SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wel zon. Schuttingzetweerquote:Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Er was mij zon beloofd
Dan maar de Zwarte Ruiter IN, in plaats van het terras op
Geen schuttingtaal bezigen hequote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest gisteren even hardop lachen om je hashtag hegermee.
Succes. Ik ben de afgelopen 3!! dagen bezig geweest een hek in de tuin te godveren.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3!! dagen bezig geweest een hek in de tuin te godveren.
ja, een roelatieschema: dat roel iedere week ergens komt tuinierenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, een roelatieschema: dat roel iedere week ergens komt tuinieren
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Succes. Ik ben de afgelopen 3!! dagen bezig geweest een hek in de tuin te godveren.
quote:
Volgens mij heb ik echt alle regenafvoeren/electriciteitsleidingen in de tuin om moeten leggenquote:
zal wel weer een MH'tje uitkomen....twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 04-05-2014 om 12:11:39In t vliegtuig vannacht oa All is lost, American Hustle & Dallas Buyers Club gezien, 3 prima films, vooral de laatste. reageer retweet
Doet me denken aan toen ik hier een nieuwe badkamermeubel ging plaatsen...quote:Op zondag 4 mei 2014 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt alle regenafvoeren/electriciteitsleidingen in de tuin om moeten leggen
Pinocksquote:
DeLunocksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Deze baas luistert eigen muziekquote:
ik las dat je je pa moest vervangen in bedquote:Op zondag 4 mei 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze baas luistert eigen muziek
Alhoewel, ik ben nummers aan het instuderen op bas omdat ik woensdag m'n pa moet vervangen in de band(hij vond het nodig om met m'n moeder samen naar zo'n "wat moet je doen na je pensioen" weekje te gaan
)
Mehehequote:Op zondag 4 mei 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las dat je je pa moest vervangen in bed
Godver.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las dat je je pa moest vervangen in bed
twitter:TeamDomien twitterde op zondag 04-05-2014 om 12:05:47Domien's dierbaarste bezit is zijn telefoon #domienfeitje @Domien reageer retweet
Niet 'mokkeltje' ?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamDomien twitterde op zondag 04-05-2014 om 12:05:47Domien's dierbaarste bezit is zijn telefoon #domienfeitje @Domien reageer retweet
zo noemt ie z'n telefoonhoesjequote:
Nu weet ik waarom je collega niet wil datenquote:Op zondag 4 mei 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo noemt ie z'n telefoonhoesje
dit is echt alleen in mijn twisted mind grappig
tis niet alleen dat hoor....dat ik constant langsloop, knipoog en motorbootgeluiden maakt helpt ook niet mee....quote:Op zondag 4 mei 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je collega niet wil daten
Zei ze 'ik wilde dat je niet zo grappig date'?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je collega niet wil daten
auw....die grap deed gewoon pijn aan mn hersenenquote:Op zondag 4 mei 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij ze 'ik wilde dat je niet zo grappig date'?
Misschien is zij gewoon niet zo'n watersporter en zit ze liever op het terras dan met jou op een bootje.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis niet alleen dat hoor....dat ik constant langsloop, knipoog en motorbootgeluiden maakt helpt ook niet mee....
oh, daar las ik overheen. de rest was al te pijnlijkquote:Op zondag 4 mei 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Die 'Zij' was een typo dames en heren. Waz met mij.
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Motorboatingquote:Op zondag 4 mei 2014 12:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien is zij gewoon niet zo'n watersporter en zit ze liever op het terras dan met jou op een bootje.
No shitquote:Op zondag 4 mei 2014 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Motorboating
ja, ik weet niet of dat dat allemaal in pandaland is doorgedrongenquote:
Toffe plaat. Lekker 90s sfeertjequote:
Niet iedereen is zo verliefd als jij hoor Pinoquote:
Jawel.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo verliefd als jij hoor Pino
Wilde nacht dusquote:Op zondag 4 mei 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte bazen hebben vanochtend de zon zien opkomen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte bazen hebben vanochtend de zon zien opkomen.
Laatste trein richting stad, eerste trein richting huis.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wilde nacht dus?
Kleine muisjes worden groot
Ik nietquote:
Dan moet je een vrouwtjespanda voor jezelf zoeken.quote:
Pandaberen doen dat niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je een vrouwtjespanda voor jezelf zoeken.
Morgen zien we je verschijnen a laquote:Op zondag 4 mei 2014 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga over een uurtje een poging wagen om verliefd te worden
quote:
En zij vervolgens zo:quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 4 mei 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga er vandoor.
Waarschijnlijk tot morgen
Hier ookquote:
Sherlock is altijd een goed ideequote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel serie kijken ofzo.
En anders is daar altijd nog Sherlock.
Dan lig ik binnen 5 minuten al met m'n ogen dicht.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef borisz het volgende:
U kunt allen naast Ome Sersj plaatsnemen op de bank en Snooker kijken.
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan lig ik binnen 5 minuten al met m'n ogen dicht.
Je kunt paardensport kijken op canvas.quote:
NOSop3 groupiesquote:
Nuquote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Evertjan het volgende:
Coen en Sander bij Life en Cooking op RTL 4![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Evertjan het volgende:
Nu dus!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Domien twitterde op zondag 04-05-2014 om 19:39:54Om 19:45 boarden. Heel benieuwd hoe stil het met Nederlanders gevulde vliegtuig is, om 20:00. reageer retweet
Wat maakt ie toch veel mee he.twitter:Domien twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:12:04De gezagvoerder stopt het boarden en vraagt twee minuten stilte. Vliegtuig stil. #dodenherdenking reageer retweet
Kippenvel, wauw wauw wauw godsamme.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op zondag 04-05-2014 om 19:39:54Om 19:45 boarden. Heel benieuwd hoe stil het met Nederlanders gevulde vliegtuig is, om 20:00. reageer retweet
Wat maakt ie toch veel mee he.twitter:Domien twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:12:04De gezagvoerder stopt het boarden en vraagt twee minuten stilte. Vliegtuig stil. #dodenherdenking reageer retweet
Ik zag 'm ook. Ik wilde het kwijt maar ik dacht "ja, wie boeit het eigenlijk?"quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Gers Pardoel gespot bij het monument op dam
Lief dagboek. Manmanman.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Op dat moment stond ik geheel tegen m'n gewoonte in naar ons eerste te kijken. Maar nu is iedereen welkom, je moet alleen wel tegen opmerkingen als "godskolere, wat een geile bal" kunnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef borisz het volgende:
U kunt allen naast Ome Sersj plaatsnemen op de bank en Snooker kijken.
Dat hoor ik al regelmatig tegen mij gezegd wordenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op dat moment stond ik geheel tegen m'n gewoonte in naar ons eerste te kijken. Maar nu is iedereen welkom, je moet alleen wel tegen opmerkingen als "godskolere, wat een geile bal" kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Evertjan het volgende:
mooi trouwens hoe Barend en Wijnand het deden op 3FM Met veel respect gemaakt
twitter:giel3fm twitterde op zondag 04-05-2014 om 21:12:01Wat n lekker vrij weekie (qua muziek dan hè...)! Met Jungle, @DemiraMusic @Chet_Faker @st_vincent @jesuiswyke reageer retweet
Wie,wie,wie,wie en wie?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef MarijeH het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zondag 04-05-2014 om 21:12:01Wat n lekker vrij weekie (qua muziek dan hè...)! Met Jungle, @DemiraMusic @Chet_Faker @st_vincent @jesuiswyke reageer retweet
DeLuna ziet het al voor zichtwitter:coen3fm twitterde op zondag 04-05-2014 om 21:28:10Vorig jaar mocht ik met @MissMontreal mee. Morgen helikopteren met @kensingtonband! Zin in! http://t.co/xnPFjeIfCZ #bevrijdingsdag #3FM reageer retweet
Helaas voor haar spelen ze alleen maar in het zuiden en Randstadquote:Op zondag 4 mei 2014 21:52 schreef Pandaplint het volgende:
DeLuna ziet het al voor zichtwitter:coen3fm twitterde op zondag 04-05-2014 om 21:28:10Vorig jaar mocht ik met @MissMontreal mee. Morgen helikopteren met @kensingtonband! Zin in! http://t.co/xnPFjeIfCZ #bevrijdingsdag #3FM reageer retweet
Maar wij hebben the Hivesquote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Helaas voor haar spelen ze alleen maar in het zuiden en Randstad
Daar heb ik helemaal niks mee. Vorig jaar stonden Cold War Kids er en ben ik niet gegaan. Nog immer spijt vanquote:
Hives zijn live enorm tofquote:Op zondag 4 mei 2014 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks mee. Vorig jaar stonden Cold War Kids er en ben ik niet gegaan. Nog immer spijt van
had de jam haren?quote:Op maandag 5 mei 2014 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
Halverwege je ontbijtboterham ineens dubbelgeklapt naar de plee moeten rennen is altijd episch.
Die eerste harde scheet die je kan laten als je date naar huis isquote:Op maandag 5 mei 2014 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
Halverwege je ontbijtboterham ineens dubbelgeklapt naar de plee moeten rennen is altijd episch.
niet tijdens de date???? ow....quote:Op maandag 5 mei 2014 08:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die eerste harde scheet die je kan laten als je date naar huis is
Nee net in de auto naar werk, tering, ik dacht dat'ie zou gaan exploderenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee net in de auto naar werk, tering, ik dacht dat'ie zou gaan exploderenwat een kneiter
Verdommequote:
Yupquote:Op maandag 5 mei 2014 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme
Nou ja, ik laat het mijn dag vandaag maar niet verpesten
Staat de schutting?
Nicequote:
Nicequote:
Welk gifje?quote:Op maandag 5 mei 2014 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, gifje van me heeft op Reddit gestaan waardoor m'n webhost werd afgesloten
84GB in een paar uur vindt de server niet tof blijkbaar.
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/643645-het-intense-geluk-van-nec.htmlDe volledige versie, was 10MB.
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, gifje van me heeft op Reddit gestaan waardoor m'n webhost werd afgesloten
84GB in een paar uur vindt de server niet tof blijkbaar.
Is niet leuk hè, de broer van Bart Jan Cune zo voor lul zetten.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/643645-het-intense-geluk-van-nec.htmlDe volledige versie, was 10MB.
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is niet leuk hè, de broer van Bart Jan Cune zo voor lul zetten.
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus Chris Martin, houd alsjeblieft je bek
Mad?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Muzikaal gezien wel prima, want niet zo'n volgeplamuurde plaat... maar manmanman die stemga huilen ofzo
ik snap gewoon niet waarom dat soort bagger gehyped wordt "omdat het Coldplay is"quote:
Omdat jij door je coldplay haat gewoon niet meer hoort dat het gewoon een goed nummer is.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet waarom dat soort bagger gehyped wordt "omdat het Coldplay is"manmanman
Nee hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 10:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Omdat jij door je coldplay haat gewoon niet meer hoort dat het gewoon een goed nummer is.
Jup, Pino zit te helikopterenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino en Luna zitten zekers samen met Kensington in de helicopter?
Dan moet hij eerst loskomen vanonder zijn bureau.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino en Luna zitten zekers samen met Kensington in de helicopter?
Wijn drinken tijdens het helikopterenquote:
waarom?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:22 schreef MarijeH het volgende:
Vanmiddag Rob in plaats van Gerard voor de laatste keer.
sicilie geloof ik.quote:
quote:
Hoe was je date?quote:
Haiquote:
Goedemorgenquote:
hij kon vanochtend pas weer een ferme scheet laten!quote:
Naakte poëziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
En dat idd...quote:Op maandag 5 mei 2014 11:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij kon vanochtend pas weer een ferme scheet laten!
Muis!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naakte poëzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Oh en ook nog flink lopen rampetampen, maar ja, de details zal ik je besparen...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en ook nog flink lopen rampetampen, maar ja, de details zal ik je besparen...
Over 9 maanden...quote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en ook nog flink lopen rampetampen, maar ja, de details zal ik je besparen...
Zijn we allebei 30quote:
Dan gaan we zekers winnen.quote:
twitter:Pino112NL twitterde op maandag 05-05-2014 om 12:00:39@wilbertmutsaers Dit boeit echt niemand. reageer retweet
Uit de loopquote:Op maandag 5 mei 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Hee SC, ik ben eenbeetje erg uit de loop, maar leuk man van je dates
quote:
twitter:
twitter:
twitter:
twitter:
spreek uit als loepquote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uit de loop? Wat is er aan de hand
?
Maar thanksT'is zeker leuk
Ahha, op die stepquote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spreek uit als loep
Ik heb niet zo erg meegelezen en zulks
Je staat voor de spiegel arrogant te doen?quote:
Pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-bijna-jarig-zijn post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-bijna-jarig-zijn post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik tweet toch ook niet elke dag 'Huis -> Stage'?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
Dat gehaat op Wilbert
Alsof al z'n tweets in het teken van 3FM moeten staan
equote:Op maandag 5 mei 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
Dat gehaat op Wilbert
Alsof al z'n tweets in het teken van 3FM moeten staan
Ik neem aan dat hij niet elke dag naar Kopenhagen vliegt.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik tweet toch ook niet elke dag 'Huis -> Stage'?
Binnenkant. In de rij met het Nuna pictogramquote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
e
Aan welke kant van het station staat jouw fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |