LoL is makkelijker dan Dota imo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Sap, jij speelt Dota of niet? Dat is toch ongeveer hetzelfde?
Dat heb ik gehoord idd. Er is toch ook een soort van rivaliteit tussen de Dota en LoL community?quote:
Zolang je 1 van de 2 speelt krijg je daar niets van mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord idd. Er is toch ook een soort van rivaliteit tussen de Dota en LoL community?
Moest op torentje rennen, tot ik ineens bedacht dat ik hier helemaal geen zin in had, iedereen was kkgoed, geen geduld, kkagressief geworden, tableflipje gezet en format c:/quote:
Yeah. Over reddit gesproken; als je reddit zo kut vindt omdat je telkens op die links moet klikken om plaatjes/filmpjes te kijken, installeer RES: http://redditenhancementsuite.com/ Reddit is zo chill nu @ desktop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je 1 van de 2 speelt krijg je daar niets van mee.Maar zal wel op Reddit enzo ja.
Whehehe, n00b.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moest op torentje rennen, tot ik ineens bedacht dat ik hier helemaal geen zin in had, iedereen was kkgoed, geen geduld, kkagressief geworden, tableflipje gezet en format c:/
Zoiets.
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb LoL een half jaar geleden terug eraf gegooid omdat het teveel tijd begon te kosten.
Wat is dat voor kutexcuus om hooked te raken? No, find something better.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Ik heb dota echt 2 dagen gespeeld toen werd ik gek en trok ik hetniet om er meer tijd in te stekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil LoL leren spelen. Heb het al eens geprobeerd maar na vijf minuten opgegeven.
Ik ben srs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutexcuus om hooked te raken? No, find something better.
Whut, je hebt het er best vaak over dat je het speelt? Of is dat een andere game?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dota echt 2 dagen gespeeld toen werd ik gek en trok ik hetniet om er meer tijd in te steken
Haha, jij kan jezelf ook van alles wijs maken he.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Diablo 3 denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whut, je hebt het er best vaak over dat je het speelt? Of is dat een andere game?
Je praat veel poep Yuri maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, kinda. Het is wel tof als je een soort clan hebt en het echt op teamwork en strategie aan komt. Maar verder vooral gewoon dedicated zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben srs.LoL is toch een soort schaken?
Whehehe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan jezelf ook van alles wijs maken he.
Mi gado.
Aaah, ja. Hoe zit dat in elkaar?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ja yuri, je wordt een echte djengis van die shit. De echte strategische grootmeesters begonnen allemaal met LoL
Nah, zover wil ik niet gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, kinda. Het is wel tof als je een soort clan hebt en het echt op teamwork en strategie aan komt. Maar verder vooral gewoon dedicated zijn.
Zit er ook wel in. Maar voordat het zover komt moet je gewoon nerd level over 9000 hebben die met z'n matties in een gamehuis woont en die shit gaat analyseren omdat-ie meedoet op internationaal niveau voor een paar miljoen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had wel minstens een beetje strategisch inzicht+ verwacht.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Confidencequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke film moet ik gezien hebben die ik waarschijnlijk nog niet gezien heb?
Nice, thanks. Hopelijk staan ze op Netflix.quote:
Penelope Cruzquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook nog twee toffe films als je die niet gezien hebt: Blow, Middle Men.
Diablo is redelijke grind/farm game op een gegeven moment. Je bent daar gewoon een hero en je kunt met 3 anderen in een group spelen. Quests doen, level 70 worden en dan quests herhalen of adventure mode doen (missies) of speciale bazen doden. Op die manier kun je dan goede gear verzamelen of nog verder levellen in paragon levels.quote:
Pls. Ga DOTA spelen. Hogere learning curve maar veel beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoi Fanta, je bent er vroeg bij vandaag.quote:
ja bahquote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoi Fanta, je bent er vroeg bij vandaag.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een stijve maar moet zo opstaan om ontbijt te halen. WAT DO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |