Dan maar Robijntje. Kijk! Ze lacht!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Kijkertje het volgende:
Gatver we kunnen nu kiezen tussen Robijntje of Ruud en Billy.
Intelligentie is meervoudig. Interessant onderwerp overigens; Meervoudige intelligentie. Mijn idee omtrent jouw, overig juiste, observatie is héél simplistisch weergegeven in de volgende stelling: Tegen domheid kun je niet op. Achter deze uitspraak ( die overigens niet van mijzelf is en zou oud als de weg naar Kralingen) ligt uiteraard een heel web van psychologische elementen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat mij verwondert is dat in Utopia intelligente mensen zich zo makkelijk opzij laten zetten.
Ah okay. Wat heeft-ie dan van zijn Grote, Meeslepende Liefde gekregen?quote:
Beware of the MODS!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maar Robijntje. Kijk! Ze lacht!
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik me al voorgenomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon een paar namen onthouden helpt al een boel
iets maken klinkt wel erg als werk. . .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Olga het volgende:
Bij vorige verjaardagen kregen de jarigen zelfgemaakte dingen van andere bewoners. Heeft iemand nog wat voor Ruud gemaakt behalve Rienk?
blowjobquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Wat heeft-ie dan van zijn Grote, Meeslepende Liefde gekregen?
Een kwarktaart..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor veel bewoners is dat idd vermoeiendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
iets maken klinkt wel erg als werk. . .
Heb je van de week niet dat filmpje van hem gezien man o man het is net een wijf, kijkt net zo als Robin altijd kijktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Kijkertje het volgende:
Emil heeft ook in een mannenblad gestaan. Geen wonder dat hij achter Robin stond met haar fotoshoot. Hij is net zo nep.
Een SOA ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
haahhaahahahquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
iets maken klinkt wel erg als werk. . .
Ze kluift er vanavond 1 cm af. 25 jaar en 22 cm morgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij maakt op zijn manier tv. Gezien de reacties hier is zijn populariteit al een tijdje tanende. Ik begrijp niet dat hij daar ermee wegkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten naar mijn mening - Ruud is geen potentiële kandidaat daarvoor. Hij maakt veel te veel tv. Sorry, maar ik geloof er geen snars van dat er uit stemmen van iemand echt gebaseerd is op persoonlijke keuzes van de bewoners. Kan daar best mee leven. Maar probeer het dan wel te gebruiken voor eigen gewin.
Aha, de zoveelste sigaar uit eigen doos.quote:
Deze heeft een veeeeel slankere taille.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maar Robijntje. Kijk! Ze lacht!
[ afbeelding ]
Je hebt liever Billy, Ruud, Robin , Lotje???quote:
God zelf heeft ingegrepenquote:
Lame geile Lauw, keffende Vanessa, zeikende Isa,...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je hebt liever Billy, Ruud, Robin , Lotje???
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze heeft een veeeeel slankere taille.
Gezien de reacties hier. Dat klopt. Maar op TV wordt hij heel anders gebracht. En daar worden denk ik de bewoners op afgerekend. Dat was denk ik ook een van de redenen waarom Jimmy weg moest : Te onzichtbaar op TV.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij maakt op zijn manier tv. Gezien de reacties hier is zijn populariteit al een tijdje tanende. Ik begrijp niet dat hij daar ermee wegkomt.
Nee nee. Maar als Dennis iets vertelt of Nicolien, luistert Rienk nauwelijks want hij wil over zichzelf doorpraten. Hij kan niet langer dan 5 seconden naar een ander luisteren. (Tenzij er sex in het verschiet ligt.)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je hebt liever Billy, Ruud, Robin , Lotje???
Of de stagairequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iemand zijn vrijmibo-biertje op de rode knop gezet denk ik.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lame geile Lauw, keffende Vanessa, zeikende Isa,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |