Na een ½ fles rosé niet hoor ik netquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
Dennis slaapt de hele nacht niet.. vanwege zijn rib?
Jij slaat ook doorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of Huub in een relbui is en dit mailtje laat doorkomen richting bewoners
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of Huub in een relbui is en dit mailtje laat doorkomen richting bewoners
[ afbeelding ]
Fleur Bloemen was de vriendin van mijn dochter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
mijn man is er zn halve leven door beschadigd geweest
Ja, De Gouden Keet 2014quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat "Das Experiment" nu pas een beetje begint
Dennis is te populair in de cos. Ik trek me bij deze terug uit hydra.quote:
Precies wat we willen toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, De Gouden Keet 2014
Er blijft zo niets over van Utopia.
owjee weer een splinterpartij erbijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dennis is te populair in de cos. Ik trek me bij deze terug uit hydra.
Had Gio gedaan!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Poolhond39 het volgende:
Goedenavond, een eerlijke Dennis gemist lees ik... Hij brengt het natuurlijk niet zo handig, maar de reuring is wel mooi.
Wat me trouwens opvalt.. volgens mij zit Robin al langer te stoken tegen Dennis... gisteren zei ze dat hij zich naast haar aftrekt in bed, en dat hij de daarvoor gebruikte wc papiertjes onder zijn bed gooit... Wie zegt dat die papiertjes van Dennis zijn? Andrea lag eerder op die plek en was vaak aan het snotteren met een WC rol bij de hand. Misschien zijn al die papiertjes onder het bed nog wel van haar?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Exit-chantage poging zullen we maar zeggen dus..
Daar heeft hij wel een punt...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij mag lekker terug naar zijn utopia in zweden, finland, rusland, turkije, spanje... overal was het beter dan hier.
Het is niet zoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh neeeeee, zie ik nou Enge Rienk met z'n arm om Nicolien, bij de haard??? Zeg me dat het niet zo is.
Later kwam volgens mij uit dat dat expres was gedaan. Onderbroeken lol van de dames van 14.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Poolhond39 het volgende:
Goedenavond, een eerlijke Dennis gemist lees ik... Hij brengt het natuurlijk niet zo handig, maar de reuring is wel mooi.
Wat me trouwens opvalt.. volgens mij zit Robin al langer te stoken tegen Dennis... gisteren zei ze dat hij zich naast haar aftrekt in bed, en dat hij de daarvoor gebruikte wc papiertjes onder zijn bed gooit... Wie zegt dat die papiertjes van Dennis zijn? Andrea lag eerder op die plek en was vaak aan het snotteren met een WC rol bij de hand. Misschien zijn al die papiertjes onder het bed nog wel van haar?
En dat dikke k*twijf beklaagd zich er dan over dat ze vroeger gepest is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
Op die rib zit een nicotine pleister waar hij constant aan krabt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
Dennis slaapt de hele nacht niet.. vanwege zijn rib?
Uit Staphorst????quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Fleur Bloemen was de vriendin van mijn dochter.
Gelukkig wel. Ik denk ook niet dat hij met een trauma vertrekt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat dennis wel tegen een stootje kan, hij is gewend met jongeren om te gaan
Bedankt voor de uitleg. Ga nu even kijken of er een filmpje van is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dennis is nogal direct in zijn uitspraken naar de anderen en zeker niet altijd positief. Nu hebben Robin,Lot en Bil het er over om hem te gaan pesten. Iets van "vuile hond"op zijn net gebouwde wc huisje spuiten zodat hij het over moet schiilderen en er konstant mee geconfronteerd wordt. Nog meer dingen. Zelf niet gehoord maar hier gelezen.
Gewoon puur, zielig, laag, gemeen, PESTEN.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Luna1956 het volgende:
Toch gebeurd er ook zoiets bij Ron en Dennis. Ron is al de hele week chagerijnig over de nietsnutten en durft daar telkens geen punt van te maken. Feitelijk spreekt Dennis nu hardop uit, wat Ron de hele week al roept. Net even anders als Hakim/ Paul, maar dit is ook een 1tje, 2tje toch?
Er zijn er veel die hun hele leven beschadigd zijn. Het kan helen, maar laat dikke littekens na.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
mijn man is er zn halve leven door beschadigd geweest
pffffffft ik was vlakbij toen ze onder de trein sprong, ben er echt een hele tijd beroerd van geweest.quote:
Rib--> nicotine pleister.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die rib valt volgens mij ook wel mee, anders trek je niet zo'n zware loodsdeur met beide armen aan.
[ afbeelding ]
Kutquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Fleur Bloemen was de vriendin van mijn dochter.
Ron gaat niet op Dennis stemmenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze allemaal op Dennis stemmen worden de elite nog eens belangrijk , kunnen ze genomineerd worden met 1 stem![]()
![]()
![]()
ah gosj dat is wel zielig ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
niemand praat ook maar even met dat logeerjochie he
Die hebben vanmorgen al weer goedmaaksex gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh neeeeee, zie ik nou Enge Rienk met z'n arm om Nicolien, bij de haard??? Zeg me dat het niet zo is.
Logisch toch? Dat jochie moest met Mammie mee en heeft zelf niets te melden.. de triestheid ten topquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
niemand praat ook maar even met dat logeerjochie he
Nee, dat meen je niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die hebben vanmorgen al weer goedmaaksex gehad.
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef anjajaha het volgende:
Best wel een eng mannetje maar hij brengt wel leven in de tent en dat wilden we toch. Of zijn we die saaie streamdagen alweer vergeten...BTW Pesten daar ben ik ontzettend tegen!!
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Doei streams. Rienks geneuzel of dennis' gejank... wil het beide niet horen.
Dit is natuurlijk héél wat anders...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En dat dikke k*twijf beklaagd zich er dan over dat ze vroeger gepest is.
En ze mag niet in slaap vallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Rienk hervat het indoctrineren van Nico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |