Iddquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha wel het beste inderdaad. Anders blijf je bezig met al die fabels.
Nou ja, anders gaat je lichaam in de spaarstand en val je niet af. Je kunt dan zelfs aankomen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
IddAls ik zeg wat mijn doel is dan zegt 9 v/d 10 gasten dat ik 6x per dag moet eten om m'n kacheltje te laten branden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
Smaakte idd kkgoed, vriend, kkveel meatz voor de gainz. Ik ben zo klaar in de badkamer lol.
Don't get me started..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen zoals Sapstengel en VMS (en henk) hebben altijd wel wat te zeiken
Hier wordt regelmatig de site van McDonald's erbij gepakt om te kijken hoeveel kcal iets is en hoeveel er dan gegeten kan wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
Die had ik vandaag nog gehoord inderdaad. Zat iemand aan de slimfast
'Haha die shakes is niks man, gewoon zes keer per dag eten, Adri, das het beste'
Als ik sap of Henk had geheten had ik echt een kutpauze gehad.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier wordt regelmatig de site van McDonald's erbij gepakt om te kijken hoeveel kcal iets is en hoeveel er dan gegeten kan worden
Of een bbq improviseren en verse vis erop (ja echt vers van de boot uit Urk)
Collega van Urk die 25 jaar in de visserij heeft gezeten. Dus die neemt nog wel eens een emmertje meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Familie of vrienden die varen?
M'n ex was Noors en familie nam standaard zalm mee als ze naar Nederland kwamen. Was ook fucking lekker. Vis en vlees in de supermarkt is eigenlijk echt ruk wat dat betreft.
weet nog wel dat ik het een keer uitlegde, ook over kcals tellen enz.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pauzes zijn echt een bottleneck aan broscience omtrent voeding. Ik hou altijd wijselijk mijn mond.
Ahaha vriend wat weet jij nou van eten, ik eet toch veel meer dan jij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
weet nog wel dat ik het een keer uitlegde, ook over kcals tellen enz.
Tip: doe het niet, fatties lachen je kk hard uit en ze denken dat je eetproblemen hebt ofzo
450%, dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
Hoeveel % zou je vetpercentage dalen als je een liposuctie laat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat moet hem ook gewoon zijnquote:
Whahahahaha.quote:
Oke Joeriquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahahahaha.Zou ik zo kunnen zijn ja, maar helaas, ik heb donkere haren. Ik heet ook geen Yuri IRL.
Ik heet Miroslav.
lel, why?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren geinstalleerd. Na 4 minuten verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |