Dat was het ookquote:
Dat mis ik dus he. Mijn dates verlopen helaas vooralsnog niet zo poëtisch.quote:
Ben ik eigenlijk de enige die bij die afkorting elke keer eerst aan Tweakers denkt en daarna pas "oh ja, tv-serie"quote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef Weissman het volgende:
Die foto met de GoT-troon, is dat een must ofzo? Hoor je er zonder zo'n foto niet bij ofzo
Yup.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:58 schreef Clicks_nl het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die bij die afkorting elke keer eerst aan Tweakers denkt en daarna pas "oh ja, tv-serie"
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:36 schreef twi het volgende:
Mannen hebben geen friendzone. Of hij moet nog uit de kast komen.
Thanksquote:
Maar je er stil over houden geeft ook spanning, voor jezelf, toch? Ik zou me niet zozeer druk maken over hoe de ander zich daaronder voelt dan het is niet dat je iets vreselijks zegt. Het kan wel ongemakkelijk zijn, klopt. Ik zou het eerder uitstellen omdat ik zelf nog niet toe ben aan een negatieve uitkomst, mocht dat zo zijn. Is dat niet het geval dan gaat het leven gewoon door en is het niet zo'n issue.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja t maakt de situatie toch anders dan dat ie daarvoor was. Levert evt extra spanningen op of t contact wordt anders.
Zijn niet enkel voordelen aan t te uiten.
Zie daar het dilemma. Aan de ene kant wil je duidelijkheid zodat je verder kunt, aan de andere kant kun je juist door die duidelijkheid ook een boel verpesten en bij een negatieve uitkomst je erg klote voelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar je er stil over houden geeft ook spanning, voor jezelf, toch? Ik zou me niet zozeer druk maken over hoe de ander zich daaronder voelt dan het is niet dat je iets vreselijks zegt. Het kan wel ongemakkelijk zijn, klopt. Ik zou het eerder uitstellen omdat ik zelf nog niet toe ben aan een negatieve uitkomst, mocht dat zo zijn. Is dat niet het geval dan gaat het leven gewoon door en is het niet zo'n issue.
In de praktijk komt het vaak neer op het uitstellen van het onvermijdelijke. Als het goed zit heb je zo'n praatje vaak niet nodig.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zie daar het dilemma. Aan de ene kant wil je duidelijkheid zodat je verder kunt, aan de andere kant kun je juist door die duidelijkheid ook een boel verpesten en bij een negatieve uitkomst je erg klote voelen.
Is een beetje als een voetbalwedstrijd terug kijken waarvan je de uitslag al weet.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
@ Weisman/H_J/Silenus/of heel eventueel SC:
1,5 week teruglezen, of net doen alsof er niks is gebeurd, wat ook gewoon zo is natuurlijk, en vanaf hier weer verder?
Tenzij je een blinde vink bent op het gebied van hintsquote:Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef habitue het volgende:
[..]
In de praktijk komt het vaak neer op het uitstellen van het onvermijdelijke. Als het goed zit heb je zo'n praatje vaak niet nodig.
Dat laatste. Tijnbrein heeft inmiddels gezoend (met tong) en H_J is nu exclusief gegaan met zijn krullenbol.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
@ Weisman/H_J/Silenus/of heel eventueel SC:
1,5 week teruglezen, of net doen alsof er niks is gebeurd, wat ook gewoon zo is natuurlijk, en vanaf hier weer verder?
Heel hinderlijk als je dat bent jaquote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij je een blinde vink bent op het gebied van hints.
Ah ja voor jullie soort is er een apart handboek.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij je een blinde vink bent op het gebied van hints.
Als ik die kneus was zou je zo in m'n armen springenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Fax, als jij die kneus tegenover me bent in de wasserette krijg je zo een schop in je babymakers.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
*negeert even de hooligans die het alleen over palen willen hebben*quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zie daar het dilemma. Aan de ene kant wil je duidelijkheid zodat je verder kunt, aan de andere kant kun je juist door die duidelijkheid ook een boel verpesten en bij een negatieve uitkomst je erg klote voelen.
hoi.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Edit: oh wacht, ben jij dawg? Ik vroeg me al af waar ik je van zou moeten kennen. Hoi
.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef perro. het volgende:
[..]
hoi.
dat jij nog vrij rondloopt zeg, zo'n vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |