Beetje statisch optredenquote:
Ze zijn haske statisch. Maar de camera draait er omheen wat er dan wel weer wat dynamiek in brengt toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beetje statisch optreden![]()
Maar natuurlijk wel een heel mooi nummer
Ja natuurlijk ook lastig te zeggen met zo'n camera op een telefoon. Maar het springt er niet echt tussenuit op zo'n songfestival.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze zijn haske statisch. Maar de camera draait er omheen wat er dan wel weer wat dynamiek in brengt toch?
En het origineel:quote:
Macedonië op 8quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:03 schreef grazz het volgende:
De Noorse previewshow eind ranking (top 26):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
'Storbritannia' heeft weer z'n jaar niet kennelijk
Soms wel en een beetje naief, vanavond hoorde ik öns"nummer in de kroeg. Ik geloof in finale...En echt iedereen is een en al lof, kan toch niet meer mis gaan?quote:
Oeh! Naja, zo'n fan ben ik nu ook weer niet echt, ik hou het bij dinsdagavondquote:
Valt mee hoor, het is niet als met de finale dat alle landen op het scherm één voor één punten gaan geven op het scorebordquote:Op zondag 4 mei 2014 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh! Naja, zo'n fan ben ik nu ook weer niet echt, ik hou het bij dinsdagavond
Wel kut dat de uitslag zo laat is. Moet woensdag weer vroeg uit de veren.
Moet wel toegeven dat het tien-enveloppen-moment minstens 2x zo lang lijkt te duren als alle liedjes die eraan vooraf zijn gegaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het is niet als met de finale dat alle landen op het scherm één voor één punten gaan geven op het scorebordZe jassen na de liedjes tien enveloppen open
Hahahaha, ja, helemáál als Nederland in de allerlaatste envelop zitquote:Op zondag 4 mei 2014 11:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat het tien-enveloppen-moment minstens 2x zo lang lijkt te duren als alle liedjes die eraan vooraf zijn gegaan.
misschien ga ik gewoon maar lekker kijkenquote:Op zondag 4 mei 2014 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, helemáál als Nederland in de allerlaatste envelop zit![]()
![]()
Oh, voor degenen die geen leven hebben vandaag:
Openingsceremonie #songfestival is vanmiddag live te volgen via http://www.eurovision.tv vanaf 17.50u
Ik ga ook lekker kijkenquote:
Jan deed het vorig jaar best goed volgens mij, niet irritant, viel mij alles mee iigquote:Op zondag 4 mei 2014 11:48 schreef Juicyhil het volgende:
Doet Jan Smit trouwens weer de commentaren? Dan doe ik gewoon het geluid uit denk ik
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker kijken
Zal er straks even een apart topicje voor maken, kunnen we daar lekker meeblèren als we Ilse en Waylon zien
Samen met Cornald toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan deed het vorig jaar best goed volgens mij, niet irritant, viel mij alles mee iig
Ik weet eigenlijk niet of hij het nu weer doet
Dat was wel killing idd.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze NL niet weer voor de laatste envelop bewaren
Ik was er van overtuigd dat het een Balkanland zou zijnquote:
Ik dacht sowieso dat het een ander land ging zijn. Vooral omdat de liedjes die voor ons door gingen zo anders waren dan dat van ons, echt van die huppelaars.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat het een Balkanland zou zijn
Maar Cornald samen met Jan, dus?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Jup, godzijdank doet Cornald het weer. Alles beter dan Daniël Dekker
Nee, samen. Maar goed, dat had dus minder gekund.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Cornald samen met Jan, dus?
Of deze keer alleen?
Ja, zeker!quote:Op zondag 4 mei 2014 12:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, samen. Maar goed, dat had dus minder gekund.
Samen, ik vind Cornald altijd wel leuk commentaar geven, iemand die er in ieder geval verstand van heeft en niet maar wat roept ala Daniël Dekker.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Cornald samen met Jan, dus?
Of deze keer alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |