Ik verwacht ook niet dat hij in hoekje zal gaan zitten huilen. Ik hoop alleen dat hij niet vrijwillig opstapt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef Jian het volgende:
Iedereen hier gaat er maar van uit dat Dennis zich zo maar laat pesten, maar wat nu als ie keihard terug slaat richting die papkindjes ........
Tuinfluiter vroeg hoe het zo'n btje gegaan was. Misschien moet ze jouw filmpje ook maar eens kijken maar ik denk dat ze dat al wel doet.quote:
Eens, ik vind het tegelijkertijd misselijkmakend en fascinerend hoezeer ze vooral de negatieve excessen van de samenleving nabootsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.
Hij mag lekker terug naar zijn utopia in zweden, finland, rusland, turkije, spanje... overal was het beter dan hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij in hoekje zal gaan zitten huilen. Ik hoop alleen dat hij niet vrijwillig opstapt.
Hoe is het eigenlijk met Rons 24uur aanvraag? Niets meer over gezien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij in hoekje zal gaan zitten huilen. Ik hoop alleen dat hij niet vrijwillig opstapt.
Helaas wel, ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.
Waarom denk je dat ze zonder borg te betalen Utopia in mocht? Nuff said.quote:
Hoe zij zat te loeren aan tafel de eerste momenten. Toen dacht ik al. Die moet je in de gaten houden. Daarna leek het mee te vallen, maar nu zij 'ontmaskerd' is zie je hoe doortrapt zij is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik had even een wat betere indruk van haar.
Maar ik vergiste me...
Was mijn eerste indruk toch goed.
Ze past niet eens achter die dikke, ze is zelf brederquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Robin verschuilt zich achter Lot .......knap he
Hahahaha vingers in de oren en keihard lalalalalalaquote:
Zoiets kun je niet vroeg genoeg in de kiem smorenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij was 25 en dat jochie 12, kan je wel
De actie is gepland? nog niet eens gedaan..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of Huub in een relbui is en dit mailtje laat doorkomen richting bewoners
[ afbeelding ]
Lijkt me ook dat hij wel wat hebben kan, hierna weet hij nog beter wie de rotte appels zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat dennis wel tegen een stootje kan, hij is gewend met jongeren om te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |