht dat je zo'n turboding had gekocht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanger ProTank Mini 2. Die is exact net zo groot als die we al hebben, maar dan van metaal met veel minder kans op lekkage. Coil vervangen gaat ook makkelijk via de onderkant.
Heb er ook wel een turbo batterij bij, maar daar ga ik niet mee over straat. Sowieso vind ik die grote zaklampen in je bakkes niet staan.
Dit ding kost 13,99 euro (via een webshop. Zit in Hengelo, goede service): http://esigaretonline.nl/2-5ml-kanger-protank-ii-mini.html
No, really.quote:
en er nog es intrappen... Neh thnx...ik sla af..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ooooh, dat valt mee. Dacht dat je zo'n turboding had gekocht.
Zaklamp in je bek is inderdaad geen gezicht. Maar op zich wel baas als je de hele straat in de mist zet.
[..]
No, really.
Het was toch maar een onschuldige tease, moppie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en er nog es intrappen... Neh thnx...ik sla af..
welke.. nu of vorige keer..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was toch maar een onschuldige tease, moppie.
Darmspoelingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Darmspoeling met nicotine. Voor den eckte baas.
Waarom ben ik niet verrast dat JIJ weer zo iemand kent?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DarmspoelingEenmansblackmetalprojectje van een maat van me heet zo
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verrast dat JIJ weer zo iemand kent?
Ik wou eerst een Aerotank kopen, totdat ik deze review zag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ooooh, dat valt mee. Dacht dat je zo'n turboding had gekocht.
Zaklamp in je bek is inderdaad geen gezicht. Maar op zich wel baas als je de hele straat in de mist zet.
Aaaah, het kwartje valt nu pas bij me.quote:
Eenmansblackmetal? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iets als dit:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DarmspoelingEenmansblackmetalprojectje van een maat van me heet zo
Ik kan niet luisteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wou eerst een Aerotank kopen, totdat ik deze review zag..
ohh en wat is er anders aan dan de vorige keer??nog steeds nier gemeet.. je kent me niet dus ik zie niet in waarom ik erop in zou gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaah, het kwartje valt nu pas bij me.Ben een beetje traag van begrip vandaag. Must be the Raki.
Dit keer ben ik bloedserieus!
[..]
Wanne lellek wuufquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog één keer dan...
- knip -
[ afbeelding ]
succes!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over uiterlijk 45 min trouwens de taxi naar het ziekenhuis in Hengelooooo voor een intakegesprek met een slaapneuroloog (ja B, ik weet dat je me graag, gratis ende voor niets bewusteloos wil meppen). Ben het zat dat ik telkens braaf rond 1u naar bed ga en vervolgens tot een uur of 5 wakker lig.
Het voelt nu goed. Beter dan voorheen. Beter dan ooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohh en wat is er anders aan dan de vorige keer??nog steeds nier gemeet.. je kent me niet dus ik zie niet in waarom ik erop in zou gaan.
geloof t ook.. maar ja of im me daarvpor leen is een tweede..quote:
Tukker is wel een goede catch. Als ik homo was en Ragnar Lothbrok had me afgewezen, dan wist ik het wel...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geloof t ook.. maar ja of im me daarvpor leen is een tweede..
ik heb geen idee... maar goed heb vrijdag weer een date dus nu " wacht" hij maar mooi...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tukker is wel een goede catch. Als ik homo was en Ragnar Lothbrok had me afgewezen, dan wist ik het wel...
Je date maar wat af! Sta je op een datingsite?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb geen idee... maar goed heb vrijdag weer een date dus nu " wacht" hij maar mooi...
zoiets... maar valt mee hoor.. de 2e sinds december. .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je date maar wat af! Sta je op een datingsite?
Da's toch al twee keer vaker dan ik heb gedatequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zoiets... maar valt mee hoor.. de 2e sinds december. .
nee.. maar vind niet dat t datingsite mag worden genoemd.. is meer vleeskeuring... lolquote:
tja soms moet je moeite doen.. en niet te kieskeurig zijn...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Da's toch al twee keer vaker dan ik heb gedate
Punt 1: Ik doe er geen moeite voorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja soms moet je moeite doen.. en niet te kieskeurig zijn...
punt 1 is je eigen keus.. punt 2 daarom date ik ook.. jan ik echr kijken of ik diegene wat vind. .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Punt 1: Ik doe er geen moeite voor
Punt 2: Zo kieskeurig ben ik niet maar vanaf een foto kan ik niet zeggen of ik haar wat vind
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
Daten via internet is best kut. Via de datingsites dan.
Via fok is het vaker geslaagd, vind ik.
Via FOK! kan het goed jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
Daten via internet is best kut. Via de datingsites dan.
Via fok is het vaker geslaagd, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ook taalnazi is één woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Wees gerust, tegenwoordig doet bijna iedereen het verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag laatst zelfs iemand so wie so schrijven
En appel taart.
En nog veel meer van die idiote fouten.Brutal. Fucking. Metal.
dankje... vind jou ook lief hoor...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wees gerust, tegenwoordig doet bijna iedereen het verkeerd.
Zag laatst zelfs iemand so wie so schrijven
En appel taart.
En nog veel meer van die idiote fouten.
Ik weet niet of ik vanavond je auto moet wassen of bekrassen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tukker is wel een goede catch. Als ik homo was en Ragnar Lothbrok had me afgewezen, dan wist ik het wel...
wassen.. lief doen tegen elkaar...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vanavond je auto moet wassen of bekrassen.
Een Bentley Continental GT is geen bestelbusje, hč.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsakker, 950 euro borg voor het huren van een bestelbusje?
bekrassen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
je moet ze ook niet in R&P zoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lastig. Heb het twee keer gedaan en dat liep twee keer uit op een fiasco.
nou ja je kunt moeilijk ervan uit gaan dat het bij de eerste de beste gelijk een match is...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lastig. Heb het twee keer gedaan en dat liep twee keer uit op een fiasco.
in K&W even tips vragen voor de kettingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon uit CUL halen, kan ze nog koken ook
En in WGR hoe strafbaar het is haar vast te leggen en geen vrijheid meer te gunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in K&W even tips vragen voor de ketting
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En in WGR hoe strafbaar het is haar vast te leggen en geen vrijheid meer te gunnen.
Zeep elkaar maar lekker inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En in WGR hoe strafbaar het is haar vast te leggen en geen vrijheid meer te gunnen.
En een topic in FHF of iemand zin heeft om mee te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of gewoon in KEL posten, dan lijkt het me oke
Even de stront wegpoetsen met een schuursponsje.quote:
Och, loopt wel wat leuks rond daar.quote:
Ga je je nog opgeven dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef Kreator het volgende:
Wel teleurstellend dat Ratel mij niet eens wil meeten.
das wel heel kortzichtig... ik zou volgende keer dan als geintje er zelf een rol neer zetten...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Even de stront wegpoetsen met een schuursponsje.
[..]
Och, loopt wel wat leuks rond daar.Ik faalde destijds bij zo'n gingerchica omdat ik geen keukenrol in de keuken had staan. Like, what the fuck?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom even dat topic aanmakenhihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
life goes on.. be proud of yourself!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Och, loopt wel wat leuks rond daar.Ik faalde destijds bij zo'n gingerchica omdat ik geen keukenrol in de keuken had staan. Like, what the fuck?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das wel heel kortzichtig... ik zou volgende keer dan als geintje er zelf een rol neer zetten...
De oldbies hier weten wie ik bedoel.quote:
Ja, maar dan wordt het vechten. De verhouding pik/kut ligt hier in ToF wat scheef.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Waarom zo omslavhtig... haal ze uit tof.... moeten jullie alleen ietsje liever doen tegen nieuwelingen![]()
ik weet het kost moeite maar ja soms wil je war toch??
Kan Bas geen dikke trailer voor je regelen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahhh kijk, toch een wat goedkopere aanbieder van bestelauto's gevonden
Geen ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan Bas geen dikke trailer voor je regelen?
Bas doet volgens mij héél veel voor zo'n riesen Frans Op De Bult-schnitzel...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee
Moet 'ie ook ff heen en weer naar Nijmegen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bas doet volgens mij héél veel voor zo'n riesen Frans Op De Bult-schnitzel...
tja.... uhhh...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het vechten. De verhouding pik/kut ligt hier in ToF wat scheef.
Van de 150 vrouwen die ik via fok hebt 'gedate' waren er zeker 20 of 30 vrij normaal. Sommige zelfs gewoon doable. Dat is toch een redelijk percentage.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
das n best aantal!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van de 150 vrouwen die ik via fok hebt 'gedate' waren er zeker 20 of 30 vrij normaal. Sommige zelfs gewoon doable. Dat is toch een redelijk percentage.
Zolang jij er maar van genoten hebt, ander is het ook maar zonde van de tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van de 150 vrouwen die ik via fok hebt 'gedate' waren er zeker 20 of 30 vrij normaal. Sommige zelfs gewoon doable. Dat is toch een redelijk percentage.
hihiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus nodig een paar vriendinnen van je uit. Gezellig!
wat is dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
* 100% Tukker plaatst bestelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Erectiepillen.Dat i.c.m. een gram wit goud in de neus een garantie voor ongeremde dierlijke smerige vunzige kleddernatte schaamteloze epische neukseks tot diep in de nacht...
beetje teleurstellend als je dat nu al nodig zou zijn.... imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes on.. be proud of yourself!
Ik denk dat het door de combinatie het pas interessant voor hem wordt. Ik heb verder totaal geen idee wat het doet en wil het eerlijk gezegd ook niet wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
beetje teleurstellend als je dat nu al nodig zou zijn.... imo
beter... houden zo denk ik..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de combinatie het pas interessant voor hem wordt. Ik heb verder totaal geen idee wat het doet en wil het eerlijk gezegd ook niet weten
Dat gaat wel lukkenquote:
tjah, dat hej mangsquote:
ait nichquote:
Ik ben erg fanatiek bezig deze week.quote:
Die lag nog te snurken toen ik vertrok.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Is vriending nog brak wakker geworden? Die was ook lekker op dreef en heeft wijnpunten bij mij gescoord.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd met jouw verjaardag Sel![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd meisje!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd!!quote:
Dankje Davidquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd met jouw verjaardag Sel![]()
![]()
![]()
Thnx Draganquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Handig, zo'n OP.
[..]
Gefeliciteerd meisje!![]()
[ afbeelding ]
Thnx Nathquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd!!
Restecpe.quote:
quote:
Maak er ondanks het grijze weer een mooie dag van, mop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |