abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139494627

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP. :+
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_139494663
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het mij om het even is.
Je went er waarschijnlijk snel aan, maar heb voor m'n gevoel zo toch meer zicht op het veld, helemaal als de bal vlak langs de zijlijn gaat
pi_139494718
Trojka wil het project gaan leiden. Hadden vandaag al toestemming willen hebben van de clubleiding, maar hebben dit niet gekregen.

Ze krijgen nog 1,5 a 2 weken om toestemming te geven, anders trekt de trojka hun handen van het project. Benieuwd hoe dit nou weer gaat lopen :')
pi_139494799
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Trojka wil het project gaan leiden. Hadden vandaag al toestemming willen hebben van de clubleiding, maar hebben dit niet gekregen.

Ze krijgen nog 1,5 a 2 weken om toestemming te geven, anders trekt de trojka hun handen van het project. Benieuwd hoe dit nou weer gaat lopen :')
VW/HNS _O_
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:50:12 #5
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139494807
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ja, om ervoor te kunnen staan waarschijnlijk, niet op..
Op de stoelen staan is sowieso achterlijk

Klonk als een prima verhaal, maar blijf huiverig voor de nieuwe overdekte parterre-prijzen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:51:45 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139494852
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

VW/HNS _O_
Als dat gebeurt breekt er oorlog uit _O-
pi_139494916
Ik kijk wel erg positief tegen BAM en de trojka aan. Lijkt mij een goede combinatie om dit project uit te gaan voeren.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:56:49 #8
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139494980
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kijk wel erg positief tegen BAM en de trojka aan. Lijkt mij een goede combinatie om dit project uit te gaan voeren.
Klopt, maar ik heb het gevoel dat de directie daar niet zo happig op is. Van der Sluis liet eigenlijk ook al doorschemeren dat de directie enigszins incapabel is + niet zo meewerkend was als was gehoopt.
pi_139495067
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:56 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb het gevoel dat de directie daar niet zo happig op is. Van der Sluis liet eigenlijk ook al doorschemeren dat de directie enigszins incapabel is + niet zo meewerkend was als was gehoopt.
Klopt ja, geeft maar weer goed aan dat Gudde en consorten incapabel zijn. Zou echt een schande zijn als de trojka dat mandaat niet krijgt, dat gaat veel impact hebben.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 18:15:56 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139495504
quote:

Wat valt er nu nog te leiden voor de trjoka? Waarom gaan zij zich nu overal mee bemoeien? Ze waren aangesteld om antwoord te geven op één vraag ; Wat is het beste voor Feyenoord i.c.m. de haalbaarheid daarvan?

Zij hebben daar antwoord op gegeven middels een advies richting de stichting Feyenoord. Daarmee is hun rol toch klaar? Nu dat advies er ligt en Feyenoord daarin een keuze heeft genomen is het toch verder aan de stichting Feyenoord & BAM om tot overeenstemming te komen m.b.t. de details van het uit te voeren project?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_139495601
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat valt er nu nog te leiden voor de trjoka? Waarom gaan zij zich nu overal mee bemoeien? Ze waren aangesteld om antwoord te geven op één vraag ; Wat is het beste voor Feyenoord i.c.m. de haalbaarheid daarvan?

Zij hebben daar antwoord op gegeven middels een advies richting de stichting Feyenoord. Daarmee is hun rol toch klaar? Nu dat advies er ligt en Feyenoord daarin een keuze heeft genomen is het toch verder aan de stichting Feyenoord & BAM om tot overeenstemming te komen m.b.t. de details van het uit te voeren project?
omdat slechts advies niet bindend genoeg is
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 18:26:15 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139495837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Licht dat eens verder toe :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_139495877
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Licht dat eens verder toe :?
is het nu al 100% zeker dat BAM het wordt?
pi_139495897
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:50 schreef Grifte het volgende:

[..]

Op de stoelen staan is sowieso achterlijk

Klonk als een prima verhaal, maar blijf huiverig voor de nieuwe overdekte parterre-prijzen.
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Tegen de tijd dat het stadion af is hoef ik daar waarschijnlijk zelf niet meer te staan en ga ik lekker zitten, maar het is wel iets om bij stil te staan. Sowieso moeten de prijzen hetzelfde blijven qua verhoudingen en plaats.

Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren, tenzij ze er een soort van (verplichte) staanplaatsen van maken. Dan kun je de prijs wel een beetje drukken.
pi_139496228
quote:

[..]

Dit dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139496258
quote:

[..]

Omdat Gudde een voetbalclub moet runnen, Van Merwijk een bestaand stadion moet runnen. Er moet gewoon een projectmanagement komen die de boel overziet. Dus waarom niet de trojka?
pi_139496271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Maar de trojka hoeft zich toch alleen bezig te houden met het advies? Wat Feyenoord daarmee doet moet de directie lekker zelf weten. Al zal het advies gewoon worden overgenomen hoor. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139496289
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Tegen de tijd dat het stadion af is hoef ik daar waarschijnlijk zelf niet meer te staan en ga ik lekker zitten, maar het is wel iets om bij stil te staan. Sowieso moeten de prijzen hetzelfde blijven qua verhoudingen en plaats.

Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren, tenzij ze er een soort van (verplichte) staanplaatsen van maken. Dan kun je de prijs wel een beetje drukken.
Je bent godverdomme 21 man lul.
pi_139496331
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

20 zelfs.

Man ik heb nu al afentoe dat ik liever op vakkie P ofzo had gezeten. _O-
pi_139496333
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ach, ik ben ook al op m'n 25ste naar Vak VV verhuisd. :P
pi_139496371
quote:

Ik vind die Van Sluis wel een baas. Hij is altijd wel eerlijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_139496382
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

20 zelfs.

Man ik heb nu al afentoe dat ik liever op vakkie P ofzo had gezeten. _O-
Jij bent echt lamlendig he, als je gezopen hebt de dag ervoor? Ik kom rustig om 5 uur thuis, pak om 9 weer de trein vanuit Zwolle en zuip mijn brakheid weg op Varkenoord.
pi_139496413
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik vind die Van Sluis wel een baas. Hij is altijd wel eerlijk.
Ja, ik ook dus. Die man wekt veel sympathie, puur door zijn uitstraling en houding. Verder heeft hij altijd zinnige teksten m.b.t. dit onderwerp gehad.
pi_139496475
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jij bent echt lamlendig he, als je gezopen hebt de dag ervoor? Ik kom rustig om 5 uur thuis, pak om 9 weer de trein vanuit Zwolle en zuip mijn brakheid weg op Varkenoord.
Hahaha.
Ik begin meestal op donderdag al met zuipen, dan heb ik niet zo'n zin om op zondag nog met jullie staatsmongolen te zuipen op Varkenoord.
pi_139496506
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hahaha.
Ik begin meestal op donderdag al met zuipen, dan heb ik niet zo'n zin om op zondag nog met jullie staatsmongolen te zuipen op Varkenoord.
Noem je HMF nou een staatsmongool? Dit zal je BEROUWEN!!!

Verder is zuipen op zondag wel chill, kan ik 's avonds tenminste op een fatsoenlijke tijd gaan pitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')