Jij ging naar bed toe.quote:
Verdwaalde zielen is dan ook wat ik beoog. En voor de gevonden zielen zal ik hem morgen nog eens schaamteloos kicken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:51 schreef chroestjov het volgende:
Om de omvang van je publiek te maximaliseren zou het beter zijn om dergelijke topics op andere tijdstippen te openen, op deze tijdstippen bereik je alleen wat verdwaalde zielen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:37 schreef voederbietel het volgende:
Jammer van het einde, wel gaaf geschreven, chapeau.
Wat is er zo abrupt aan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Het abrupte einde kan ik maar lastig verwerken. Wel een goed verhaal. Originele metaforen. We komen je vast nog wel eens tegen op het Boekenbal.
Ja, ze heeft een 4uur durende rede op mijn slaapkamer gehouden over haar interessante leven, waar Cicero nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is Anna nog mee naar huis gegaan uiteindelijk?
Misschien is de politiek wel wat voor Anna.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een 4uur durende rede op mijn slaapkamer gehouden over haar interessante leven, waar Cicero nog een puntje aan kan zuigen.
Ze hield haar monologen en toen? Ik verwachtte meer 'closure'. Maar eerlijk is eerlijk: je houdt zo wel de aandacht vast.quote:
Maar ze heeft dus niet aan een ander puntje gezogen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een 4uur durende rede op mijn slaapkamer gehouden over haar interessante leven, waar Cicero nog een puntje aan kan zuigen.
Dom blondje - makkelijker het bed in te krijgen? Ofzo.. denk ik dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom is blond direct goed?
Ik snap het niet wat is dat met mannen en blond haar.
Toen ik in een verstandsverbijstering ooit mijn haar blond geverfd had, kreeg ik ook veel meer aandacht dan met mijn eigen haarkleur.
WHY??!!?
Ik wilde het ietwat openlaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze hield haar monologen en toen? Ik verwachtte meer 'closure'. Maar eerlijk is eerlijk: je houdt zo wel de aandacht vast.
Nee, maar die functie staat nog open, als je behoefte hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus niet aan een ander puntje gezogen?
Jij bent wel lief.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dom blondje - makkelijker het bed in te krijgen? Ofzo.. denk ik dan.
Politiek is eigenlijk maar een vrij saaie bedoening, met een hoop bombarie en weinig concrete plannen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien is de politiek wel wat voor Anna.
U is ook wel een lief kuikentje!quote:
Het Serenadepubliek van weleer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:51 schreef chroestjov het volgende:
Om de omvang van je publiek te maximaliseren zou het beter zijn om dergelijke topics op andere tijdstippen te openen, op deze tijdstippen bereik je alleen wat verdwaalde zielen.
Afgaande op het verhaal en jouw reacties is dat Anna op het lijf geschreven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Politiek is eigenlijk maar een vrij saaie bedoening, met een hoop bombarie en weinig concrete plannen.
Ja, maar vind jij het geen schrijnende kwestie? Ik weet niet of jij bij publieke gelegenheden wel eens bewust of onbewust dialogen of gesprekken volgt van andere mensen, maar als je er over na gaat denken is dat doorgaans lachwekkend. Gesprekken van mezelf inbegrepen overigens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgaande op het verhaal en jouw reacties is dat Anna op het lijf geschreven.
Ja, ach, dat is gewoon de menselijke manier van interactie. Waar vogeltjes fluiten, wolven huilen of beren brullen, voeren mensen gesprekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, maar vind jij het geen schrijnende kwestie? Ik weet niet of jij bij publieke gelegenheden wel eens bewust of onbewust dialogen of gesprekken volgt van andere mensen, maar als je er over na gaat denken is dat doorgaans lachwekkend. Gesprekken van mezelf inbegrepen overigens.
Ja, misschien is het ook geen schrijnende kwestie, eerder een vermakelijke, maar veel gesprekken lijken veel op elkaar en hoor vrijwel nooit iets uitzonderlijks, maar wellicht bespreekt men dat niet in publieke gelegenheden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, dat is gewoon de menselijke manier van interactie. Waar vogeltjes fluiten, wolven huilen of beren brullen, voeren mensen gesprekken.
90% gaat nergens over, ik let er ook weleens op want ik vind het weleens grappig om zo'n gesprek op te vangen, maar zonder die gesprekken zou het ook maar een saaie boel zijn denk ik. Af en toe met je iets lekker laten gaan zonder ergens al te veel bij stil te staan.
Soms kom je er simpelweg niet onderuit om de commerciële hoer uit te moeten hangen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Verdwaalde zielen is dan ook wat ik beoog. En voor de gevonden zielen zal ik hem morgen nog eens schaamteloos kicken.
Vergane tijden, voor eeuwig begraven in de diepste spelonken van de digitale vuilnisbelt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het Serenadepubliek van weleer.
Leuke anekdote dit weer.
Nee, meer dit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Schijndate. Date met een zaklamp? Flashlight/fleshlight? Hihaho
Woensdag topic promoten bij ik hou van hollandquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Soms kom je er simpelweg niet onderuit om de commerciële hoer uit te moeten hangen.
lampzalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Schijndate. Date met een zaklamp? Flashlight/fleshlight? Hihaho
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
Mijn been is geen attribuut dat bij elke gelegenheid maar even kan fungeren als droogneukpaal.
Wat is TTK?quote:Op maandag 5 mei 2014 03:04 schreef Godshand het volgende:
Mooi niveau verhaal. In TTK weten ze je wel te waarderen
Taal, Toneel en Kunst. Dat subforum, klik er in de forumindex maar eens opquote:
Me dunkt,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:32 schreef SpecialK het volgende:
Dit topic is net is alsof er een engeltje me recht in mijn gezicht aan het pissen is.
Wat grappig, wist niet eens van het bestaan af. Hoe weet je dat ze het waarderen?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Taal, Toneel en Kunst. Dat subforum, klik er in de forumindex maar eens op
Haha, FOK! heeft echt teveel subfora. Maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat grappig, wist niet eens van het bestaan af. Hoe weet je dat ze het waarderen?
Klopt, dat zeggen er wel meer, hoewel ik toch van dat imago probeer af te komen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, FOK! heeft echt teveel subfora. Maar dat is een andere discussie.
Nouja, ze waarderen literatuur. Jouw schrijfstijl heeft wel iets weg van die Belg Brusselmans
Dan moet je dit niet in KLB gaan zoeken ...quote:Op maandag 5 mei 2014 13:07 schreef GezondeSpanning het volgende:
Weer een mislukte hossel.
Ik kijk al weer een tijdje uit naar een hosseltopic met een positief einde.
Misschien staan er in het TTK forum nog wat bruikbare tipsquote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen er wel meer, hoewel ik toch van dat imago probeer af te komen.
Daar heb je een onwijs goed punt. Wat dom van me eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:39 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dan moet je dit niet in KLB gaan zoeken ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |