Dat hele artikel in het AD is een beetje wtf.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
En wtf is dit nou weer....
za 03 mei 2014, 10:52
Waylon breekt met ouders
van onze redactie
Waylon heeft het contact met zijn ouders verbroken. Dit bevestigt zijn moeder, Henny Bijkerk, aan de telefoon.
In het AD zegt ze ook dat ze de uitzending van het Songfestival misschien wel niet bekijkt: "We weten het nog niet. We zijn trots. Natuurlijk. Maar. We hebben eigenlijk geen contact meer met Willem (Waylon's echte naam). Dus vandaar. Ik nou ja.. Dag!", en moeder Henny Bijkerk hangt op.
Kees van der Loo, een vriend van de familie, bevestigt de breuk. Maar hij heeft geen idee waarom de zanger dit heeft gedaan. "Dat is wel vreemd, he. Ik heb geen idee wat er speelt. Mijn vrouw en ik hadden vroeger ook regelmatig contact en nu niet meer. Dus."
Het AD concludeert dat de breuk opvallend is, omdat Waylon in interviews graag vertelt over hoe close de band is tussen hem en z'n ouders.
Van der Loo: "Dat was hij ook. En ik maak me ook zorgen. Maar wat kunnen we? Als hij geen contact wil?"
Op de officiële site staat 'Tonight', toch?quote:
Yep..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:16 schreef ato het volgende:
Oh die Amerikaanse bandjes hebben al ons nummer gecoverd, daar kunnen zij geld aan verdienen toch?
Heb je de TV beelden al gezien dan? Ben zo benieuwd hoe het er op TV uitzietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die regisseur is echt te![]()
Ik gaf, zeker als niet bepaald ESF-liefhebber geen stuiver voor onze inzending maar het hele plaatje is zo ontzettend kloppend
2 dingetjes, Ilse lijkt zo ontzettend bleek in die toch zo leuke jurk, hoewel dat wel weer het plaatje van een kwetsbaar meisje mooi weergeeft en het hele zwart-wit gehalte, ik vind het verder prachtig (en Ilse is absoluut een mooie meid). Maar in hemelsnaam waarom die domme HOED van WaylonWeg met die hoed, ik vind die hoed echt zo ontzettend stom. Eerder hier maakte iemand al een opmerking over Amisch en die hoed doet me daar dus ook aan denken.
Laat je mooie ogen zien Waylon!
![]()
en ik vind dat we een finaleplaats verdienen, het hele plaatje is echt zo puur, en dat zonder acrobaten, dansers en ander overbodig spul
Anouk was vorig jaar al een opsteker, dit is wel heel erg apart en in het totaalplaatje gaaf
Maar die hoed![]()
Er is één 'zaalfilmpje' waarin je kan zien hoe die 'bewegende weg' op de vloer er uit ziet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:59 schreef TDHS het volgende:
Het klinkt alsof iedereen hier de uiteindelijke beelden al heeft gezien. Ik ken alleen de zaalfilmpjes?
Hij heeft bij Boulevard gezegd dat als je jeugdfoto's van hem zou terug kijken dat hij sinds jongs af aan altijd al graag een hoed op had. Het hoort bij hem. Hij en Ilse vonden dat ze zichzelf moesten blijven, ook op het Songfestival, hij houdt met hart en ziel van hoeden, dus daarom doet hij het, ook al vindt iedereen het stomquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over die hoed, weet iemand waarom ze zo vast blijven plakken aan die hoed? Waylon is toch kaal noch lelijk dus waarom je dan verstoppen onder een Amish-hoed die ook nog eens het zo nu en dan oogcontact met de camera kan blokkeren, wat juist belangrijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |