abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2014 @ 16:47:12 #151
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139523587
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Kak, dus bij de pers dalen we ook al? :(
Waar dalen we nog meer dan? Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweek :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 16:49:10 #152
163650 Greys
pi_139523637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:47 schreef MuscleLover29 het volgende:

[..]

Waar dalen we nog meer dan?
Hierrrrrrrrrr:

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als het gaat om de kans voor kwalificatie is Nederland gezakt van de 6e naar de 7e plaats. Rusland is over Nederland heen gewipt met een kleine voorsprong, terwijl Nederland weer een minieme voorsprong op nummer 8 België heeft.
quote:
Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweek :D
True, mijn gemoed en geloof vliegen echt alle kanten op :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139524064
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:25 schreef Jif het volgende:
Hmm de verschillen zijn minimaal he!
Ja. Het ligt erg dicht bij elkaar en ik denk nog steeds dat vele mensen denken dat een country-nummer minder kansen heeft om te scoren en daardoor ook nog niet overtuigd zijn, hoe mooi het plaatje ook is. En hoe objectief is het? Misschien dat sommigen zich laten beïnvloeden door hun persoonlijke smaak? Maar goed, ik denk wel dat het niet heel ver van de echte resultaten zal afwijken (dus welke 10 door gaan). Met vast wel 1 of 2 verrassingen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_139524071
quote:

[..]

Waar dalen we nog meer dan? Moet wel lachen om die drama's hier, iedereen wordt spontaan bipolair in een songfestivalweek :D
_O-
pi_139524089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Hierrrrrrrrrr:

[..]

[..]

True, mijn gemoed en geloof vliegen echt alle kanten op :@ _O-
quote:
The last one is less obvious, but The Netherlands have been making a great climb with bookmakers. They started off in Copenhagen as the 28th favourites to win Eurovision. Two rehearsals later, and The Netherlands are now 17th and still shortening! Things looking good in terms of qualification? (escdaily.com)
pi_139524095
Voorgaande jaren hebben al lang bewezen dat alle polls niet zo belangrijk zijn als le moment suprême dus laten we hopen op het perfecte optreden (met hoed dus :') ) en ze gewoon al die totaal overdone circusacts totaal en compleet wegblazen met die serene rust en (op het oog voor leken) simpele eenvoud.
w/
Waar het stinkt is het warm.
pi_139524165
quote:

[..]

Ik heb al jaren de pest aan het ESF maar sinds Anouk ben ik helemaal bekeerd (en ik had ook nog eens niks met Anouk. Ik vond het vorig jaar indrukwekkend dus ook dit jaar kan het, vast ^O^ )
:P
en al zou het enkel gaan om Greys en Yvonne weer samen zo onwijs uit hun dak te zien gaan bij Henk, dat alleen al is het waard O+
pi_139524993
pi_139525051
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:40 schreef Jif het volgende:
[ afbeelding ]
oh die had ik al gepost zie ik :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 17:44:30 #160
163650 Greys
pi_139525105
Geeft toch niets _O-

Hysterie *O*

Chaos *O*

Het hoort er allemaal bij *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139525201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:44 schreef Greys het volgende:
Geeft toch niets _O-

Hysterie *O*

Chaos *O*

Het hoort er allemaal bij *O*
En een blije Greys *O* w/
:P
pi_139525228
AAAAAAH, CHAOS!
pi_139525282
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
pi_139525325
Ik ga maandag hier een cover van opnemen XD
Als ik alleen thuis ben XD

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2014 17:54:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 17:53:59 #165
163650 Greys
pi_139525334
Wat ik me nog afvroeg he... 'ze' zeggen wel eens 'dit gaat het vast goed doen bij de vakjury, maar misschien minder bij de publieksstemmen'. De vakjury bestaat uit weet ik hoeveel mensen van beide geslachten en alle leeftijden... waarom zou hun keuze zo afwijken van het stemmend publiek?
Is in het verleden gebleken dat de vakjury nou écht zo anders stemt dan het publiek, of lag het allemaal eigenlijk wel op één lijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139525361
Tegen mijn natuur in, nog vers dat stompzinnige debacle met dat debiele stompzinnige orgel Sieneke in mijn geheugen ga ik dit keer volkomen oprecht mee wapperen! We will overcome _O_
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
pi_139525374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:53 schreef Greys het volgende:
Wat ik me nog afvroeg he... 'ze' zeggen wel eens 'dit gaat het vast goed doen bij de vakjury, maar misschien minder bij de publieksstemmen'. De vakjury bestaat uit weet ik hoeveel mensen van beide geslachten en alle leeftijden... waarom zou hun keuze zo afwijken van het stemmend publiek?
Is in het verleden gebleken dat de vakjury nou écht zo anders stemt dan het publiek, of lag het allemaal eigenlijk wel op één lijn?
Dat zijn vaak echt kenners in zo'n jury, wat je ook mag verwachten en hopen natuurlijk, die kijken natuurlijk anders tegen zaken aan dan het andere publiek. Net zoals Anouk vorig jaar: ze was toch echt een van de lievelingetjes van de jury, maar werd zesde in de halve finale.
pi_139525415
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
quote:
Valt wel mee, alleen bij sommige inzendingen ligt het ver uit elkaar. Zie 2012: Frankrijk werd dertiende bij de jury's en laatste met 0 punten bij de televoting. http://eurovisiontimes.wo(...)y-televote-revealed/
En Italië in 2011 scoorde volgens mij ook een 1e plek bij de jury's en deed het wat minder bij de televoting..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 18:01:53 #169
163650 Greys
pi_139525503
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef Unites het volgende:

[..]

Dat zijn vaak echt kenners in zo'n jury, wat je ook mag verwachten en hopen natuurlijk, die kijken natuurlijk anders tegen zaken aan dan het andere publiek. Net zoals Anouk vorig jaar: ze was toch echt een van de lievelingetjes van de jury, maar werd zesde in de halve finale.
Ja dat wil ik dus ook echt graag denken, dat het echte kenners zijn. Maar als je dan bv ziet dat types als Thomas Berger (of heeft die nooit in de jury gezeten voor Nederland? :@ ) ook rustig mee mogen jureren soms... Dit jaar heeft Nederland wel een aardige jury, maar ze zouden Carlo B. ook rustig in een jury gooien. Dat zal in andere landen dan ook wel zo gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:57 schreef aarontje112 het volgende:
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/

[..]

Valt wel mee, alleen bij sommige inzendingen ligt het ver uit elkaar. Zie 2012: Frankrijk werd dertiende bij de jury's en laatste met 0 punten bij de televoting. http://eurovisiontimes.wo(...)y-televote-revealed/
En Italië in 2011 scoorde volgens mij ook een 1e plek bij de jury's en deed het wat minder bij de televoting..
Italië werd uiteindelijk 2e in de finale, dus zo heel veel minder bij de televoting kan het 't niet gedaan hebben ;) Maar idd, Frankrijk is een goed voorbeeld, heb je gelijk in.
Ik hoop maar dat de jury dit jaar veel punten voor Nederland over heeft :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139525572
quote:
Blue in 2011.
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 18:07:23 #171
375570 crew  Cyan9
pi_139525606
Gewoon de volle 12 punten. Van iedereen!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_139525636
Reken daar maar niet op :P
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:21:52 #173
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139525914
Italië won in 2011 de jurystemming met 251 punten, een voorsprong van bijna 70 punten op de uiteindelijke winnaar Azerbaijan. Bij de televoting eindigde Italië een stuk lager op de 11e plek met 99 punten. Azerbaijan won de televoting toen met 223 punten, slechts 2 punten meer dan Zweden.
pi_139526078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft bij Boulevard gezegd dat als je jeugdfoto's van hem zou terug kijken dat hij sinds jongs af aan altijd al graag een hoed op had. Het hoort bij hem. Hij en Ilse vonden dat ze zichzelf moesten blijven, ook op het Songfestival, hij houdt met hart en ziel van hoeden, dus daarom doet hij het, ook al vindt iedereen het stom :P

Ze hebben al gerepeteerd in de officiële kleding, dus de hoed blijft op, dat weten we nu 300% zeker. Ik las in buitenlandse commentaren dat er close ups zijn van zijn ogen in de camera en dat je weggeblazen wordt door die ogen. Dus ze zijn alsnog goed te zien, onder de hoed, kennelijk :D Alle camerastandpunten zijn al gerepeteerd en je ziet ook in de zaalfilmpjes zelfs al goed zijn ogen.

Ik vond en vind de hoed ook stom, maar hij gaat niet meer weg.
:{w Zijn ouders horen nog langer bij hem dan de hoed en daar breekt hij wel mee. Dus het kan geen excuus zijn :+.
dag
pi_139526720
Gelukkig maar :D

cornaldm twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 18:02:07 Pak van eenieders hart: er is vandaag niet gebowld! @Anouk @CommonLinnets reageer retweet
Gezellig hoor:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')