Sowieso een nadeel dat ze van elke aflevering wat plukken bij veronica.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gezien. Vond 'm wel leuk, maar er zijn leukere afleveringen
Als alle toffe mensen er niet meer zijn...quote:
Wat maakt jouw leven leuk dan?quote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso een nadeel dat ze van elke aflevering wat plukken bij veronica.
[..]
Als alle toffe mensen er niet meer zijn...
Ik wou dat ik dat konquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk verreweg het meeste leuk.
Ok, dan snap ik dat je zo reageert. Ik heb het nu twee keer meegemaakt. Een keer was het wederzijds, die andere keer, tja, laat ik het erop houden dat ik er nu nog van baal.quote:Voor mij wel. Ik ben nog nooit zo snel verliefd geworden.
Uiteindelijk schiet het toch niet op of het nou wederzijds is of niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik dat je zo reageert. Ik heb het nu twee keer meegemaakt. Een keer was het wederzijds, die andere keer, tja, laat ik het erop houden dat ik er nu nog van baal.
voor sommige mensen is dat genoeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
soms twijfel ik wel of iets nou een verliefdheid was of niet. Soms raak je ook gewoon gehecht aan iemand.
Die snap ik even niet. Als het wel wederzijds is, is dat toch het fijnste wat je kunt hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk schiet het toch niet op of het nou wederzijds is of niet.
Ja herkenbaar. Om iemand geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
soms twijfel ik wel of iets nou een verliefdheid was of niet. Soms raak je ook gewoon gehecht aan iemand.
Ik zou dat niet kunnen. Ok, op een gegeven moment gaan de echte vlinders/misselijkheid/euforie weg, maar je moet wel dat gevoel hebben van: dat is mijn meisje. Wow!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor sommige mensen is dat genoeg.
ik heb het ook niet over jouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen. Ok, op een gegeven moment gaan de echte vlinders/misselijkheid/euforie weg, maar je moet wel dat gevoel hebben van: dat is mijn meisje. Wow!
Het is 'leuk' voor die paar jaar die het tegenwoordig duurt maar maar weinig relaties die nog stand houden tegenwoordig. Helemaal als ik kijk naar vandaag en hoe mijn opa/oma 55jaar bij elkaar waren. Hoe vaak zie je dat nou nog tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Als het wel wederzijds is, is dat toch het fijnste wat je kunt hebben?
Ik ben het met je eens dat veel relaties eindig zijn door veranderende moraal/wereldbeeld etc. Maar die gedachte heeft mij er nooit van weerhouden een relatie aan te gaan en zal me daar in de toekomst ook niet van weerhouden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is 'leuk' voor die paar jaar die het tegenwoordig duurt maar maar weinig relaties die nog stand houden tegenwoordig. Helemaal als ik kijk naar vandaag en hoe mijn opa/oma 55jaar bij elkaar waren. Hoe vaak zie je dat nou nog tegenwoordig.
---
Vin, leuke aflevering dit op Top Gear.
Daar kan ik me dan wel in vinden. Al kan het best dat ik daar volgende maand anders over denk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
In short, verliefdheid en gevoelens zuigen gewoon
Omdat je het vaak niet uithoudt met iemand zo lang en toen kon je niet zo makkelijk uit elkaar. Net alsof die huwelijken allemaal zo gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is 'leuk' voor die paar jaar die het tegenwoordig duurt maar maar weinig relaties die nog stand houden tegenwoordig. Helemaal als ik kijk naar vandaag en hoe mijn opa/oma 55jaar bij elkaar waren. Hoe vaak zie je dat nou nog tegenwoordig.
---
Vin, leuke aflevering dit op Top Gear.
Ja, ik voel me vaak te min voor iemand.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik in t begin altijd te onzeker ben, dus nu blijf ik maar gewoon bij hem, hoef ik dat niet nog een keer mee te maken
Of je niet kunnen voorstellen hoe het is om zoiets te hebben. Je niet voor kunnen stellen hoe het is om van iemand te houden. Verliefd zijn, etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
In short, verliefdheid en gevoelens zuigen gewoon
ik ook, en dat vind ik níet leuk eraan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik voel me vaak te min voor iemand.
Dan nog gaat het nergens over tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat veel relaties eindig zijn door veranderende moraal/wereldbeeld etc. Maar die gedachte heeft mij er nooit van weerhouden een relatie aan te gaan en zal me daar in de toekomst ook niet van weerhouden.
[..]
Daar kan ik me dan wel in vinden. Al kan het best dat ik daar volgende maand anders over denk.
Vind ik niet. Mensen geven nu gewoon veel makkelijk op, als er maar wat is dan rennen ze hard weg. (uitzonderingen daar gelaten)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je het vaak niet uithoudt met iemand zo lang en toen kon je niet zo makkelijk uit elkaar. Net alsof die huwelijken allemaal zo gelukkig zijn.
Dan mis je ook niets. Het is een fijn gevoel, maar een bitch als het niet goed afloopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je niet kunnen voorstellen hoe het is om zoiets te hebben. Je niet voor kunnen stellen hoe het is om van iemand te houden. Verliefd zijn, etc.
Daar kun je toch helemaal niet over oordelen? Sws erg generaliserend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Vind ik niet. Mensen geven nu gewoon veel makkelijk op, als er maar wat is dan rennen ze hard weg. (uitzonderingen daar gelaten)
Juist welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan mis je ook niets. Het is een fijn gevoel, maar een bitch als het niet goed afloopt.
Hoe vaak hoor je dat soort dingen nou nog dan. Zo generaliserend vind ik het niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kun je toch helemaal niet over oordelen? Sws erg generaliserend.
Wil je er over praten?quote:
mwa, als je hoort: we waren meer broer en zus, of de liefde was gewoon minder ofzo, denk ik ook weleens: en dáárom ga je uit elkaar? Zeker met jonge kinderen zou je wmb niet uit elkaar moeten gaan omdat je niet meer verliefd bent imo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kun je toch helemaal niet over oordelen? Sws erg generaliserend.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik voel me vaak te min voor iemand.
je klinkt zwartgallig en idd net alsof het altíjd zo gaat volgens jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je dat soort dingen nou nog dan. Zo generaliserend vind ik het niet.
Je kunt niet zeggen dat mensen te snel opgeven. Dat heeft alles met hun gevoelsleven te maken en daar heb jij geen kijk op. En dat soort dingen hoor je inderdaad minder, maar dat is het gevolg van veel impulsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je dat soort dingen nou nog dan. Zo generaliserend vind ik het niet.
Ik zeg niet dat het altijd zo gaat, slechts mijn visiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je klinkt zwartgallig en idd net alsof het altíjd zo gaat volgens jou.
Gaat toch veel makkelijker allemaal nu. Wat JB al zei net. Dan fix je het toch in plaats van uit elkaar te gaan. Maar ik snap mensen sowieso niet met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat mensen te snel opgeven. Dat heeft alles met hun gevoelsleven te maken en daar heb jij geen kijk op. En dat soort dingen hoor je inderdaad minder, maar dat is het gevolg van veel impulsen.
dat klinkt positiefquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik in t begin altijd te onzeker ben, dus nu blijf ik maar gewoon bij hem, hoef ik dat niet nog een keer mee te maken
ja, natuurlijk, zeggen dat je eigenlijk niet echt geprobeerd hebt, is niet bepaald populair.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
Wrs hebben ze het idee dat het niet te fixen valt. Hoor toch vaak verhalen van mensen die hun best doen voor een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |