Je kan het alleen uploaden op haxballtube denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
hij slaat hem niet in een formaat op dat ik hem kan bewerken.
daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kan het alleen uploaden op haxballtube denk ik.
Het moet wel mogelijk zijn om het in één of ander movie maker programma te zetten, gezien de miljoenen highlight video's op youtube die daarmee gemaakt zijn. Is dat niet gewoon een kwestie van .hbr (waar die normaal in opslaat) in .nogwat te veranderen?quote:
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:01 schreef Karelnoord het volgende:
Wat dachten jullie er trouwens van om een kleine 3vs3 big cup te organiseren? 3vs3 lijkt me het beste, aangezien daar niet zo veel spelers voor nodig zijn. Denk wel dat we ongeveer 6 teams kunnen krijgen. 4/5 spelers per team lijkt me wel handig voor het geval iemand niet kan of heel erg laggt. Of gewoon voor het geval dat iemand wil wisselen. Dat zou betekenen dat er +/- 25 spelers nodig zijn.
- 3vs3 Big (5 minuten per helft?)
- 6 teams met 4/5 spelers per team
- Twee poules van drie teams. Daarna halve finale en finale
Dan kunnen we eventueel kiezen om alles op 1 dag te spelen of er voor te kiezen om de team een X aantal dagen de tijd te geven om hun match te spelen.
Winnaar zou natuurlijk de nieuwe FOK! baas worden. Danny draagt zijn macht over.
Doorbreek jij nu de innige vriendschap van de heilige drie-eenheid?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg topshow. Maar dan wil ik wel met johannes en alors in 1 team.
quote:
Oke dan kan je het krijgen, Geertje en Zlata, teampje vormen?quote:
Ik vergeet steeds dat jij De Nor bent, haha. Nee sorry echt, aangezien er 4/5 spelers per team mogen zijn kan jij er ook nog bij!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doorbreek jij nu de innige vriendschap van de heilige drie-eenheid?
Ja, leuk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:01 schreef Karelnoord het volgende:
Wat dachten jullie er trouwens van om een kleine 3vs3 big cup te organiseren? 3vs3 lijkt me het beste, aangezien daar niet zo veel spelers voor nodig zijn. Denk wel dat we ongeveer 6 teams kunnen krijgen. 4/5 spelers per team lijkt me wel handig voor het geval iemand niet kan of heel erg laggt. Of gewoon voor het geval dat iemand wil wisselen. Dat zou betekenen dat er +/- 25 spelers nodig zijn.
- 3vs3 Big (5 minuten per helft?)
- 6 teams met 4/5 spelers per team
- Twee poules van drie teams. Daarna halve finale en finale
Dan kunnen we eventueel kiezen om alles op 1 dag te spelen of er voor te kiezen om de team een X aantal dagen de tijd te geven om hun match te spelen.
Winnaar zou natuurlijk de nieuwe FOK! baas worden. Danny draagt zijn macht over.
Je vergeet HMF.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Als ik maar wel bij Davy/Gramulanion en Cavaliers zit.
Oké is goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg topshow. Maar dan wil ik wel met johannes en alors in 1 team.
Jij, ik, Grifte, Alors en Karina. Een team daar krijgt een paard de hik van.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké is goed.
Alhoewel Karina/Zlatan in ons team ook een zeer nuttige aanwinst zou zijn.
#TeamAlba betreedt de Haxball arena met opgeheven hoofd.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij, ik, Grifte, Alors en Karina. Een team daar krijgt een paard de hik van.
ja ik wil ook wel bij ggmm evtquote:Op maandag 5 mei 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, bij Eriksen wil ik ook wel.
En stiekem johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |