Deze logica ontgaat mij een beetje, immers zonder die bezettingen waren deze rellen er niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef meth1745 het volgende:
Man man, geef mij dan maar bezettingen van gebouwen door zwaar gewapende mannen, dat is een stuk vreedzamer..
Gemistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef DeJori het volgende:
Die trap die in brand staat, daar stonden net mensen. Waren die op tijd weg? Ik moest even iets anders doen.
Dat vroeg ik mij ook af. Ik denk het haast wel. Ik zag zonet een shot waarbij ik geen mens meer kon zien.. hopelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef DeJori het volgende:
Die trap die in brand staat, daar stonden net mensen. Waren die op tijd weg? Ik moest even iets anders doen.
Dit is een gevolg ervan...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef meth1745 het volgende:
Man man, geef mij dan maar bezettingen van gebouwen door zwaar gewapende mannen, dat is een stuk vreedzamer..
twitter:AP twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 16:59:37BREAKING: Ukraine's president claims 'many' pro-Russia insurgents killed, wounded in Slovyansk. reageer retweet
Als dit zo is zal Putin dan ingrijpen of toch afzijdig blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:01 schreef DeJori het volgende:
twitter:AP twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 16:59:37BREAKING: Ukraine's president claims 'many' pro-Russia insurgents killed, wounded in Slovyansk. reageer retweet
Dat weet niemand hier denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:04 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als dit zo is zal Putin dan ingrijpen of toch afzijdig blijven.
Ik heb het over de beelden. Is niet iets waar ik met plezier naar kijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij een beetje, immers zonder die bezettingen waren deze rellen er niet.
Ah zo, mee eens dan, denk niet dat iemand met plezier naar deze beelden kijkt, wel met fascinatie moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beelden. Is niet iets waar ik met plezier naar kijk.
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 17:05:18As far as I can tell, the pro-Russian activists appear to be surrounded on 3 sides. Riot police nowhere to be seen: http://t.co/E8dt49ataa reageer retweet
Het is net big brotherquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ah zo, mee eens dan, denk niet dat iemand met plezier naar deze beelden kijkt, wel met fascinatie moet ik eerlijk bekennen.
twitter:FreeMindXs twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 17:11:16#Ukraine RT @howardamos: These girls breaking up cobblestones for pro-Maidan side in #odessa say they are 14 years : http://t.co/sQNiHsI97y reageer retweet
Maatschappijleer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:FreeMindXs twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 17:11:16#Ukraine RT @howardamos: These girls breaking up cobblestones for pro-Maidan side in #odessa say they are 14 years : http://t.co/sQNiHsI97y reageer retweet
Dat was politie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:14 schreef Kikopuz het volgende:
Nou een groepje heeft zich overgegeven. Zo lijkt het.
Weet je het zeker? Ik heb nu een aantal berichten voorbij zien komen waarin gezegd wordt dat er helemaal geen politie aanwezig is en dat het puur pro-Rus vs Pro-Kiev is.quote:
Op de straat ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:18 schreef BorusBulldog het volgende:
Wat een gestoorde gekken daar op het dak.
Het werkt wel, meteen een stuk kalmer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:18 schreef BorusBulldog het volgende:
Wat een gestoorde gekken daar op het dak.
Ja totdat er iemand op de grond een vuurwapen in handen krijgt en (ook al achtte ik de kans sowieso klein) is de kans op een vrijgeleide al helemaal bekeken nu.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:20 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het werkt wel, meteen een stuk kalmer.
Enkel een mongool weet zulke reacties te posten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:20 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het werkt wel, meteen een stuk kalmer.
Jij denkt dat molotov cocktails en stenen geen mensen kunnen doden? Wat denk je trouwens dat de gevolgen zouden zijn als ze die pro-russen insluiten en er een tiental levend verbranden? Dan ga je elders weer lijken uit het water mogen vissen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Enkel een mongool weet zulke reacties te posten.
Precies op het moment dat ik dat las werd er aan de andere kant van mijn beeldscherm iemand met een hoofdwond weggedragen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Jij denkt dat molotov cocktails en stenen geen mensen kunnen doden? Wat denk je trouwens dat de gevolgen zouden zijn als ze die pro-russen insluiten en er een tiental levend verbranden? Dan ga je elders weer lijken uit het water mogen vissen.
Nee maar het is apart dat je geweld slechts van 1 kant afkeurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Jij denkt dat molotov cocktails en stenen geen mensen kunnen doden? Wat denk je trouwens dat de gevolgen zouden zijn als ze die pro-russen insluiten en er een tiental levend verbranden? Dan ga je elders weer lijken uit het water mogen vissen.
Je kan er zeker van zijn dat Putin liever een hoop dode pro-russische betogers ziet. Het is Kiev dat voordeel heeft bij deze beelden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:27 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Nee maar het is apart dat je geweld slechts van 1 kant afkeurt.
Als ik eerdere berichtgeving mag geloven zijn ze omsingeld en lijkt me dit stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:32 schreef DeJori het volgende:
Zijn alle pro-Russen gevlucht, of gewoon een end opgeschoven?
De cameraman en wat andere mensen filmden een kogel die op de grond lag. Zal zo vast ergens een foto opduiken.quote:
AK-47?quote:
Hij leek me wel erg gaaf om afgevuurd geweest te zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
De cameraman en wat andere mensen filmden een kogel die op de grond lag. Zal zo vast ergens een foto opduiken.
[..]
AK-47?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |