Dat hij maar eens een keer naar een grote ronde piekt. Daar heeft hij volgens mij nog nooit wat laten zien.quote:
Moet ie ook wel een grote ronde rijden. Afgelopen 2 jaar reed hij helemaal geen grote ronde. Ja dan gaat het pieken ernaar ook wat lastig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat hij maar eens een keer naar een grote ronde piekt. Daar heeft hij volgens mij nog nooit wat laten zien.
Wel vreemd eigenlijk voor zo'n goede renner om ervoor te kiezen geen grote ronde te rijden. Maar misschien is het inderdaad wel iemand die een lange rittenkoers niet goed verteert. Volgens mij heb ik ook wel eens gehoord dat hij niet goed tegen warmte kan, dus dan wordt het al lastig om goed te presteren in de Tour en de Vuelta. Ben benieuwd wat hij dit jaar in de Tour kan, zal denk ik eerder een dag uitkiezen om voor de ritzege te gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet ie ook wel een grote ronde rijden. Afgelopen 2 jaar reed hij helemaal geen grote ronde. Ja dan gaat het pieken ernaar ook wat lastig.
Nibali valt erg tegen dit seizoen ja. In zijn Giro-vorm van vorig jaar zou hij Froome zeker kunnen uitdagen in de Tour, maar als hij zo doorgaat als nu zeker niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:04 schreef Syntix het volgende:
Nibali valt wel wat tegen of niet? Ik dacht dat hij wel een goede kandidaat zou zijn als winnaar van de TdF dit jaar, maar laat het tot nu toe nog niet zien...
Waar kwam die Guardini ook nog helemaal vandaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef Marcoss het volgende:
Viviani klopt Cavendish opnieuw in Turkije ondanks een zowat perfecte leadout
Heeft Rein nog bonusseconden gesprokkeld om over Yates te duikelen in het algemeen klassement?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef Marcoss het volgende:
Viviani klopt Cavendish opnieuw in Turkije ondanks een zowat perfecte leadout
Nopequote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Heeft Rein nog bonusseconden gesprokkeld om over Yates te duikelen in het algemeen klassement?
LOL WTFquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:12 schreef FredWielergek het volgende:
te hebben. Ze moeten 1, 5 min wachten voordat ze verder mochten.
twitter:edekker1970 twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 14:07:52Break took the wrong way. Gained 2 minutes and did not do a very steep climb. Commissaries did not too much. #tourderomandie reageer retweet
we hebben het over romandiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch al vaker fout gegaan in Turkije?
Inderdaad en er rijden beslist geen koekenbakkers in het kopgroepje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:25 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zeker als Giant de enige ploeg die gaat achtervolgen
In een sprint is het idd voor Albaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Albasini de snelste van de 3 ? Ze gaan het redden, 50 sec. binnen de 5 minuten is genoeg.
Mooie prestatie ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:26 schreef Chiappucci het volgende:
Albasini wint gewoon 3 van de 4 ritten in lijn hier
TJS won er 2 van de 8 in PNquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:26 schreef Chiappucci het volgende:
Albasini wint gewoon 3 van de 4 ritten in lijn hier
AG2R en tactisch rijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:34 schreef wimderon het volgende:
Slim wel dat afstopwerk van AG2R om dan alsnog de pelotonsprint te winnen.
Die hond heet Zero neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:47 schreef wimderon het volgende:
Contador is al in volle voorbereiding op de Tour.
[ afbeelding ]
Cero-Cero.quote:
Naar de Giro.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat gaat Kittel nog doen vóór de Tour? Ik vermoed dat hij er wel zal staan, maar naar de Tour afreizen met enkel overwinningen in halve kermiskoersen is toch ook niet het beste voorjaar dat je kan rijden.
Giro zal hij wel wat sprintjes winnenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat gaat Kittel nog doen vóór de Tour? Ik vermoed dat hij er wel zal staan, maar naar de Tour afreizen met enkel overwinningen in halve kermiskoersen is toch ook niet het beste voorjaar dat je kan rijden.
Bron : wielerflits.nlquote:André Greipel deelt sneer uit naar Nacer Bouhanni
André Greipel doet zijn beklag over de vele valpartijen dit voorjaar. Volgens de Duitse kampioen ligt het probleem niet bij vluchtheuvels of Tramadol, maar bij de over-mijn-lijk-mentaliteit van sommige (jonge) sprinters. Daarbij moet vooral de Fransman Nacer Bouhanni het ontgelden: ''Hij verwart wielrennen nog steeds met boksen'', vertelt Greipel in De Zondag.
Vroeger
De Duitse kampioen van Lotto-Belisol was dit voorjaar zelf ook slachtoffer van een valpartij. In Gent-Wevelgem kwam hij in de laatste tien kilometer ten val en scheurde daarbij een aantal banden in zijn schouder af. Hij laakt vooral het respect van jonge renners ten opzichte van de ervaren coureurs. ''Als jonge renner dacht ik er gewoon niet aan om een man als Erik Zabel iets in de weg te leggen door onverantwoorde risico's te nemen. Maar wat ik nu af en toe zie, is echt niet meer normaal. Ik probeer er altijd voor te zorgen dat ik de renners die naast me fietsen niet in gevaar breng. Als iedereen dat zou doen, schieten we een heel eind op. Maar nu zie ik gasten opduiken die gewoon nooit remmen.''
'Bouhanni wilde met me vechten'
Greipel legt de situatie uit aan de hand van een voorbeeld en daarbij speelt de Duitser op de man. Twee jaar geleden zocht hij de confrontatie met FDJ.fr-renner Bouhanni, die ook nu de schietschijf is: ''Ik wees hem op de dingen die hij verkeerd deed. Aanvankelijk op een beleefde manier. Later iets bitser. Hij wou maar niet begrijpen dat een sprinter bepaalde verantwoordelijkheden heeft, omdat hij honderd collega's achter zich heeft. Op een gegeven moment wilde hij me zelfs te lijf gaan. 'Vanavond vechten we in het hotel', zei hij me. Waanzin. Als Zabel of Robbie McEwen me vroeger iets zouden verweten hebben, zou ik nog maar vijf centimeter groot geweest zijn. Vandaag de dag willen ze op je gezicht slaan.''
Altijd fijn dat Noord-Afrikaanse temperament.quote:
Eneco Tourtje zal het volgende grote doel worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:16 schreef Evertjan het volgende:
Theo Bos is wel goed bezig in de sprints in Turkije Wat moet zo jongen de rest van het jaar rijden om toch nog wat te winnen? Kermiskoersen?
Contador lijkt wel terug op niveau en aangezien Froome wel tactisch te pakken is en Contador dat soort risico's durft nemen, zou ik daar toch nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:08 schreef Marcoss het volgende:
En Froome gaat dus de Tour winnen dit jaar..
Keek gewoon niet goed naar de meter eerder in het seizoen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Zelva het volgende:
Vorige week nog ziek, nu de boel weer op een hoop rijden. Marginal gains.
twitter:InfostradaGold twitterde op zondag 04-05-2014 om 15:26:24Chris Froome (Team Sky) retained his Tour de Romandie title. The last 3 winners of this race also won the Tour de France in the same year. reageer retweet
Ja, was omdat de winnaar van Romandië de afgelopen 3 jaar ook de Tour wonquote:Op zondag 4 mei 2014 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Contador lijkt wel terug op niveau en aangezien Froome wel tactisch te pakken is en Contador dat soort risico's durft nemen, zou ik daar toch nog niet zo zeker van zijn.
Zodra Froome gewoon zijn niveau haalt van vorig jaar en zijn team beter wordt (vooral dat laatste is belangrijk) dan wint hij gewoon die TdF weer. Nieve, Porte, Kennaugh, Lopez enz. in vorm zijn toch wel top.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je hebt nog Piti die beter lijkt dan ooit en ongetwijfeld wel de kant van Contador zal kiezen mocht het daarop uitdraaien.
Ik zie in Froome echt geen renner die aan een lange reeks is begonnen, wat natuurlijk ook niet wil zeggen dat hij nooit geen Tour meer zal winnen.
Denk dat die na de Giro redelijk opgebrand zal zijn in de Tour, net zoals Cav vorig jaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ik vind het ook raar. Lijkt dit jaar met moeite de finish te halen in WT-koersen en gaat dan één van de zwaarste rijden.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:43 schreef flyguy het volgende:
[..]
Denk dat die na de Giro redelijk opgebrand zal zijn in de Tour, net zoals Cav vorig jaar.
Elijzen (quote:Op zondag 4 mei 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
Cav wint de laatste rit, Bos raakte zijn treintje weer kwijt en moest van achterop komen.
Zelfs Josef Goebbels zou hier om moeten lachen.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elijzen () vond dat ze deze week wel de prijs voor de beste lead-out trein verdienen.
Zal wel met de "glow time" te maken hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Zelva het volgende:
Vorige week nog ziek, nu de boel weer op een hoop rijden. Marginal gains.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |