quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef Paxcon het volgende:
FOK!naam - Hax naam
- Karelnoord - Shinji Ono
- Gramulanion - Wim Kieft
- Anoonumos - Pepe
- Tralalala - StijnVreven
- Mani89 - IkNeukJeDeMoeder
- Karina - Zlatan
- Paxcon - Paxcon
- Ludachrist- Ludachrist
- Toto69 - Keess_Kachel, Kees_Zwaan, Bradley, Braddie of gewoon Totoquote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK!naam - Hax naam
- Anoonumos - Pepe
- Karina - Zlatan
- Paxcon - Paxcon
- Ajacied4lf - Zlata1234
Ik speel het beidequote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef tralalala het volgende:
Zijn er hier mensen die nog steeds Curvefever spelen en in het ONZ topic zitten?
Beter meld je dan even dat Curvefever heel erg maart 2014 is, komen ze misschien hierheen...
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK!naam - Hax naam
- Anoonumos - Pepe
- Karina - Zlatan
- Paxcon - Paxcon
- Ajacied4lf - Zlata1234
- droommoord - droommoord
En inderdaad, wat Grifte zegt. Ben er vrijdag waarschijnlijk ook niet.
Als ik het zo bekijk zal het sowieso niet op vrijdagavond zijn, de meesten kunnen dan niet. Je gelooft het niet, allemaal FOK!kers met een leven!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als VI begint kap ik er waarschijnlijk mee.
Allemaal schijn natuurlijk. Soms log ik ook wel eens een avondje niet in om te doen alsof.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk zal het sowieso niet op vrijdagavond zijn, de meesten kunnen dan niet. Je gelooft het niet, allemaal FOK!kers met een leven!
Waarom denk je dat mijn online dingetje uit staatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal schijn natuurlijk. Soms log ik ook wel eens een avondje niet in om te doen alsof.
In dat opzicht ben ik de schaamte al voorbij, maar ik ga nog geen karaoke zingen in Rio de Janeiro.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn online dingetje uit staatKan ik stiekem kijken en net doen alsof ik een leven heb.
Voor jouw team zal het niet al te lang duren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het duurt toch niet de hele avond he?
Hangt er van af of de loting jou bij mij stopt he!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jouw team zal het niet al te lang duren.
Zet je naam dan effe in het lijstje joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:25 schreef GGMM het volgende:
Je kan toch eerst teams maken en nav die teams een datum/tijd prikken.
anyway, ik doe wel mee.
Slechte zeer voorspelbare comeback.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de loting jou bij mij stopt he!
FOK!naam - Hax naamquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zet je naam dan effe in het lijstje joh.
Je bent een streepje vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte zeer voorspelbare comeback.
Je krijgt van mij een 3.
[..]
FOK!naam - Hax naam
- Anoonumos - Pepe
- Karina - Zlatan
- Paxcon - Paxcon