15 euro is meer dan de nieuwprijs wasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:54 schreef MPC60 het volgende:
Niet duurder??? Hier in Gorinchem hebben wij onze eigen Geefwinkel opgezet omdat de kringloop hier denkt dat ze een fokin aa+ winkel zijn met bijbehorende prijzen... Ik lees hierboven een verhaal over 1,25 voor een lp? Je mag jezelf gelukkig prijzen hier vragen ze er gerust 15(!) euro voor een gratis gekregen lp.
Echt in welke wereld leven die mensen?
Die vitrines inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:20 schreef Crientj het volgende:
Vast een mannetje dat op marktplaats gaat speuren naar het artikel en er zo een prijsje op plakt :/. Vind het niet gek dat het slecht gaat met sommige kringloopwinkels. Enkele hebben nu ook een vitrine kast met 'luxe' producten, die voor een nog hogere prijs de deur uit gaan. Of die hun spullen via marktplaats verkopen. Ja daahaag.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kan echt onmogelijk een goede foto maken waar ze nu hangen, maar hier linksonder het St. Hubertus tegeltje. Ik ben benieuwd of ik er nog meer zal vinden![]()
[ afbeelding ]
Dat beschuitblik van je foto kom je op veel plekken tegen woekerprijzen tegen, net als het bijbehorende blik voor ontbijtkoek, ¤5 is geen uitzondering.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kan echt onmogelijk een goede foto maken waar ze nu hangen, maar hier linksonder het St. Hubertus tegeltje. Ik ben benieuwd of ik er nog meer zal vinden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]
Dat beschuitblik van je foto kom je op veel plekken tegen woekerprijzen tegen, net als het bijbehorende blik voor ontbijtkoek, ¤5 is geen uitzondering.
.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik verzamel fout bloemetjesservies, net als de rest van Nederland lijkt hetof er is niks, of het is ineens duur. Vorig jaar nog een paar kopjes met schotels kunnen scoren in Driebergen (of de Bilt, geen idee, heb die dag de hele regio gezien) voor 75 cent per setje en van die petit four schoteltjes voor 50 cent. Van de zomer dezelfde setjes op een rommelmarkt gezien voor 6 tot 8 euro. In de kringloop vind ik het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |