de belangrijkste : miniruis16 (ik) raze , barry , panoire (wanneer online) tessaap en nog een paar maar die jij nu noemt doen weinig crew activiteitenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik zie er 4 online, royke231, row1design, j-055 en steen447
mijn wekker gaat gewoon 2 dagen lang HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zal zo maar 's gaan slapen denk ik, de wekker gaat om kwart voor 11.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mijn wekker gaat gewoon 2 dagen lang HELEMAAL NIET![]()
en met alle inspiratie uit dit topic ook niet erg
![]()
ik heb vakantie
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen mensen![]()
Doei franknfurter
ja ook doei hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen mensen![]()
Doei franknfurter
Ik snap echt niet dat jij daar altijd problemen mee hebt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dat hoerenspel laat me niet online komen.
Ja ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij daar altijd problemen mee hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het jammere is dat de modem in de gang buiten mijn appartement staat, dat gaat hem dus niet wroden helaas.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:16 schreef Franknfurter het volgende:
Wifi versterkers zijn ondingen, je moet gewoon een kabel trekken naar je ps3
Woon je in een kasteel van 1600m2 ofzo haha. Ik heb een groot huis maar mijn router kan zelfs de achtertuin bereiken (40 meter)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik denk dat ik een WiFi versterker moet gaan halen, hopelijk mag je zo'n ding ruilen als ie niet werkt.
Als ik online zou kunnen komen wel jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Franknfurter het volgende:
Mensen die zin hebben om mee te doen met RR dadelijk?
Ben sinds 7 uur aan het werk, zal pas rond 6 uur thuis zijn ben ik bangquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Franknfurter het volgende:
Je hebt geen kabelaansluiting in de muur waar je een router aan kan zetten?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha nee, klein appartementje maar, er zal zo'n 10 meter tussen het modem en de ps3 zitten, incl. dikke muren dat wel. Mijn signaalsterkte op de ps3 is maar 40 procent.
Ja met 'n woonkamer splitter, maar dan staat dat ding midden in de woonkamer, en de woonkamer splitter blijft niet in de aansluiting zitten, valt er de hele tijd uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je hebt geen kabelaansluiting in de muur waar je een router aan kan zetten?
Dus gewoon via het stopcontact?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:21 schreef FritsFlits het volgende:
Een Range Extender om je wifi uit te breiden of Powerline voor netwerk via je wandcontactdoos
Improviseren kun je toch wel? Kijk ff een paar afleveringen macgyver ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja met 'n woonkamer splitter, maar dan staat dat ding midden in de woonkamer, en de woonkamer splitter blijft niet in de aansluiting zitten, valt er de hele tijd uit.
Misschien dus toch 'n wifi versterker?
Denk dat ik dat maar ga doen, zo'n ding kopen en in het stopcontact steken hier in de woonkamer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, als alternatief voor als je geen kabel kan leggen.
Ik ben en blijf een vrouw hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Improviseren kun je toch wel? Kijk ff een paar afleveringen macgyver ofzo
yesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Franknfurter het volgende:
er zou toch iemand van de upc langs komen deze week?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nouja, zal vandaag maar even naar de MM rijden, vragen of het geruild mag worden als ik het al gebruikt heb, en dan maar kijken of dat verscihl maakt.
Zal ik 's doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:31 schreef FritsFlits het volgende:
Kan ook aan je profiel liggen. Maak een tweede karakter aan en test het
Ja, maar omdat ik gewoon internet heb heb ik hem daar niet naar laten kijken, heb op m'n laptop ook maar 3 streepjes van de 5.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
er zou toch iemand van de upc langs komen deze week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |