Bedankt voor je reactie. Ik herken dat wel. Zou er nog dieper op in kunnen gaan maar is beter van niet. Nog een leuk onderwerp of stelling?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ongetwijfeld veel gemist, maar ook redelijk veel wel meegekregen in het hele gedoe. Ik heb me nooit aan al die gifjes gestoord, ik scroll er gewoon overheen. En soms zijn die gifjes ook erg grappig en hoewel niet helemaal ontopic toch goed geplaatst. Ik heb zelf ook nogal de neiging om offtopic te gaan als de streams dodelijk saai zijn en ik toch wil communiceren gewoon omdat dat leuk en gezellig is op dat moment. Ik doe dat in tekst, jij en anderen doen dat met gifjes. Wat dat betreft, voel ik me net zo "schuldig".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Nee, je krijgt een *trustekus* van me, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik herken dat wel. Zou er nog dieper op in kunnen gaan maar is beter van niet. Nog een leuk onderwerp of stelling?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een *trustekus* van me, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.
Droom wat moois, voor straks!
Hoe dan? Mijn stream is uit, vertel!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:35 schreef Miek37 het volgende:
Ondertussen wordt in de DGK 2.0 het schijtluis gesloopt.
Dat zou ook wel van de zotte zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:34 schreef Kijkertje het volgende:
Verbieden van gifjes is iig niet de oplossing
Het is een beetje als je broek laag zetten. Je kan er geen bekeuring voor krijgen hier, maar je wordt wel raar aangekeken. En je zou er zelfs op aangesproken kunnen worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Mag je nou wel of niet plaatjes/gifs hier plaatsen?
Oh echt? wat hebben ze nou precies gedaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:35 schreef Miek37 het volgende:
Ondertussen wordt in de DGK 2.0 het schijtluis gesloopt.
Joezi, doe verslag, ik heb geen streams aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh echt? wat hebben ze nou precies gedaan?
Mag maar sommige mensen schijnen zich er aan te ergeren. Die willen een SC zoals bij DGK (whatever that means)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Mag je nou wel of niet plaatjes/gifs hier plaatsen?
Joey en Lot hebben binnen de gordijnen kapot gemaakt en daarna hebben Robin en Lot met een spuitbus Fuck Respect op de buitenkant gespoten.quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Stelletje rellers.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joey en Lot hebben binnen de gordijnen kapot gemaakt en daarna hebben Robin en Lot met een spuitbus Fuck Respect op de buitenkant gespoten.
(Want Dennis heeft Respect op zn rug getatoeerd staan)
Thnx zat te slapen... had niet in de gaten dat ik LaPo hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik neem er nog eentje.
Ik ook !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
wooblabalurg
ik ben beetje verliefd op drquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee zelfs Manson zou niet met haar overweg kunnen. Nekschot.
Die van mij was 14. Aanbieding Gall&Gall. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat ziet er duur uit. Ik betaal 12 euro voor een fles.
lol hij was zo snel dat het wel op een hunt leekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx zat te slapen... had niet in de gaten dat ik LaPo had
That's just how I roll. Don't judge me.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij was zo snel dat het wel op een hunt leek
Oh, dat valt mee. Merk maakt mij niet uit. Ik neem gewoon de goedkoopste, ik drink het toch als mix.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die van mij was 14. Aanbieding Gall&Gall. Niks mis mee.
waarom dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:47 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil haar vastbinden en jarenlang onder dwang eten naar binnen proppen.
Ik drink ook zo goedkoop mogelijk, niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee. Merk maakt mij niet uit. Ik neem gewoon de goedkoopste, ik drink het toch als mix.
Ja ik ben een vrouw. Ik durfde hier heel lang niet voor uit te komen maar nu zeg ik het gewoon zonder schaamte.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:49 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw. Ik durfde hier heel lang niet voor uit te komen maar nu zeg ik het gewoon zonder schaamte.
geloof er nix vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:49 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw. Ik durfde hier heel lang niet voor uit te komen maar nu zeg ik het gewoon zonder schaamte.
Een feeder!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:47 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil haar vastbinden en jarenlang onder dwang eten naar binnen proppen.
hehequote:
Ja, dat had ik in het begin ook. Ben er zo 2 jaar geleden mee begonnen. 2 wodka/bullet per dag. In het begin sliep ik ook heel kort. Maar mijn lichaam was ook geen caffeine gewend want ik heb nooit koffie gedronken. Nu ben ik er wel aan gewend.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik drink ook zo goedkoop mogelijk, niks mis mee.![]()
![]()
Kun je dan wel makkelijk slapen? Ik drink soms te lang met Bullit en dan lig je als een zombie in bed.
onzekerheid bestaad nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer. Dat was wel mijn verwachting.
Oh okay. Ben je alleen van de vodka, of ook nog andere voorkeuren?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in het begin ook. Ben er zo 2 jaar geleden mee begonnen. 2 wodka/bullet per dag. In het begin sliep ik ook heel kort. Maar mijn lichaam was ook geen caffeine gewend want ik heb nooit koffie gedronken. Nu ben ik er wel aan gewend.
Je bent net zo begrijpelijk als Mr. Manson.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:56 schreef Thezappa het volgende:
ik dacht dat dit nachtbagger was..voor mijn 400ste ban\
luv uZZZzz
ik ben in de klaaagb
Eigenlijk niet. Dit is het eerste acloholische drankje (de mix dan) die ik echt lekker vind. Oh ja een goede verse pina colada vind ik ook lekker. Heb altijd wel gedronken. Maar kan van bier of andere mixjes niet zo genieten als bijv van een glas verse sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay. Ben je alleen van de vodka, of ook nog andere voorkeuren?
ik zet niemand tot iets aanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent net zo begrijpelijk als Mr. Manson.
Verse sinaasappelsap, dat is ook wel een klasse apart. Instant revitalizer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Dit is het eerste acloholische drankje (de mix dan) die ik echt lekker vind. Oh ja een goede verse pina colada vind ik ook lekker. Heb altijd wel gedronken. Maar kan van bier of andere mixjes niet zo genieten als bijv van een glas verse sinaasappelsap.
Ik zou niet weten waarom niet, we beginnen na de geboorte al bij de tiet!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hehe
is een vrouw
heb je ook vrouw vrouw feeders?
echt pantera?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]Daar heb ik ook nog een cd van, Chaos Ad
jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, we beginnen na de geboorte al bij de tiet!
sepultura maakt nog steeds muziekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Het is al 20 jaar geleden dat ik naar die muziek luisterde.
zoals?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je word ouder he. Ik hou nu van rustigere muziek.
Toevallig heb ik die cd geloof ik op een bandje. Maar ik was ff in de war. Sepultura boeide me niet zo. Ik was in de war met Total Chaos. Luisterde toen veel naar hardcorepunk/hatecore en punkrock.quote:
ik vind punk altijd beetje blij..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die cd geloof ik op een bandje. Maar ik was ff in de war. Sepultura boeide me niet zo. Ik was in de war met Total Chaos. Luisterde toen veel naar hardcorepunk/hatecore en punkrock.
Bruce Springsteen heb ik altijd goed gevonden, Bob dylan en de laatste jaren country. 70s rock vind ik ook goed.quote:
ja...is ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bruce Springsteen heb ik altijd goed gevonden, Bob dylan en de laatste jaren country. 70s rock vind ik ook goed.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[specularium] Liesje de Breij dames en heren! [/specularium]
hmm ja Polanski... Manson.. vaag verhaalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Die Roman Polanski heeft ook wat meegemaakt he in zijn leven. Hij zou zijn eigen leven is moeten verfilmen.
Niet alleen dat. Zijn ontsnapping uit het getto van Krakau, zijn vlucht voor de amerikaanse justitie. Daar kan je een interessante film van maken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja Polanski... Manson.. vaag verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |