Gemistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef meth1745 het volgende:
wat is er gebeurd, de camera weggetrokken?
Welke reclames?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:43 schreef DeJori het volgende:
Goeie stream, maar die fucking reclames steeds zijn erg frustrerend.
Hij knalt er bij mij om de paar minuten uit om reclames af te spelen.quote:
Hij komt al een tijdje langs op twitter, maar enkel op erg onbetrouwbare kanalen. Is er meer achtergrondinfo?quote:
twitter:TomKleijnUSA twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 17:43:18Obama en Merkel houden zo een persco vanuit de tuin van het Witte Huis. Hier live te volgen: http://t.co/PLCze8dtXd reageer retweet
Het is voor Poetin de aanleiding / het excuus om naar Kiev te gaan met de tanksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:31 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je kan er zeker van zijn dat Putin liever een hoop dode pro-russische betogers ziet.
Ik kan geen Oekraïens of Russisch dus dat is nogal lastig maar rood dingetje om de arm = Pro Russisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij knalt er bij mij om de paar minuten uit om reclames af te spelen.
Het leven zonder ad-blocker...
[..]
Hij komt al een tijdje langs op twitter, maar enkel op erg onbetrouwbare kanalen. Is er meer achtergrondinfo?
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is voor Poetin de aanleiding / het excuus om naar Kiev te gaan met de tanks
Maar hoe lang nog? Wie geeft als eerst op?quote:
Ranzige bende, elkaar afluisteren en dan zometeen weer gezamenlijk naast elkaar staan alsof er niks aan de hand is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef DeJori het volgende:
twitter:TomKleijnUSA twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 17:43:18Obama en Merkel houden zo een persco vanuit de tuin van het Witte Huis. Hier live te volgen: http://t.co/PLCze8dtXd reageer retweet
Niet meteen betrouwbaar, op z'n twitter staat "Media lead on Amnesty International's Global Campaigns", maar daar werkt ie al lang niet meer.twitter:MaxRTucker twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 10:20:53Reports that 15 armoured vehicles and 300 #Ukraine special forces are attempting to rescue hostages in #Slavyansk - gunfire and casualties reageer retweet
Ik denk de politie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar hoe lang nog? Wie geeft als eerst op?
Denk dat uiteindelijk de agenten weg worden getrokken en dat de mensen dan vrij spel hebben.. denk dat de kans niet groot is dat ie dit zou overleven..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar hoe lang nog? Wie geeft als eerst op?
Amnesty International en dergelijken moet je nooit geloven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:49 schreef meth1745 het volgende:
Niet meteen betrouwbaar, op z'n twitter staat "Media lead on Amnesty International's Global Campaigns", maar daar werkt ie al lang niet meer.twitter:MaxRTucker twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 10:20:53Reports that 15 armoured vehicles and 300 #Ukraine special forces are attempting to rescue hostages in #Slavyansk - gunfire and casualties reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |