quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond deze post ook steengoed....
[..]
Neuhh Rienk is een verloren schaap,, verdwaalt tussen God, Boedda, Bijbel, Koran en Gezond verstand...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef D-B het volgende:
[..]
Hun script was vast maakt de relatie uit en nu vergeten ze steeds dat het uit is.
Echt he? Tenenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk leest voor uit Wijsheden 2.0 van Kant en geeft daar zijn eigen verklaring aan..en probeert Nicolien van weer zijn versie te overtuigen .. wát een fake druiloor die Rienk![]()
[ afbeelding ]
wel een goed stuk van Isa?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Een fractie van Isa, en meer van Lot.
Het valt steeds meer op.
Heeft iemand Rienk ooit 'sorry' horen zeggen???? Dat stoort me nog het meest aan hem. Hij beledigt alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.quote:
Het is MIJN mening! en MIJN mening is de enige juiste? wat zei je? *nahnahnahnahnah* ik hoor je niet....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heeft iemand Rienk ooit 'sorry' horen zeggen???? Dat stoort me nog het meest aan hem. Hij beledigt alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.
Helemaal mee eens , maar ze roddelt liever en achterbaks stokenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Poolhond39 het volgende:
Wel triest hoor, de mensen die hier hopen op pesterijen of das Experiment achtige taferelen.
Als je als volwassenen een meningsverschil hebt, dan spreek je dat uit.. ook al is die mening, in het geval van Dennis, heel lomp en negatief verwoord, dan kan Robin het nog uitspreken met hem.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is MIJN mening! en MIJN mening is de enige juiste? wat zei je? *nahnahnahnahnah* ik hoor je niet....
Het feit alleen al dat hij beweert dat niemand hem iets kan leren ook! De arrogantie ten top!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heeft iemand Rienk ooit 'sorry' horen zeggen???? Dat stoort me nog het meest aan hem. Hij beledigt alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.
Onzin.. je brengt het als een vaststaand gegeven.. strubbelingen heb je altijd binnen groepen, pesterijen heb je niet altijd binnen een groep volwassenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien is dit eens een goede les voor de buitenwereld. Dit doet een groep van 15 bij elkaar. Hoe denk je dat het bij een grotere groep/buurt/school is?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is MIJN mening! en MIJN mening is de enige juiste? wat zei je? *nahnahnahnahnah* ik hoor je niet....
Hij beledigt uit onwetendheid. Dat is het ergst en kwetst soms ook het diepst.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tegen Isa vanmorgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Botte hufter is het.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hij beledigt uit onwetendheid. Dat is het ergst en kwetst soms ook het diepst.
Nee ze gaat samen met Ruud eten bij Vanasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy staat weer te make-uppen , komt er een centraal ?
Nou, ik zou willen dat ik het verzonnen had hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Zo een jankert is het wel echt...zogenaamd Wereldwijs door een paar kilometer op blote voeten lopen en gratis in een klooster leven
Heeft ie wel gevoel eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hij beledigt uit onwetendheid. Dat is het ergst en kwetst soms ook het diepst.
Denk het niet, want er zijn B & B gasten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt het Der Kristalnacht komende nacht?
Gelukkig wel. Ik heb er 2.quote:
Glas genoeg in Huis daar .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt het Der Kristalnacht komende nacht?
Ach.. Het loopt nu 4 maanden. Er zullen er ongetwijfeld zijn die er eigenlijk wel klaar mee zijn. Misschien Dennis wel. Die kan 2 dingen doen: zijn 24 uur aanvragen en vertrekken, en een eventuele borg kwijt zijn OF een heel dikke huid opzetten en gewoon de anderen te grazen gaan nemen. Verbaal en anderszins. Ik betwijfel of die katten weten waar ze aan beginnen als ze gaan pesten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De hele groep doet mee, maar zij is toch wel de top
Ja, hij kan huilen...quote:
Een avondje uit met vreemdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Nee ze gaat samen met Ruud eten bij Vanas
Dit bedoelde ik juist. In dit geval zou Ron Hakim zijn en Dennis Paul. Hakim zei de dingen achter de rug om en Paul sprak ze uit. Nu gebeurde dit bij Ron en Dennis. Alleen heb ik hier meer het idee, dat Ron domweg niets durft te zeggen als het confronterend is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hakim was achterbaks, stiekem anderen opjutten om op mensen te stemmen.
Dennis doet dat niet. Hij is misschien te direct maar wel recht voor zijn raap. Hij stookt niemand op en roddelt over niemand
Past nooit met die tetten van d'rquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Robin verschuilt zich achter Lot .......knap he
Goffer hoopte op sloop rellen dat scheit huis van Dennis en spuitbussen van Billy die leeg gespoten werdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk het niet, want er zijn B & B gasten.
Ik zei het verkeerd, ik bedoelde: heeft hij wel empathie, kan hij zich verplaatsen in een ander, snapt hij dat anderen pijn kunnen hebben, zoiets...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ja, hij kan huilen...
En ja, ik vermoed e.e.a., maar ik ben geen psychiater...
Dennis !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij mag lekker terug naar zijn utopia in zweden, finland, rusland, turkije, spanje... overal was het beter dan hier.
Die constante vraag naar bevestiging. Dat wijf irriteert mij mateloos.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Ruud noemt Billy "Schat" Billy: "Vind je het mooi zoals ik mijn ogen heb opgemaakt..?"
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ach.. Het loopt nu 4 maanden. Er zullen er ongetwijfeld zijn die er eigenlijk wel klaar mee zijn. Misschien Dennis wel. Die kan 2 dingen doen: zijn 24 uur aanvragen en vertrekken, en een eventuele borg kwijt zijn OF een heel dikke huid opzetten en gewoon de anderen te grazen gaan nemen. Verbaal en anderszins. Ik betwijfel of die katten weten waar ze aan beginnen als ze gaan pesten.
Over stemmen : Als er een groepje is (Ron, Dennis, Isa, moeten ze juist niet op de meest vervelende stemmen. Maar juist op degene die het minste TV maakt, zoals Joey. Dan kunnen best zowel Dennis als Ron genomineerd zijn, maar goede kans dat toch die niet bedoelde eruit vliegt-Joey als voorbeeld. Ron maakt TV, Dennis maakt ook TV, en Isa ook. Zou wel mijn Utopia zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |