YEAHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanavond Karparty![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ahw. Kusjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:15 schreef Redbaron het volgende:
Drie punten vanmiddag. Ik geblesseerd uitgevallen
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
EnschedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanavond Karparty![]()
![]()
![]()
Brutal. Fucking. Metal.
Vanaf de 15e, maar ik werk nog tot de 18equote:Op zondag 4 mei 2014 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Goed nieuws Davidwanneer kan je er in?
prima tochquote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf de 15e, maar ik werk nog tot de 18e
Ik stond op een parkeerplaats te herdenkenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:30 schreef Redbaron het volgende:
Gelukkig op tijd thuis zodat je toch die twee belangrijke minuten respect kunt tonen!
Zo zie je toch dat het nog leeft onder de bevolking. Als je dan toch onderweg bent toch die twee minuten stil staan.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stond op een parkeerplaats te herdenkenwas fucking druk op die parkeerplaats
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zie je toch dat het nog leeft onder de bevolking. Als je dan toch onderweg bent toch die twee minuten stil staan.
zou ik ook hebben gedaan. Het liefst niet onderwegquote:Op zondag 4 mei 2014 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Stond al om 19:50 op de parkeerplaats omdat ik de volgende niet ging redden voor 20:00
Ik heb pas bij een begravenisstoet nog netjes stilgestaan. Dan zie je toch veel mensen doorfietsen/rijden.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zie je toch dat het nog leeft onder de bevolking. Als je dan toch onderweg bent toch die twee minuten stil staan.
Doe ik meestal ook ja. Tenzij ik mezelf of anderen er mee in gevaar brengquote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb pas bij een begravenisstoet nog netjes stilgestaan. Dan zie je toch veel mensen doorfietsen/rijden.
Hey Nikkie. Ik ben nu in brabant en heb vrijdag en zaterdag in ziekenhuis Tilburg gelegen ivm buikvocht. Ben 6 liter vocht kwijt.quote:
gelukkig dat het nu weer beter gaat!!! Heb t weekend gewerkt en hardgelopen verder niets gedaan...quote:Op maandag 5 mei 2014 08:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Nikkie. Ik ben nu in brabant en heb vrijdag en zaterdag in ziekenhuis Tilburg gelegen ivm buikvocht. Ben 6 liter vocht kwijt.![]()
Het gaat nu veel en veel beter.
Leuk weekend gehad?
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 09:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nog even en je bent weer import tukkerrrrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |