dit is friendzone... ze weet het nog niet echt.. ze weet het wel maar wil je niet kwetsen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:45 schreef VragerMark het volgende:
Ja kijk een reactie, zat eraan te komen:
'Hmm nou ja ik wordt bijna nooit verliefd en nu voelde ik me niet echt verliefd maar ik vind je wel echt een leuke jongen en ik wil zeker vaker wat met je doen maar als vrienden of meer weet ik nog niet echt'
Is dat nou een friendzone of... Ze laat het open.
volgende keer condooms nemen , gegarandeerd succesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:53 schreef VragerMark het volgende:
'Sorry ik wordt gwn echt niet snel verliefd er is echt niks mis met jouw en je bent echt een geweldige knappe jongen'
Ehm... Jhaa, maar dan legt ze de friendzone nogal raar uit.
Nee, die bracht alleen. Praatte 5 min even wat en ging weer weg. Aantal uur later kwam ze me weer ophalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
It's not you, It's me....
was het trouwens ook niet heel ongemakkelijk met je moeder erbij?
Ehm, hoezo eigenlijk? En ze heeft genoeg condooms, toen ze 16 werd (pas geleden) kreeg ze de hele set.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
volgende keer condooms nemen , gegarandeerd succes
Als een soort hint natuurlijk. Je kan natuurlijk ook vragen: "Neuken"?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:58 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Ehm, hoezo eigenlijk? En ze heeft genoeg condooms, toen ze 16 werd (pas geleden) kreeg ze de hele set.
Ja, en jij denkt dat gaat werken? Ze is niet iemand die zomaar te koop staatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als een soort hint natuurlijk. Je kan natuurlijk ook vragen: "Neuken"?
Ja daarom gaf ik je ook die tip van die condoomsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:01 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat gaat werken? Ze is niet iemand die zomaar te koop staat
Begin je weer met dat geneuzelquote:Op zondag 11 mei 2014 10:25 schreef VragerMark het volgende:
Maar hoe het nu zit, ze vind me een hele leuke jongen maar krijgt dat gevoel niet dat ze verliefd is. Ze wil nu verder als vrienden of als meer dan vrienden maar dat weet ze nog niet, dat zien we dus waarschijnlijk over 2 weken pas na de centrale examens.
Grappig hoor, maar een sjap heeft niets te maken met dat soort dingen. Ze is gewoon een 16 jarig meisje dat bij haar ouders thuis woont in een heel normaal leuk gezin.quote:
Hebben ze wel een mooie caravan?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:17 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Grappig hoor, maar een sjap heeft niets te maken met dat soort dingen. Ze is gewoon een 16 jarig meisje dat bij haar ouders thuis woont in een heel normaal leuk gezin.
Zoenen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:02 schreef VragerMark het volgende:
Gewoon nee, dat zal fout aankomen.. Ik zoek een vriendin, niet persee een seksbuddy
Het was er niet van gekomen, ik kon haar niet overvallen met zoenen, maar er was ook geen punt dat het wel kon.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoenen.
Had je de vorige keer al moeten doen.
Je hebt haar kunnen knuffelen, zoenen was vast ook mogelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:47 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Het was er niet van gekomen, ik kon haar niet overvallen met zoenen, maar er was ook geen punt dat het wel kon.
Stoppen met een kleine bitch te zijn. Ga sporten ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:58 schreef VragerMark het volgende:
Goed, ik moet niet stiekem blijven hopen. Het wordt niets, we blijven goede vrienden. Kan er niet meer van maken, ik voel me zo gigantisch klote.... Wat kan ik hieraan doen?
Nog meer kickboksen dan kleine bitch.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:37 schreef VragerMark het volgende:
LOL
Ik doe kickboks jij imbeciel, ik hoef dat soort reacties niet.
Ach ja. Als ik me aanstel dan herpak ik me het snelst wanneer mijn vrienden zeggen dat ik geen bitch moet zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:37 schreef VragerMark het volgende:
LOL
Ik doe kickboks jij imbeciel, ik hoef dat soort reacties niet.
Het was een oprechte hint. Als je er vanaf wil moet je gewoon meer andere dingen gaan doen. De enige kans dat ze ooit nog interesse in je gaat tonen, is vooral weinig aandacht geven als ze contact zoekt.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:19 schreef VragerMark het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik heb dus een meisje leren kennen en ga al heel lang met haar om, nu ga ik binnenkort naar haar toe en dan is ze afgelopen week jarig geweest. Ze is nu 15 en is dan 16 geworden.
Ze doet fitness en houdt van een goed lichaam. Dan zou ze mascara of eyeliner willen voor haar verjaardag (van broertje gehoord), maar dit vind ik zo afgezaagd. Kom je met zo'n stokje aan als cadeau...
Weten jullie wat leuks, iets origineels wat meiden echt leuk zouden vinden en wat niet al te duur is?
Weet iemand van jullie wat leuks/moois?
PS: Ik ben helemaal gek op haar, ze vindt mij ook wel leuk maar of ze verliefd op me is weet ze pas echt als we afspreken, dat wordt dan ook meteen de eerste keer dat we afspreken.
PPS: Ik krijg wel vaak complimenten van haar dat ze me mooi vind etc. maar of ze iets voor me voelt weet ik niet. Dus niet met een hartjeskussen aankomen, want we hebben nog niets.
& Ze is geen sjap/kamper.
Groeten,
Mark
Edit: Er stond dat ze een sjap/kamper was, maar dat is ze NIET. Was een letter vergeten :L
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |