SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Echt wat een dom mokkel zeg, die wordt in de buitenwereld toch ook niet meer serieus genomen op deze manier.quote:
Billy : Ik ben 31 en dat zie toch ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die constante vraag naar bevestiging. Dat wijf irriteert mij mateloos.
Het is een intens fijne vrouw maar ze zou Rienk de loods uit moeten rossen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt wat een dom mokkel zeg, die wordt in de buitenwereld toch ook niet meer serieus genomen op deze manier.
Ik gun haar ook een betere discussiepartner. Vond haar en Emil wel leuk afgelopen woensdag, denk dat het een goed duo zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is een intens fijne vrouw maar ze zou Rienk de loods uit moeten rossen.
Trap hem onder die brugquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze gelooft te veel in het goede van de mens, en ik vermoed maar zo dat ze het daar wel eens knap moeilijk mee kan gaan krijgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gelooft te veel in het goede van de mens, en ik vermoed maar zo dat ze het daar wel eens knap moeilijk mee kan gaan krijgen
Dacht Descarte ofzow.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Over wie had Nicolien het nou? Ze heeft minstens 10 keer zijn naam gezegd en ik hou van hem en je moet hem lezen, maar.. ik heb niet een keer die naam kunnen verstaan. Nicolien praat zooooo onduidelijk. Over welke filosoof hebben ze het nou?
Ja, of ze kan moeilijk alleen zijn. Misschien is Nicolien wel iemand die een man naast haar nodig heeft. Ze trekt ook aardig naar Emil, dat is ook een heel dominant iemand.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gelooft te veel in het goede van de mens, en ik vermoed maar zo dat ze het daar wel eens knap moeilijk mee kan gaan krijgen
Descartesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Over wie had Nicolien het nou? Ze heeft minstens 10 keer zijn naam gezegd en ik hou van hem en je moet hem lezen, maar.. ik heb niet een keer die naam kunnen verstaan. Nicolien praat zooooo onduidelijk. Over welke filosoof hebben ze het nou?
Deze filosoof: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_Merleau-Pontyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Het klonk heel anders. Iets met een eee en een ie..quote:
Juist. Dat doet zij anders ook als zij 'aangevallen' wordt. Ik vond het juist zo knap van haar, dat zij na zo'n aanval recht op haar doel afging en nu dit? Het kan maar één ding betekenen. Diegene die nu iets tegen haar heeft gezegd, zat/ zit heel dichtbij de waarheid (of pijnpuntje).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Poolhond39 het volgende:
Wel triest hoor, de mensen die hier hopen op pesterijen of das Experiment achtige taferelen.
Als je als volwassenen een meningsverschil hebt, dan spreek je dat uit.. ook al is die mening, in het geval van Dennis, heel lomp en negatief verwoord, dan kan Robin het nog uitspreken met hem.
he he.. jeetje wat kan dat kind onduidelijk praten. Ik hou onwijs van auieeieieieieiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Deze filosoof: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_Merleau-Ponty
Als Ron slim is zet ie zijn kudos op Dennis en trekken ze samen op, met z'n 2e-en kunnen ze die hele groep beheersen. Als bouwers en techneuten kunnen ze ze uiteindelijk maken en breken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Poolhond39 het volgende:
Mocht Dennis straks genomineerd en weggestemd worden, dan is dat wel nadelig voor Ron.
Ron heeft ook regelmatig fikse kritiek op de groep, en zal zich dan koest / in moeten houden vanuit het besef dat de 'oude garde' je er uit zal stemmen indien je te kritisch wordt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
Zal Ruud in het restaurant ook zo onbehouwen gaan zitten bunkeren?
Descartes?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Je zal er mee aan tafel zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kan, ik hoorde van alles door elkaar. Sorry.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het klonk heel anders. Iets met een eee en een ie..
Hij is onverwachts gestorven las Rienk...
Daarom is het beter dat er een van de oude garde eruit gaat, komen ze er eens achter dat ook bij hun het gras onder de voeten weggemaaid kan worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Poolhond39 het volgende:
Mocht Dennis straks genomineerd en weggestemd worden, dan is dat wel nadelig voor Ron.
Ron heeft ook regelmatig fikse kritiek op de groep, en zal zich dan koest / in moeten houden vanuit het besef dat de 'oude garde' je er uit zal stemmen indien je te kritisch wordt.
Sorry hoor, mijn mening: in Nico zit geen kwaad in. Helemaal geen kwaad. Echt HELEMAAL geen kwaad. En geen pit, helemaal geen pit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heel goed ideequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Ron slim is zet ie zijn kudos op Dennis en trekken ze samen op, met z'n 2e-en kunnen ze die hele groep beheersen. Als bouwers en techneuten kunnen ze ze uiteindelijk maken en breken.
Ben ik het toch niet mee eens... ik vind haar niet saai...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Sorry hoor, mijn mening: in Nico zit geen kwaad in. Helemaal geen kwaad. Echt HELEMAAL geen kwaad. En geen pit, helemaal geen pit.
Om het kort samen te vatten : Ze heeft saaiheid zo'n beetje uitgevonden. En is zo naïef als de pest.
Dus toch net als Hakim en Paul ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Ron slim is zet ie zijn kudos op Dennis en trekken ze samen op, met z'n 2e-en kunnen ze die hele groep beheersen. Als bouwers en techneuten kunnen ze ze uiteindelijk maken en breken.
Denk eerder.... Rienk weet niets van hem.....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Kijkertje het volgende:
Ah ze hebben het over Descartes! Maar Rienk wil niets van hem weten
Als je van eten houdt niet neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet mee eens... ik vind haar niet saai...
Zullen we het meemaken dat ruud voor het eerst met mes en vork eet.quote:
Toch is Nicolien intussen mijn enige hoop om Utopia nog een beetje te gaan redden. De academie is tenminste een stap in de richting om het niet helemaal af te laten glijen naar DGK 2.0. Ik hoop dat het aanslaat en ze meer van dat soort avonden gaat houden. Als ik zo vanavond eens kijk kunnen ze ook wel een spreker uitnodigen over groepsontwikkeling en pesten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Sorry hoor, mijn mening: in Nico zit geen kwaad in. Helemaal geen kwaad. Echt HELEMAAL geen kwaad. En geen pit, helemaal geen pit.
Om het kort samen te vatten : Ze heeft saaiheid zo'n beetje uitgevonden. En is zo naïef als de pest.
Ik zou het volstrekt niet volhouden met iemand die zo gruwelijk haar best doet om geen ruzie te krijgen en die alles zo lief en aardig probeert op te lossen. Bah.. Maar da's een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Om mij mag Rienk eruit, hij is saai, vervelend en loopt toch maar te zeuren dat hij niet in de loods wil wonen. Ga dan de poort maar uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom is het beter dat er een van de oude garde eruit gaat, komen ze er eens achter dat ook bij hun het gras onder de voeten weggemaaid kan worden.
Nicolien zei: ik heb het koudquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Ransjih het volgende:
rienk in een verhaal, nico staat op, heeft het koud
rienk: je wilt niet luisteren
Denk je? Getalsmatig en stemmatig zijn ze in de minderheid en zullen ze anderen mee moeten krijgen. Dat gaat nog niet zo gemakkelijk, lijkt me: Nico en Rienk kunnen ze wel meekrijgen denk ik, maar Isa voelt zich al te vaak de gebeten hond en Aaike is onvoorspelbaar: ze kan het misschien met Dennis eens zijn, maar voor hetzelfde geld stemt ze tegen hem. Emil en Vanessa mogen Dennis niet, en het resterende 'jonge grut' denkt volgens mij: John regelt toch wel genoeg evenementen voor ons, voor het geld hebben we die 'bouwers' niet nodig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Totaal andere situatie in een totaal andere tijd. ......quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dus toch net als Hakim en Paul ?Daar lukte het ook aardig bij.
Hij gaat er waarschijnlijk van uit dat de manier waarop hij eet, de norm is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn gebed is verhoordquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef rokkutsaains het volgende:
Het lijkt erop dat de redactie besloten heeft om eters niet meer in beeld te brengen?
Als dat zo is, zal het restaurant snel inkakken denk ik, wat ik helemaal niet erg zou vinden.
De absurditeit dat daar nu al twee maanden hetzelfde voer wordt opgediend, tart je voorstellingsvermogen.
Eens. Dennis gaat er niet uit. Elke nieuwe moet de oude garde eens flink naaien. De enige oplossing om het tij te keren. Voor ons als kijker ook een stuk leuker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom is het beter dat er een van de oude garde eruit gaat, komen ze er eens achter dat ook bij hun het gras onder de voeten weggemaaid kan worden.
Was grapje. Vandaarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Totaal andere situatie in een totaal andere tijd. ......
Ik kan ze bijna niet meer verstaan.... Nicolien spreekt bijna geen enkele medeklinker meer uit...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef Luna1956 het volgende:
Als Nicolien moe wordt, praat zij nog slepender.
Als Rienk over zijn geloof praat en vol overtuigd is gaat hij ook slepend praten.
Juist op die momenten schakel ik dan even weg.
injetta, rienk wil toch ook dat ze luistert naar zijn ideeën? dat heeft ze tot in den treure gedaan maar rienk wijst alles wat ze anders denkt of vindt van de hand , uiteindelijk met 1 woord: waardeloosquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die Maurice Merleau Ponty is wel echt totaal het tegenovergestelde van alles waar in Rienk in gelooft. Hoe kan Nicolien nou denken dat Rienk die man interessant zou vinden?
Echt geen enkel raakvlak
Ik begin nu toch te denken dat Nicolien echt totaal niks begrijpt of vat van wat Rienk zegt als zij denkt dat zo'n filosoof Rienk zou kunnen interesseren of aantrekken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij mag Rienk eruit, hij is saai, vervelend en loopt toch maar te zeuren dat hij niet in de loods wil wonen. Ga dan de poort maar uit.
Persoonlijk zie ik toch liever eerder Joey of Robin vertrekken. Van de oude garde mag Vanessa wel weg van mij. Billy en Ruud zijn misschien onnozel en irritant, maar dat mens heeft echt slechte kanten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een zegen zou dat zijn! Laat het iedereen even duidelijk worden, eters van Vanas, jullie komen NIET meer in beeld!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef rokkutsaains het volgende:
Het lijkt erop dat de redactie besloten heeft om eters niet meer in beeld te brengen?
Als dat zo is, zal het restaurant snel inkakken denk ik, wat ik helemaal niet erg zou vinden.
De absurditeit dat daar nu al twee maanden hetzelfde voer wordt opgediend, tart je voorstellingsvermogen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
Ruud heeft geen rijbewijs.
Billy wil, als ze er straks uit komen, ze niet constant overal heen rijden.
Ruud snapt dat, want ze gaan samen naar de klote.
neeeeeeeeeeeeee, rienk is spraakmakend, heeft met emil prachtige gesprekken en een nico die niet overal meer in meegaatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij mag Rienk eruit, hij is saai, vervelend en loopt toch maar te zeuren dat hij niet in de loods wil wonen. Ga dan de poort maar uit.
Kijk en dit is vreemd. Als er iets mis gaat tijdens het praten krijgen we een algemene SL. Als ze nu over kunnen schakelen naar een ander gesprek kan dit toch ook, als er iets gebeurt, wat wij niet mogen zien of horen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:33 schreef Stranger het volgende:
Gaan ze nou echt camerawisselen als Nico informeert naar de dag van Dennis?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Kijk en dit is vreemd. Als er iets mis gaat tijdens het praten krijgen we een algemene SL. Als ze nu over kunnen schakelen naar een ander gesprek kan dit toch ook, als er iets gebeurt, wat wij niet mogen zien of horen?![]()
![]()
DAt is ook waar... Maar ik had nog ergens het idee dat Nicolien echt de gedachten van Rienk kon volgen alleen het er niet mee eens is en niet in gelooft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
injetta, rienk wil toch ook dat ze luistert naar zijn ideeën? dat heeft ze tot in den treure gedaan maar rienk wijst alles wat ze anders denkt of vindt van de hand , uiteindelijk met 1 woord: waardeloos
Ja, natuurlijk. 1 COS terug had Rienk al gezegd dat Jezus leeft. Ik denk dat de nieuwe identiteit Rienk Kroese is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
injetta, rienk wil toch ook dat ze luistert naar zijn ideeën? dat heeft ze tot in den treure gedaan maar rienk wijst alles wat ze anders denkt of vindt van de hand , uiteindelijk met 1 woord: waardeloos
Nou ja, ze hebben natuurlijk ook mensen achter de knoppen die daar voor een hongerloontje hun vrijdagavond op moeten offeren dus je kan niet verwachten dat ze er al te veel hun aandacht bij hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Kijk en dit is vreemd. Als er iets mis gaat tijdens het praten krijgen we een algemene SL. Als ze nu over kunnen schakelen naar een ander gesprek kan dit toch ook, als er iets gebeurt, wat wij niet mogen zien of horen?![]()
![]()
ja dat laatste heb je gelijk inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt is ook waar... Maar ik had nog ergens het idee dat Nicolien echt de gedachten van Rienk kon volgen alleen het er niet mee eens is en niet in gelooft.
En zeker dringt Rienk zijn ideeen aan haar op. Maar zij zei nu dat ze er van overtuigd was dat Rienk die filosoof geweldig zou vinden. Maar als je enigszins begrijpt wat Rienks weredlbeeld is, dan is dit nou niet bepaald een filosoof die geweldig zou kunnen vinden. Dat vind ik dus erg opmerkelijk voor een filosofe dat ze niet kan inschatten welke filosofie dicht bij Rienk ligt...
O gelukkig. Dat is dan in ieder geval goed geregeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
en een paar weken geleden zei hij dat Ruud jezus wasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:37 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. 1 COS terug had Rienk al gezegd dat Jezus leeft. Nieuwe identiteit is Rienk Kroese.
Dan heb je zelf de wijsheid.
ik hoop het ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik hoop dat de regie ons de Billy en ruud show bespaard.
Het zijn 15 inwoners
Nico straalt rust uit en dat doet Dennis goed volgens mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Nicoline knus bij Dennis![]()
![]()
En ze gaat lekker tegen Rienk in.
[ afbeelding ]
Ruud is toch megapopulair. Met de vette prijzenpot kunnen ze dalijk echt wel een chauffeur huren heur!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
gisteren, is een filmpje vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik heb trouwens gemist waarom Isa en Rienk ruzie hebben... kan iemand dat in 1 zin uitleggen misschien?
Sid en Nancy van de lage landen. Met Van der Valk als het Chelsea.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
O gelukkig. Dat is dan in ieder geval goed geregeld.
Let ook vooral op Vanessa...quote:
Thanks.. ga ik zo maar eens terug kijkenquote:
Erg jammer want Dennis wil even zijn ei kwijt alleen het ego van Rienk is weer te groot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Rienk zit te ouwehoeren. Wil indruk maken met z'n houding. Maar hij hemelt zichzelf alleen maar op. Kent geen zelfspot. En dat begint zóoooo te irriteren.
Ze begrijpt heel goed, waarover Rienk het heeft hoor. Maar ze hoopt Rienk te kunnen veranderen. Dat gaat echter absoluut niet lukken en dat is haar naieve aard. Ze is werkelijk op heel veel terreinen heel erg onervaren eigenlijk, waar het omgaan met andere mensen betreft. Ik denk dat erg veel mensen in haar omgeving vriendelijk tegen haar zullen zijn, maar achter haar rug hun schouders over haar zullen ophalen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die Maurice Merleau Ponty is wel echt totaal het tegenovergestelde van alles waar in Rienk in gelooft. Hoe kan Nicolien nou denken dat Rienk die man interessant zou vinden?
Echt geen enkel raakvlak
Ik begin nu toch te denken dat Nicolien echt totaal niks begrijpt of vat van wat Rienk zegt als zij denkt dat zo'n filosoof Rienk zou kunnen interesseren of aantrekken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Erg jammer want Dennis wil even zijn ei kwijt alleen het ego van Rienk is weer te groot.
allahu akbar hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Erg jammer want Dennis wil even zijn ei kwijt alleen het ego van Rienk is weer te groot.
Juist. Het gaat weer over..... Rienk en wat voor geweldige dingen hij zegt en doetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik bedoel ook iemand waar ik echt een schurft aan heb of iemand die het, uit pure arrogantie, totaal niet ziet aankomen, ben ik ook tevreden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:34 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik toch liever eerder Joey of Robin vertrekken. Van de oude garde mag Vanessa wel weg van mij. Billy en Ruud zijn misschien onnozel en irritant, maar dat mens heeft echt slechte kanten.
Samen op een kamer in huize zwaan met een uitkering en de hele dag in hun nest.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ruud is toch megapopulair. Met de vette prijzenpot kunnen ze dalijk echt wel een chauffeur huren heur!
Is er een plek waar alle filmpjes staan of moet je de Cossen er op doorzoeken? (ben nog niet zo lang bij deze baasquote:
UTO / Utopia Filmpjes #7quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Is er een plek waar alle filmpjes staan of moet je de Cossen er op doorzoeken? (ben nog niet zo lang bij deze baas).
Ik had het niet voor niets over bouwers en techneuten, iets dat jij volledig buiten beschouwing laat hier. Stel het buitentoiletje komt niet af en de normale pot raakt verstopt, gaat Robin dan op een emmertje zitten poepen of als het gas het niet meer doet gaat Vanas haar gasten dan alleen nog koude salades serveren. Ik bedoel als je iets wil afdwingen zijn er voor hen vele wegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Denk je? Getalsmatig en stemmatig zijn ze in de minderheid en zullen ze anderen mee moeten krijgen. Dat gaat nog niet zo gemakkelijk, lijkt me: Nico en Rienk kunnen ze wel meekrijgen denk ik, maar Isa voelt zich al te vaak de gebeten hond en Aaike is onvoorspelbaar: ze kan het misschien met Dennis eens zijn, maar voor hetzelfde geld stemt ze tegen hem. Emil en Vanessa mogen Dennis niet, en het resterende 'jonge grut' denkt volgens mij: John regelt toch wel genoeg evenementen voor ons, voor het geld hebben we die 'bouwers' niet nodig.
Ja datquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Topicreeks: Utopia Filmpjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef Luna1956 het volgende:
Is er een plek waar alle filmpjes staan of moet je de Cossen er op doorzoeken? (ben nog niet zo lang bij deze baas).
Ik denk niet dat Vanessa op Dennis gaat stemmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Denk je? Getalsmatig en stemmatig zijn ze in de minderheid en zullen ze anderen mee moeten krijgen. Dat gaat nog niet zo gemakkelijk, lijkt me: Nico en Rienk kunnen ze wel meekrijgen denk ik, maar Isa voelt zich al te vaak de gebeten hond en Aaike is onvoorspelbaar: ze kan het misschien met Dennis eens zijn, maar voor hetzelfde geld stemt ze tegen hem. Emil en Vanessa mogen Dennis niet, en het resterende 'jonge grut' denkt volgens mij: John regelt toch wel genoeg evenementen voor ons, voor het geld hebben we die 'bouwers' niet nodig.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef RodeVos het volgende:
Komt Rienk weer met zijn metaforen die werkelijk kant noch wal raken...
Wat een nitwit is het toch.
Die zou 3 op Lot doen toch ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vanessa op Dennis gaat stemmen.
Vanas en Rienk zijn wel een beetje de wildcards qua stemmen. Ze heeft ook een behoorlijke hekel aan Robinquote:
Ah, op die manier... ik vraag me wel af of de regie doelbewuste sabotage zal toestaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het niet voor niets over bouwers en techneuten, iets dat jij volledig buiten beschouwing laat hier. Stel het buitentoiletje komt niet af en de normale pot raakt verstopt, gaat Robin dan op een emmertje zitten poepen of als het gas het niet meer doet gaat Vanas haar gasten dan alleen nog koude salades serveren. Ik bedoel als je iets wil afdwingen zijn er voor hen vele wegen.
Hypocriet - iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houdt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef RodeVos het volgende:
Komt Rienk weer met zijn metaforen die werkelijk kant noch wal raken...
Wat een nitwit is het toch.
Tekenend!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Ransjih het volgende:
rienk: jij zou nooit zeggen, je bent een dief of leugenaar
nico: gaapt en zegt, we zijn allang weer vriendinnen
rienki vindt dat wonderbaarlijk
gewoon vragen hier hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Thanks. Heb het gevonden. Vroeg mij dit al langer af, maar durfde het niet te vragen.
vragen zijn hier niet domquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Thanks. Heb het gevonden. Vroeg mij dit al langer af, maar durfde het niet te vragen.
Ik heb ook echt het idee dat aankomende stemming en vertrekronde een goed beeld geeft van wat we aankomende 7 maanden kunnen verwachten. Voor mij persoonlijk wordt het wel een 'blijf ik kijken of niet' stemming.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot de stemming. Ik ben zo benieuwd.
YW.quote:
Hoop gewoon dat ze in een door zichzelf opgezette val lopen. Dat er iemand uit moet die ze er eigenlijk helemaal niet uit wilden hebben. Persoonlijk denk ik dat als die mogelijkheid zich voordoet, dat b.v. Joey Gio of Laura er bij zou zitten, die best de sjaak zou kunnen zijn ipv Ron of Dennis. Ze moeten echt stemmen combineren. Allemaal op 1.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot de stemming. Ik ben zo benieuwd.
Waarom niet, geen wetten, geen regels, als ze toestaan dat Lot met bezemstelen mept en eventuele pestacties tegen Dennis toelaat, dan zie ik niet in waarom dat niet toegestaan zou zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ah, op die manier... ik vraag me wel af of de regie doelbewuste sabotage zal toestaan
Lol.. gezien, ja... ik vind Rienk hier wel erg autistisch reageren trouwens.. Isa is nu eenmaal een vrouw, en daarnaast nog eens een borderliner, die zijn nu eenmaal niet altijd even consequent.. lol.. maar dat vind ik wat anders dan doelbewust hypocriet zijn.quote:
OMG, hoe is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef Capaja het volgende:
breaking news : billy komt uit een nette familie !
Niemand kan je door het beeldscherm heen mishandelen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
geen ideequote:
Hij mag in zijn handjes knijpen met iemand als Nicolien en nog wil hij haar zijn visie opleggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef Olga het volgende:
Ik vond het wel lief hoe Rienk tegen Nicolien zei: Ik hou zoveel van je en daarna ik ken niemand zoals jij
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Emiel komt heel erg voor zijn vriendjes op, zeker ook voor hun ontiegelijk domme dingen. Ruud met zijn stomme grappen die ook nog eens geld kosten. Gio die totaal geen verstand heeft van de dingen die hij doet. Maar ook voor anderen komt hij op en speelt het baasje.
Emiel wegstemmen zou een heel goede, tactische zet zijn.
Aardige afspiegeling van hoe het er in de samenleving buiten Utopia ook aan toe gaat. Aan de hand van 'vriendjespolitiek' worden er heel wat afdelingen 'om zeep geholpen' wanneer het gaat om objectief oordelen en daarnaar handelen. Binnen de gemeenten alsook in het bedrijfsleven; in de medische- en psychische hulpverlening, etc. En het lijkt erop dat wanneer er een vertrekt er wel weer een ander opstaat om zoiets in stand te houden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Emiel komt heel erg voor zijn vriendjes op, zeker ook voor hun ontiegelijk domme dingen. Ruud met zijn stomme grappen die ook nog eens geld kosten. Gio die totaal geen verstand heeft van de dingen die hij doet. Maar ook voor anderen komt hij op en speelt het baasje.
Ik ben het heel vaak niet met hem eens maar itt Billy en Ruud is de liefde die hij voelt voor haar wel echtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij mag in zijn handjes knijpen met iemand als Nicolien en nog wil hij haar zijn visie opleggen
Wat een Sjappie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Dat soepie gaat al zeer gecivilizeerd.
Het is ook net de politiek.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Aardige afspiegeling van hoe het er in de samenleving buiten Utopia ook aan toe gaat. Aan de hand van 'vriendjespolitiek' worden er heel wat afdelingen 'om zeep geholpen' wanneer het gaat om objectief oordelen en daarnaar handelen. Binnen de gemeenten alsook in het bedrijfsleven; in de medische- en psychische hulpverlening, etc. En het lijkt erop dat wanneer er een vertrekt er wel weer een ander opstaat om zoiets in stand te houden.
Ik weet het niet hoor... we shall seequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, geen wetten, geen regels, als ze toestaan dat Lot met bezemstelen mept en eventuele pestacties tegen Dennis toelaat, dan zie ik niet in waarom dat niet toegestaan zou zijn.
Benieuwd hoe die kinderen kijken als ruud straks met zijn vork alles maar binnen schuift.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad - er zullen er niet veel zijn die zo lang zijn geneuzel aan kunnen of willen horen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij mag in zijn handjes knijpen met iemand als Nicolien en nog wil hij haar zijn visie opleggen
Ik ben bang van niet, maar een mens mag hopen hèquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... we shall see
Zoals het Ruud geleerd is, ellebogen op tafel houden en het hoofd naar het bord brengen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij verwondert is dat in Utopia intelligente mensen zich zo makkelijk opzij laten zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Aardige afspiegeling van hoe het er in de samenleving buiten Utopia ook aan toe gaat. Aan de hand van 'vriendjespolitiek' worden er heel wat afdelingen 'om zeep geholpen' wanneer het gaat om objectief oordelen en daarnaar handelen. Binnen de gemeenten alsook in het bedrijfsleven; in de medische- en psychische hulpverlening, etc. En het lijkt erop dat wanneer er een vertrekt er wel weer een ander opstaat om zoiets in stand te houden.
Misschien boven op het kippenhok met de laptopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef Stranger het volgende:
Waar zijn Aike en Isa eigenlijk? Al uren niet meer gespot.
laatste keer dat ik ze zag lagen ze in bedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef Stranger het volgende:
Dat is wel de beste manier om daar te gaan eten ja. Zorgen dat je net al thuis gegeten hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Zei die vrouw nu dat ze net gegeten had en daarom geen soep wilde?
Ruud is verliefd op zijn nanny. Schattig hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak niet met hem eens maar itt Billy en Ruud is de liefde die hij voelt voor haar wel echt
Op het matje bij de grote Mol en Huubjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef Stranger het volgende:
Voor het programma en de groep zou het inderdaad mooi zijn als Emil of Aaike worden weggestemd, die worden toch als de leiders beschouwd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Salonzwerverquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hypocriet - iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houdt.
Zie hier het synoniem van Rienk, salonzwerver uit Utopia!
Parasiet optima forma en uitvreter!
Ga ik doen. Maar soms kunnen de reactie zo heftig zijn hier. Vaak is het hier gemoedelijk, maar soms ook een beetje grimmig en dan vraag ik dat soort dingen maar niet. Word je meteen verbaal afgemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
vragen zijn hier niet dom
antwoorden vaak wel
ontroerendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruud is verliefd op zijn nanny. Schattig he
dan PM je maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
[..]
Ga ik doen. Maar soms kunnen de reactie zo heftig zijn hier. Vaak is het hier gemoedelijk, maar soms ook een beetje grimmig en dan vraag ik dat soort dingen maar niet. Wordt je meteen verbaal afgemaakt
Ja Emil hangt ook steeds meer om Robin heen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat is wel de beste manier om daar te gaan eten ja. Zorgen dat je net al thuis gegeten hebt.
Sidenote: Zie dat Robin al weer de grootste lol heeft met haar toyfriends.
gewoon op negeerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
[..]
Ga ik doen. Maar soms kunnen de reactie zo heftig zijn hier. Vaak is het hier gemoedelijk, maar soms ook een beetje grimmig en dan vraag ik dat soort dingen maar niet. Wordt je meteen verbaal afgemaakt
lekka !quote:
Jammie!quote:
Gewoon een paar namen onthouden helpt al een boelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
[..]
Ze schelen nu nog maar 6 jaar.quote:
Daarnaast het is maar een forumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon een paar namen onthouden helpt al een boel
Dat hoort dan weer in de SC.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
nee alleen een excelletjequote:
afwasserquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy heeft bij De Librije gewerkt? Als wat?
quote:
Oh, gaan ze niet tussen de gangen door even neuken, pijpen of beffen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Stranger het volgende:
Nu Billy en Ruud mee-eten, wie verzorgt dan het vermaak tussen de gangen door. Zonder douchesex geen huiskamerdiner.
waarschijnlijk toiletjuffrouwquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
dr neefje van 16quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh wie of wat is dat naast die blonde vrouw aan tafel?
Kopjes, in een steegje?quote:
Afwasborstel.quote:
Die mogelijkheid deed zich afgelopen maand voor met Ruud en oweee wat waren ze aan het janken en bang dat hij er uit zou moeten. Was het maar zo'n feest. Die kans krijgen we niet meer, ben ik bang.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hoop gewoon dat ze in een door zichzelf opgezette val lopen. Dat er iemand uit moet die ze er eigenlijk helemaal niet uit wilden hebben. Persoonlijk denk ik dat als die mogelijkheid zich voordoet, dat b.v. Joey Gio of Laura er bij zou zitten, die best de sjaak zou kunnen zijn ipv Ron of Dennis. Ze moeten echt stemmen combineren. Allemaal op 1.
ze deed een Dreetjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
Die crackhoer heeft bij de Libraie gewrkt, dat gelooft ze zelf toch niet.
Ik zou haar aanklagen als eigenaar om zijn naam te misbruiken.
Ik kom net binnen; is ook bekend waarom Billy en Ruud erbij zitten? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat gasten daarom vragen, zulke zwijnen aan tafel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Zal Vanessa nu niet balen, normaal staat zij in de belangstelling als er eters komen. Maar Billy en Ruud trekken nu alle aandacht naar zich toe?
Champignon borstelaar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo moet je Rienk ook behandelen. Gewoon zeggen ja jongen je hebt gelijk en doorgaan met dingen die er wel toe doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Ransjih het volgende:
rienk die opschept dat hij isa heeft gesproken en ze begreep hem helemaal en mee eens bla bla
nico: heb je ook naar haar geluisterd?
maar hij gaat niet zijn excuses aanbieden
Pleeborstelquote:
verjaarskadootje van vanas, uit etenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen; is ook bekend waarom Billy en Ruud erbij zitten? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat gasten daarom vragen, zulke zwijnen aan tafel.
Billy heeft hem mee uit eten genomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen; is ook bekend waarom Billy en Ruud erbij zitten? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat gasten daarom vragen, zulke zwijnen aan tafel.
Volgens mij is dit Billy's verjaardagscadeautje voor Ruud.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
Fixed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
verjaarskadootje Straf van vanas, uit eten
Ja dat is duidelijk. Wat een lolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Billy heeft hem mee uit eten genomen.
De grote Ruud en Billy dinershow.
Ik dacht dat de inwoners niet meer in de keuken mochten komen als er gasten waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Billy's verjaardagscadeautje voor Ruud.
Ze heeft er een paar uur staan afwassen denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
Die crackhoer heeft bij de Libraie gewrkt, dat gelooft ze zelf toch niet.
Ik zou haar aanklagen als eigenaar om zijn naam te misbruiken.
Van hun zakgeld -100 ondertussen zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betaald van haar -62 euro zakgeld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als afwasborstel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
In het kader van multi-culti politieke correctheid zitten er ook zwarten aan tafel?
Technisch gezien zijn ze ook niet in de keuken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat de inwoners niet meer in de keuken mochten komen als er gasten waren.
Hadden ze kunnen weten naar mijn mening - Ruud is geen potentiële kandidaat daarvoor. Hij maakt veel te veel tv. Sorry, maar ik geloof er geen snars van dat er uit stemmen van iemand echt gebaseerd is op persoonlijke keuzes van de bewoners. Kan daar best mee leven. Maar probeer het dan wel te gebruiken voor eigen gewin.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid deed zich afgelopen maand voor met Ruud en oweee wat waren ze aan het janken en bang dat hij er uit zou moeten. Was het maar zo'n feest. Die kans krijgen we niet meer, ben ik bang.
private messagequote:
Dus er gaat nu 2 x ¤25,- van Vanessa's zakgeld af?quote:
Dan maar Robijntje. Kijk! Ze lacht!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Kijkertje het volgende:
Gatver we kunnen nu kiezen tussen Robijntje of Ruud en Billy.
Intelligentie is meervoudig. Interessant onderwerp overigens; Meervoudige intelligentie. Mijn idee omtrent jouw, overig juiste, observatie is héél simplistisch weergegeven in de volgende stelling: Tegen domheid kun je niet op. Achter deze uitspraak ( die overigens niet van mijzelf is en zou oud als de weg naar Kralingen) ligt uiteraard een heel web van psychologische elementen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat mij verwondert is dat in Utopia intelligente mensen zich zo makkelijk opzij laten zetten.
Ah okay. Wat heeft-ie dan van zijn Grote, Meeslepende Liefde gekregen?quote:
Beware of the MODS!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maar Robijntje. Kijk! Ze lacht!
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik me al voorgenomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
iets maken klinkt wel erg als werk. . .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Olga het volgende:
Bij vorige verjaardagen kregen de jarigen zelfgemaakte dingen van andere bewoners. Heeft iemand nog wat voor Ruud gemaakt behalve Rienk?
blowjobquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Wat heeft-ie dan van zijn Grote, Meeslepende Liefde gekregen?
Een kwarktaart..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor veel bewoners is dat idd vermoeiendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
iets maken klinkt wel erg als werk. . .
Heb je van de week niet dat filmpje van hem gezien man o man het is net een wijf, kijkt net zo als Robin altijd kijktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Kijkertje het volgende:
Emil heeft ook in een mannenblad gestaan. Geen wonder dat hij achter Robin stond met haar fotoshoot. Hij is net zo nep.
Een SOA ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
haahhaahahahquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
iets maken klinkt wel erg als werk. . .
Ze kluift er vanavond 1 cm af. 25 jaar en 22 cm morgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij maakt op zijn manier tv. Gezien de reacties hier is zijn populariteit al een tijdje tanende. Ik begrijp niet dat hij daar ermee wegkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten naar mijn mening - Ruud is geen potentiële kandidaat daarvoor. Hij maakt veel te veel tv. Sorry, maar ik geloof er geen snars van dat er uit stemmen van iemand echt gebaseerd is op persoonlijke keuzes van de bewoners. Kan daar best mee leven. Maar probeer het dan wel te gebruiken voor eigen gewin.
Aha, de zoveelste sigaar uit eigen doos.quote:
Deze heeft een veeeeel slankere taille.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maar Robijntje. Kijk! Ze lacht!
[ afbeelding ]
Je hebt liever Billy, Ruud, Robin , Lotje???quote:
God zelf heeft ingegrepenquote:
Lame geile Lauw, keffende Vanessa, zeikende Isa,...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je hebt liever Billy, Ruud, Robin , Lotje???
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze heeft een veeeeel slankere taille.
Gezien de reacties hier. Dat klopt. Maar op TV wordt hij heel anders gebracht. En daar worden denk ik de bewoners op afgerekend. Dat was denk ik ook een van de redenen waarom Jimmy weg moest : Te onzichtbaar op TV.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij maakt op zijn manier tv. Gezien de reacties hier is zijn populariteit al een tijdje tanende. Ik begrijp niet dat hij daar ermee wegkomt.
Nee nee. Maar als Dennis iets vertelt of Nicolien, luistert Rienk nauwelijks want hij wil over zichzelf doorpraten. Hij kan niet langer dan 5 seconden naar een ander luisteren. (Tenzij er sex in het verschiet ligt.)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je hebt liever Billy, Ruud, Robin , Lotje???
Of de stagairequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iemand zijn vrijmibo-biertje op de rode knop gezet denk ik.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lame geile Lauw, keffende Vanessa, zeikende Isa,...
Logisch, tietenmarie bemoeit zich overal mee. Arrogante snolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Dennis wil niet met Emil praten als 'zij' erbij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |