Waar dalen we nog meer dan? Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweekquote:
Hierrrrrrrrrr:quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het gaat om de kans voor kwalificatie is Nederland gezakt van de 6e naar de 7e plaats. Rusland is over Nederland heen gewipt met een kleine voorsprong, terwijl Nederland weer een minieme voorsprong op nummer 8 België heeft.
True, mijn gemoed en geloof vliegen echt alle kanten opquote:Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweek
Ja. Het ligt erg dicht bij elkaar en ik denk nog steeds dat vele mensen denken dat een country-nummer minder kansen heeft om te scoren en daardoor ook nog niet overtuigd zijn, hoe mooi het plaatje ook is. En hoe objectief is het? Misschien dat sommigen zich laten beïnvloeden door hun persoonlijke smaak? Maar goed, ik denk wel dat het niet heel ver van de echte resultaten zal afwijken (dus welke 10 door gaan). Met vast wel 1 of 2 verrassingen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:47 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Waar dalen we nog meer dan? Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweek
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrr:
[..]
[..]
True, mijn gemoed en geloof vliegen echt alle kanten op![]()
quote:The last one is less obvious, but The Netherlands have been making a great climb with bookmakers. They started off in Copenhagen as the 28th favourites to win Eurovision. Two rehearsals later, and The Netherlands are now 17th and still shortening! Things looking good in terms of qualification? (escdaily.com)
Ik heb al jaren de pest aan het ESF maar sinds Anouk ben ik helemaal bekeerd (en ik had ook nog eens niks met Anouk. Ik vond het vorig jaar indrukwekkend dus ook dit jaar kan het, vastquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:47 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Waar dalen we nog meer dan? Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweek
En een blije Greysquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:44 schreef Greys het volgende:
Geeft toch niets
Hysterie
Chaos
Het hoort er allemaal bij
Dat zijn vaak echt kenners in zo'n jury, wat je ook mag verwachten en hopen natuurlijk, die kijken natuurlijk anders tegen zaken aan dan het andere publiek. Net zoals Anouk vorig jaar: ze was toch echt een van de lievelingetjes van de jury, maar werd zesde in de halve finale.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:53 schreef Greys het volgende:
Wat ik me nog afvroeg he... 'ze' zeggen wel eens 'dit gaat het vast goed doen bij de vakjury, maar misschien minder bij de publieksstemmen'. De vakjury bestaat uit weet ik hoeveel mensen van beide geslachten en alle leeftijden... waarom zou hun keuze zo afwijken van het stemmend publiek?
Is in het verleden gebleken dat de vakjury nou écht zo anders stemt dan het publiek, of lag het allemaal eigenlijk wel op één lijn?
Valt wel mee, alleen bij sommige inzendingen ligt het ver uit elkaar. Zie 2012: Frankrijk werd dertiende bij de jury's en laatste met 0 punten bij de televoting. http://eurovisiontimes.wo(...)y-televote-revealed/quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:53 schreef Greys het volgende:
Wat ik me nog afvroeg he... 'ze' zeggen wel eens 'dit gaat het vast goed doen bij de vakjury, maar misschien minder bij de publieksstemmen'. De vakjury bestaat uit weet ik hoeveel mensen van beide geslachten en alle leeftijden... waarom zou hun keuze zo afwijken van het stemmend publiek?
Is in het verleden gebleken dat de vakjury nou écht zo anders stemt dan het publiek, of lag het allemaal eigenlijk wel op één lijn?
Ja dat wil ik dus ook echt graag denken, dat het echte kenners zijn. Maar als je dan bv ziet dat types als Thomas Berger (of heeft die nooit in de jury gezeten voor Nederland?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat zijn vaak echt kenners in zo'n jury, wat je ook mag verwachten en hopen natuurlijk, die kijken natuurlijk anders tegen zaken aan dan het andere publiek. Net zoals Anouk vorig jaar: ze was toch echt een van de lievelingetjes van de jury, maar werd zesde in de halve finale.
Italië werd uiteindelijk 2e in de finale, dus zo heel veel minder bij de televoting kan het 't niet gedaan hebbenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:57 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Valt wel mee, alleen bij sommige inzendingen ligt het ver uit elkaar. Zie 2012: Frankrijk werd dertiende bij de jury's en laatste met 0 punten bij de televoting. http://eurovisiontimes.wo(...)y-televote-revealed/
En Italië in 2011 scoorde volgens mij ook een 1e plek bij de jury's en deed het wat minder bij de televoting..
Blue in 2011.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft bij Boulevard gezegd dat als je jeugdfoto's van hem zou terug kijken dat hij sinds jongs af aan altijd al graag een hoed op had. Het hoort bij hem. Hij en Ilse vonden dat ze zichzelf moesten blijven, ook op het Songfestival, hij houdt met hart en ziel van hoeden, dus daarom doet hij het, ook al vindt iedereen het stom
Ze hebben al gerepeteerd in de officiële kleding, dus de hoed blijft op, dat weten we nu 300% zeker. Ik las in buitenlandse commentaren dat er close ups zijn van zijn ogen in de camera en dat je weggeblazen wordt door die ogen. Dus ze zijn alsnog goed te zien, onder de hoed, kennelijkAlle camerastandpunten zijn al gerepeteerd en je ziet ook in de zaalfilmpjes zelfs al goed zijn ogen.
Ik vond en vind de hoed ook stom, maar hij gaat niet meer weg.
Gezellig hoor:twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 18:02:07Pak van eenieders hart: er is vandaag niet gebowld! @Anouk @CommonLinnets reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |