Grazz ben jij dat????????quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:51 schreef grazz het volgende:
Gelukkig maarGezellig hoor:twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 18:02:07Pak van eenieders hart: er is vandaag niet gebowld! @Anouk @CommonLinnets reageer retweet
[ afbeelding ]
Later vandaag meer over Waylon op AD.nlquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
Redelijk bizar verhaal over het leventje van Waylon in het AD van vandaag.
Jif! Doe normaal!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:20 schreef Jif het volgende:
Cool! Ben jij die kerel waar Waylon iets naar riep tijdens die persconferentie?!
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Jif! Doe normaal!Dat ben ik toch niet (gelukkig niet
)
Je zit nog niet op Blendle?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Later vandaag meer over Waylon op AD.nl
Nog maar even wachten dus
Nee, dit zou de eerste keer zijn dat ik het misschien zou willen gebruiken maar ik heb nog wel even geduld tot het AD het zelf plaatstquote:
+1quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Pluto1975 het volgende:
Vorig jaar toen Anouk haar nummer bekend had gemaakt was echt [bijna iedereen negatief in NL.
Vorig jaar toen Anouk de finale haalde was ze ineens de heldin van NL.
Ik heb een gevoel dat we dit jaar hetzelfde gaan meemaken
Ik vrees dat Waylon nog een hoop negatieve shit over zich heen krijgt, als zal de meeste pers wel wachten tot vlak na het ESF... hoop ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Pluto1975 het volgende:
Vorig jaar toen Anouk haar nummer bekend had gemaakt was echt [bijna iedereen negatief in NL.
Televaag hèquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:51 schreef Jif het volgende:
Het verbaast met dat het AD zich zo verlaagt tot Telegraaf-niveau
Tja, met die opmerking over de Beglische kandidaat...uiteraard wordt dat aangehaald (net als die hoed, daar hebben ze het ook allemaal overquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vrees dat Waylon nog een hoop negatieve shit over zich heen krijgt, als zal de meeste pers wel wachten tot vlak na het ESF... hoop ik ook
Ik las 'pakbaar'quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ilse is wel heel erg plakbaar op de camera
Het is overigens geen oorbel maar een oorsierraad. Ik vind het mooi![]()
Ik vond birds vanaf het begin echt prachtig. ik vind deze inzending vanaf het begin oersaai en vreselijk truttig. En daar baal ik van. ik kan nog steeds geen songfestival gevoel krijgen.... snikquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Pluto1975 het volgende:
Mweeh. Op een gegeven moment hing er wel een jubelstemming rond het nummer van Anouk. Hele andere sfeer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Pluto1975 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |