SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Je went er waarschijnlijk snel aan, maar heb voor m'n gevoel zo toch meer zicht op het veld, helemaal als de bal vlak langs de zijlijn gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het mij om het even is.
VW/HNSquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Trojka wil het project gaan leiden. Hadden vandaag al toestemming willen hebben van de clubleiding, maar hebben dit niet gekregen.
Ze krijgen nog 1,5 a 2 weken om toestemming te geven, anders trekt de trojka hun handen van het project. Benieuwd hoe dit nou weer gaat lopen
Op de stoelen staan is sowieso achterlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, om ervoor te kunnen staan waarschijnlijk, niet op..
Klopt, maar ik heb het gevoel dat de directie daar niet zo happig op is. Van der Sluis liet eigenlijk ook al doorschemeren dat de directie enigszins incapabel is + niet zo meewerkend was als was gehoopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kijk wel erg positief tegen BAM en de trojka aan. Lijkt mij een goede combinatie om dit project uit te gaan voeren.
Klopt ja, geeft maar weer goed aan dat Gudde en consorten incapabel zijn. Zou echt een schande zijn als de trojka dat mandaat niet krijgt, dat gaat veel impact hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het gevoel dat de directie daar niet zo happig op is. Van der Sluis liet eigenlijk ook al doorschemeren dat de directie enigszins incapabel is + niet zo meewerkend was als was gehoopt.
Wat valt er nu nog te leiden voor de trjoka? Waarom gaan zij zich nu overal mee bemoeien? Ze waren aangesteld om antwoord te geven op één vraag ; Wat is het beste voor Feyenoord i.c.m. de haalbaarheid daarvan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Trojka wil het project gaan leiden. Hadden vandaag al toestemming willen hebben van de clubleiding, maar hebben dit niet gekregen.
Ze krijgen nog 1,5 a 2 weken om toestemming te geven, anders trekt de trojka hun handen van het project. Benieuwd hoe dit nou weer gaat lopen
omdat slechts advies niet bindend genoeg isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te leiden voor de trjoka? Waarom gaan zij zich nu overal mee bemoeien? Ze waren aangesteld om antwoord te geven op één vraag ; Wat is het beste voor Feyenoord i.c.m. de haalbaarheid daarvan?
Zij hebben daar antwoord op gegeven middels een advies richting de stichting Feyenoord. Daarmee is hun rol toch klaar? Nu dat advies er ligt en Feyenoord daarin een keuze heeft genomen is het toch verder aan de stichting Feyenoord & BAM om tot overeenstemming te komen m.b.t. de details van het uit te voeren project?
Licht dat eens verder toequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat slechts advies niet bindend genoeg is
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Tegen de tijd dat het stadion af is hoef ik daar waarschijnlijk zelf niet meer te staan en ga ik lekker zitten, maar het is wel iets om bij stil te staan. Sowieso moeten de prijzen hetzelfde blijven qua verhoudingen en plaats.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op de stoelen staan is sowieso achterlijk
Klonk als een prima verhaal, maar blijf huiverig voor de nieuwe overdekte parterre-prijzen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te leiden voor de trjoka? Waarom gaan zij zich nu overal mee bemoeien? Ze waren aangesteld om antwoord te geven op één vraag ; Wat is het beste voor Feyenoord i.c.m. de haalbaarheid daarvan?
Zij hebben daar antwoord op gegeven middels een advies richting de stichting Feyenoord. Daarmee is hun rol toch klaar? Nu dat advies er ligt en Feyenoord daarin een keuze heeft genomen is het toch verder aan de stichting Feyenoord & BAM om tot overeenstemming te komen m.b.t. de details van het uit te voeren project?
Omdat Gudde een voetbalclub moet runnen, Van Merwijk een bestaand stadion moet runnen. Er moet gewoon een projectmanagement komen die de boel overziet. Dus waarom niet de trojka?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de trojka hoeft zich toch alleen bezig te houden met het advies? Wat Feyenoord daarmee doet moet de directie lekker zelf weten. Al zal het advies gewoon worden overgenomen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat slechts advies niet bindend genoeg is
Je bent godverdomme 21 man lul.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Tegen de tijd dat het stadion af is hoef ik daar waarschijnlijk zelf niet meer te staan en ga ik lekker zitten, maar het is wel iets om bij stil te staan. Sowieso moeten de prijzen hetzelfde blijven qua verhoudingen en plaats.
Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren, tenzij ze er een soort van (verplichte) staanplaatsen van maken. Dan kun je de prijs wel een beetje drukken.
Ach, ik ben ook al op m'n 25ste naar Vak VV verhuisd.quote:
Ik vind die Van Sluis wel een baas. Hij is altijd wel eerlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Jij bent echt lamlendig he, als je gezopen hebt de dag ervoor? Ik kom rustig om 5 uur thuis, pak om 9 weer de trein vanuit Zwolle en zuip mijn brakheid weg op Varkenoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
20 zelfs.
Man ik heb nu al afentoe dat ik liever op vakkie P ofzo had gezeten.
Ja, ik ook dus. Die man wekt veel sympathie, puur door zijn uitstraling en houding. Verder heeft hij altijd zinnige teksten m.b.t. dit onderwerp gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind die Van Sluis wel een baas. Hij is altijd wel eerlijk.
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent echt lamlendig he, als je gezopen hebt de dag ervoor? Ik kom rustig om 5 uur thuis, pak om 9 weer de trein vanuit Zwolle en zuip mijn brakheid weg op Varkenoord.
Noem je HMF nou een staatsmongool? Dit zal je BEROUWEN!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik begin meestal op donderdag al met zuipen, dan heb ik niet zo'n zin om op zondag nog met jullie staatsmongolen te zuipen op Varkenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |