Meen je dit..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Tijd voor wat culture verbreding. Blues-achtige muziek van Touraregs uit Mali.
Geen muzieksmaak hebbenquote:
Zwak.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je wijk van post voorzien ofzo.![]()
oops i did it again
Beter douche jong.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb nog een zure mat van 30cm hier.
Niemand wil aan jouw konthaar likken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met de politie?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah indd mooie tyden xd. Nu is Enfa weer het doelwit, hij doet stoer laatste tijd.
zure matjes zijn maar heel slap en iel qua textuurquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ken je Bombino ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eén van de beste albums van het jaar.
Ja tis niet andersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zure matjes zijn maar heel slap en iel qua textuur
hier heb je wel moeite voor gedaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met de politie?
[ afbeelding ]
Een jongen die Integrale Veiligheidskunde studeert en ook nog eens in de gevangenis werkt is mij aan het bedreigen. Zou u daar iets aan kunnen doen? Hij hoort meer thuis in het gekkenhuis bij de lunatics.
Ok bedankt, fijne dag.
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Uurtje voor de tekst. 5 min. voor de plaatjes. De bovenste is nog van gister.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hier heb je wel moeite voor gedaan
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met de politie?
[ afbeelding ]
Een jongen die Integrale Veiligheidskunde studeert en ook nog eens in de gevangenis werkt is mij aan het bedreigen. Zou u daar iets aan kunnen doen? Hij hoort meer thuis in het gekkenhuis bij de lunatics.
Ok bedankt, fijne dag.
[ afbeelding ]
omdat BT ze allemaal heeft opgeslotenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:04 schreef Yiha het volgende:
[..]
Mensen begrijpen niet. Killers en rapers komen niet voor in hun leefwereld.
Wil je dat ik zelfmoord pleeg ofzo?quote:
Over je vakgebied discussiëren zie je als kansloos?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou mensen het was me weer een eer om mijn vingers naar de tyfus te brengen door al die kansloze discussies
Ja wel op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Over je vakgebied discussiëren zie je als kansloos?
Is toch prachtig man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wil je dat ik zelfmoord pleeg ofzo?
ziezoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omdat BT ze allemaal heeft opgesloten
bdeankt BT
gr
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Faka met die haat vandaag. Ik log outt
xx
Nee, zal eens kijkenquote:
Oh ik vind dit mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
Nou en.quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
Fijnste Stranglers nummer wat mij betreft.
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |