abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_139498543
registreer om deze reclame te verbergen
Tom Dice *O* Die vond ik ook zo leuk :D
pi_139498577
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de meest doordachte act die we sinds 2000 op het Songfestival hebben gebracht.... Alles lijkt te kloppen O+ O+
*O*
pi_139498594
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de meest doordachte act die we sinds 2000 op het Songfestival hebben gebracht.... Alles lijkt te kloppen O+ O+
Jammer dat het liedje net ff wat te vlak is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:44:37 #29
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_139498624
Daniel Gould @sofabet
Nth2ndR: now sepia-tinged, two winning performers interacting with each other and the camera, close-ups galore. Nothing better sold so far.
pi_139498635
En ook al blijven we hangen in de halve finale... Trots dat we weer kwaliteit leveren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139498653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef TheVulture het volgende:
En ook al blijven we hangen in de halve finale... Trots dat we weer kwaliteit leveren
Dat wel, maar het liefst zou ik hebben dat ze alle azijnpissers het nakijken geven *O* *O* *O*
pi_139498769
Wij gaan naar de finale...
Life can be a bitch, so like it..
pi_139498788
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef marcodej het volgende:

[..]

Jammer dat het liedje net ff wat te vlak is.
Het wordt fantastisch verpakt en dat maakt dat het blijft hangen :Y
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:49:52 #34
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_139498807
18:52 THE NETHERLANDS

Quite a drastic change in tempo after Portugal, this comes across as rather classy and understated. I really do love the moving road effect on the this floor. I’ve noticed there are barely ANY camera changes for this, around 12, with one of them lasting for over half the song. Compare that to around 80 for Greece! They are great vocally and I think the juries are going to go for this in a big way. I could even see it winning the jury vote! Televote wise, I am not so sure, but I think The Netherlands good luck is going to continue for another year.

http://esc-chat.com/2014/(...)ne-second-rehearsal/
pi_139498937
Ik hoorde via een vriend die in Denemarken is, dat de tv beelden er mooi uit zien.
Bijna perfect..
Life can be a bitch, so like it..
pi_139499014
Op basis van de laatst gematchte prijs is Nederland nu 6e op Betfair.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139499083
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het wordt fantastisch verpakt en dat maakt dat het blijft hangen :Y
Dat, en dat willen mensen nog wel eens vergeten. Tuurlijk is het nummer belangrijk, maar het visuele aspect kan de kansen echt doen toenemen of juist afnemen. En er is een grote groep mensen die het saai, k*t, vlak vinden maar ook een grote groep die het wel mooi vindt.
pi_139499135
Wat me opvalt in het visuele t.o.v. eerste repetitie is dat het nu compleet zwart/wit is en op het 'stopke' je alleen een boom ziet. Bij de eerste rep. werd er ook gebruik gemaakt van geel licht, wat ik zelf niet zo mooi vond overigens. Ben wel blij met deze kleine verandering.
pi_139499211
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef grazz het volgende:

[..]

Dat, en dat willen mensen nog wel eens vergeten. Tuurlijk is het nummer belangrijk, maar het visuele aspect kan de kansen echt doen toenemen of juist afnemen. En er is een grote groep mensen die het saai, k*t, vlak vinden maar ook een grote groep die het wel mooi vindt.
Je zag het een paar jaar geleden met die zandkunstenares bij Oekraine... Het lied was matig maar iedereen werd ingepakt door het visuele
pi_139499378
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je zag het een paar jaar geleden met die zandkunstenares bij Oekraine... Het lied was matig maar iedereen werd ingepakt door het visuele
Goed voorbeeld idd! Ik was dat lied eigenlijk al vergeten, heeft nooit zo'n indruk op me gemaakt, maar visueel was het mooi.
pi_139499574
quote:
NETHERLANDS is another complete contrast to what goes before it. The overhead road traffic effects and long camera shot which introduces the singers at the start is great. Having them face one another is an inspired move as it makes the connection between the singers that wasn’t there in Amsterdam. Simple, effect staging, no gimmicks but is it instant enough? This is more likely to be a jury winner than a televote favourite but it’s back in the qualification mix for sure.
http://esckaz.com/new/en/(...)days-rehearsals-4893
pi_139499773
quote:
Netherlands were the highlight of the day with their staging and camera angles elevating Calm after the Storm in my personal rankings.

The interaction between Ilse DeLange and Waylon is sublime and in terms of song quality, stage impression and vocals, Netherlands is ticking lots of boxes. Each way terms for the semi win are appealing.
http://esctips.com/2014/0(...)arsals-day-4-review/
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:40:32 #43
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_139500664
Waylon in black outfit; Ilse in white in a stylish monochrome presentation. These 2 give terrific camera and the staging is perfectly aligned to the song. Pitch perfect.
http://www.entertainmento(...)test/sanitary-sanna/
pi_139500992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef TDHS het volgende:
18:52 THE NETHERLANDS

Quite a drastic change in tempo after Portugal, this comes across as rather classy and understated. I really do love the moving road effect on the this floor. I’ve noticed there are barely ANY camera changes for this, around 12, with one of them lasting for over half the song. Compare that to around 80 for Greece! They are great vocally and I think the juries are going to go for this in a big way. I could even see it winning the jury vote! Televote wise, I am not so sure, but I think The Netherlands good luck is going to continue for another year.

http://esc-chat.com/2014/(...)ne-second-rehearsal/
De steadicam blijft maar rondjes draaien.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:55:20 #45
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139501295
Ik zie op oddschecker groene vakjes bij Netherlands, dus neem aan dat ze het goed gedaan hebben? Een enkele aanbieder nog op 200/1, maar bij een enkeling zelfs odds die bijna die van Belgie evenaren.
pi_139501616
quote:
Ziet er echt geweldig uit! Het is inderdaad voor het eerst in heule lange tijd dat wij een goed doordachte act sturen. Dit moet echt op gaan vallen, in de positieve zin! :D
pi_139501851
quote:
Bedankt, ik val in de herhaling: mmmmmooi
pi_139502011
SH_2014D6_PC_Netherlands-8.jpg
pi_139502873
Ze lijkt wat minder wit-blond?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')