https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
True, hij is volgens mij ooit eens naar 16 gezakt, maar nog niet lager dan dat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Niks geen gewaagd, prima bedrag zo kijkend naar de history.
Ik zet een sell op 25 en zie wel hoe lang het duurt. Alles boven de 20 vind ik al mooiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:34 schreef roislecxe het volgende:
Maar onthou wel dat er normaal op een hele dag ongeveer 0.2btc Tak wordt verhandeld, dus verkoen kan wel even duren als je pech hebt
Ik heb sells op meer dan het dubbele. Hij wordt vast een keer gepumpt en dan wordt het een echte knaller.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet een sell op 25 en zie wel hoe lang het duurt. Alles boven de 20 vind ik al mooi
Ik drink de mijne even op en dan naar de kroegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb wel een biertje verdiend na deze avond.
Katje, als je toch loopt, haal dr voor mij ook 1tje.
Goeie zaak. Ik ga morgenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik drink de mijne even op en dan naar de kroeg
Morgen misschien even kijken naar de ravage in Frankrijk, meer dan 50 geluidssystemen op een hoop.quote:
Wat is er te doen in Frankrijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Morgen misschien even kijken naar de ravage in Frankrijk, meer dan 50 geluidssystemen op een hoop.
Ik had naar je moeten luisteren wat betreft Darkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet een sell op 25 en zie wel hoe lang het duurt. Alles boven de 20 vind ik al mooi
Als ik de tijd neem heb ik slimme opmerkingen, als ik me laat leiden door emoties en haast wordt het een zooitjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had naar je moeten luisteren wat betreft Dark
Zeg nooit nooit he...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik de tijd neem heb ik slimme opmerkingen, als ik me laat leiden door emoties en haast wordt het een zooitje
De overgang van BC naar TAK was goed over nagedacht, een stijging naar 25 heeft eenzelfde effect als BC naar 35 nu, en dat zit er echt niet meer in voorlopig
Ik zeg niet nooit, ik zeg voorlopigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit he...
Ik verbaas me ook nog steeds over TES trouwens. Hoe die zo hoog kan blijven staan. Stond weken/maanden gelijk met Tak (rond de 30), tot die ineens naar 600 ging
Haha, maar dan moet je geen sell hebben staanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niet nooit, ik zeg voorlopig
En als TAK dat doet trakteer ik iedereen hier persoonlijk op zo'n drone
Alarm op 25quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha, maar dan moet je geen sell hebben staan
Staat je sell op 25. word je morgenvroeg wakker, staat Tak op 400
Normaal gesproken illegaal maar in Frankrijk hebben ze het gelegaliseerd. Iedereen mag zijn eigen geluid meenemen.quote:
Oh verschrikkelijk zulke herriequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Normaal gesproken illegaal maar in Frankrijk hebben ze het gelegaliseerd. Iedereen mag zijn eigen geluid meenemen.
Op Twitter lopen echter veel mensen te klagen dat het 10KM verderop nog te horen is.
Dit was vorig jaar (let niet op de brakke geluidskwaliteit):
Ik zet altijd sells. Lekker hoog voor de nachten en overdag hou ik het vanzelf wel in de gaten, maar er staan altijd sells op elke coin. Ik neem genoegen met een mooie stijging van pak em beet 30%. Ik ben niet greedy, maar tactischquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alarm op 25
Sells zet ik niet meer na AUR.
Dit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:00 schreef roislecxe het volgende:
En een stijgend aantal BTC is wel leuk, maar nog leuker zou het zijn als BTC dan ook een beetje steeg zo nu en dan....
SWC?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik ga maar eens een potje pokeren. vast geen goed idee na een zwerm biertjes maar ach, het kan lijen nu
Toen zaten we te klagen dat het te duur wasquote:
Nee, heb ik wel een tijdje gespeeld. Op zich wel oke, het niveau daar is bedroevend. Maar nu speel ik gewoon op stars (quote:
Ik kocht bij op 850 ooitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Toen zaten we te klagen dat het te duur was
Waarom niet juist op SWC dan? Daar had ik nog het idee dat alles random was. Op Pokerstars krijg ik het idee dat ik van achter genomen word (en daar hou ik niet zo van).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, heb ik wel een tijdje gespeeld. Op zich wel oke, het niveau daar is bedroevend. Maar nu speel ik gewoon op stars ()
Van de week weer eens 25 euro gestort na lange tijd, want ik wordt soms zo moe van die eeuwige riverbeats als je KK vs A8 speelt met een A op de river bijv. Of AK vs 77 met AK op de flop en een 7 op de river. Maar goed, ik laat me steeds verleiden om toch maar een beetje te spelen.
Maar paar dagen terug werd ik 6e in een $4.40 toernooi van 2100 man dus nu heb ik weer aardig wat speelgeld
Op pokerstars kun je nog zo goed spelen, het maakt niks uit, je moet gewoon geluk hebben. Heb al keivaak een lelijke mail gestuurdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom niet juist op SWC dan? Daar had ik nog het idee dat alles random was. Op Pokerstars krijg ik het idee dat ik van achter genomen word (en daar hou ik niet zo van).
Dat zat er wel in natuurlijkquote:
Juh, achteraf gezien ook spijt dat ik niet nog wat bij heb gekocht. Maar alles bij elkaar is BC nog mijn grootste winstmaker die al mijn verliezen tot nu toe goed heeft gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zat er wel in natuurlijkStond wel erg laag inmiddels zie ik, 25k 24hr low. Had erin moeten gaan
Umm... kijk eens naar mijn situatie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zat er wel in natuurlijkStond wel erg laag inmiddels zie ik, 25k 24hr low. Had erin moeten gaan
Waar PLC eerst mijn 1 na grootste faal van 2014 was, is het sinds anderhalve week ineens de coin met mijn hoogste winst geworden. Prima goedmakertje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:54 schreef curantis het volgende:
[..]
Juh, achteraf gezien ook spijt dat ik niet nog wat bij heb gekocht. Maar alles bij elkaar is BC nog mijn grootste winstmaker die al mijn verliezen tot nu toe goed heeft gemaakt
Jij verkoopt altijd zonder geduld met verlies omdat je met je volle vermogen (of een veel te groot deel) erin gaat, en dat doe je toch echt zelf hoorquote:
Nop, verkocht met winst op een groot deel van mijn vermogen in BC. Er zat 0,1btc in die boven de 40 was gekocht, er zat 0,05btc in die op 24 was gekocht en daarna nog eens 0,15 waarvan ik geen flauw idee heb op welk bedrag het erin gestoken is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij verkoopt altijd zonder geduld met verlies omdat je met je volle vermogen (of een veel te groot deel) erin gaat, en dat doe je toch echt zelf hoor
Dus je hebt winst gemaakt, dan is het toch helemaal goed?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, verkocht met winst op een groot deel van mijn vermogen in BC. Er zat 0,1btc in die boven de 40 was gekocht, er zat 0,05btc in die op 24 was gekocht en daarna nog eens 0,15 waarvan ik geen flauw idee heb op welk bedrag het erin gestoken is.
En wat krijg je ervoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:04 schreef curantis het volgende:
wtf, whitecoin gear die mijn wc-logo gebruikt![]()
http://www.zazzle.com/whitecoingear
Lol umm, ik ben en heul niet voor benaderdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wat krijg je ervoor
Een WC-tshirt![]()
Schadequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:09 schreef curantis het volgende:
[..]
Lol umm, ik ben en heul niet voor benaderd
Onder wat voor licentie heb je dat logo beschikbaar gemaakt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:09 schreef curantis het volgende:
[..]
Lol umm, ik ben en heul niet voor benaderd
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef curantis het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al contact met de store eigenaarWe komen er wel uit.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed bezig
Vraag BC aan hem ipv WC. BC stijgt tenminste
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah niet echt. Gewoon nog steeds in de lage twintigers.
Je weet toch waar je aan begint als je Tak kooptquote:
Beetje verlies, die 0.02 van de pump kwam daar nog bij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dus je hebt winst gemaakt, dan is het toch helemaal goed?
Netjesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:57 schreef roislecxe het volgende:
Resultaat maandag t/m vrijdag:
[ afbeelding ]
![]()
Tja, het schiet niet echt op wat dat betreft inderdaad. Kun je mooi een vermogentje bouwen, maar als de BTC zelf blijft zakken schiet het niet op.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:59 schreef curantis het volgende:
[..]
Netjes
Jammer dat de bitcoin zelf weer flink in waarde is gedaald
Ik zou het niet doen, de devs stappen er ook al uit. Ze hebben al een nieuwe coin aangekondigdquote:
Hmmm... Wat is er mis met AC dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:46 schreef curantis het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, de devs stappen er ook al uit. Ze hebben al een nieuwe coin aangekondigd
51% attack oid.
quote:People discovered that dev has hidden around 3billion (20times the original supply!) coins in the first block.
Ik blijf er bij nader inzien toch vandaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:48 schreef curantis het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg6523301#msg6523301
Klinkt als WC all over again.
Een wat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morsdood
Zouden mensen een leven hebben ofzo
Een leven.quote:
Mja dat schiet ook niet op. Sukkelt alleen maar van 19 naar 23 naar 19 naar 25 naar 18 naar 21 enz...quote:
Dat is al 0.01 extra tov mijn winst op de beste dag in mijn lijstjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Tgg, tegen 9 uur al en pas een winstje van 0.03btc vandaag. Beetje een jammere dag vooralsnog.
Ik was gister te erg verwend, nu is vandaag ineens niet zo interessantquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al 0.01 extra tov mijn winst op de beste dag in mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |