Boh wat pittig. Beetje POP beetje reflectie een half jaar na deadline inleveren gekopieerd van je klasgenoot en je bent binnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah verschilt per studie. Ik heb er zelf geen moeite mee.. maar bijvoorbeeld SBRM is een pittige studie.
Wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daar uitgebreider op in gaan?
Je gebruikt die shit te vaak de laatste dagen.quote:
Welke shit?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gebruikt die shit te vaak de laatste dagen.
Nou dat klinkt wel heel ingewikkeld ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Small business and retail management. Opzet tot klein bedrijf.
Komt ie ook nog echt daarmee aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De postbezorgers shitquote:
Succesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou dat klinkt wel heel ingewikkeld ja.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf wil je gaan opzetten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
SBRM onderschattenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt ie ook nog echt daarmee aan. Had dan de hoge hotel school genomen, dat is wel een serieuze opleiding.
Ik doe dat nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf wil je gaan opzetten?
BT wordt beveiliger ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf wil je gaan opzetten?
Ehhquote:
quote:
Hbo is allemaal het zelfde. Enkel de echte vakopleidingen zoals hoge hotel school zijn nog van enige waarde. De rest is allemaal monkey sees monkey does.quote:
is gewoon bietje labiel, kan ze ook niks aan doen.quote:
Ik ook. Fijne muziek wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zit heel dat rapalbum te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |