Ziet er uit als een charity shop omdat ze een goed doel steunen. Elke kringloop zou een charity shop moeten zijn en niet een 'het-is-gebruikt-dus-10%-korting-op-de-nieuwprijs-zodat-we-veel-winst-maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Wawollie in Utrecht (Maarssenbroeksedijk) geweest? Hij schijnt iedere dag open te zijn, dus ook op zondag. Volgende week ga ik proberen of ik tijd kan vinden om er heen te gaan, moet er in de buurt zijn. http://www.wawolliekringloop.nl/
Helemaal mee eens. Ik geef mijn spullen weg om er mensen mee te helpen, niet om een bedrijf van winst te voorzien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Ziet er uit als een charity shop omdat ze een goed doel steunen. Elke kringloop zou een charity shop moeten zijn en niet een 'het-is-gebruikt-dus-10%-korting-op-de-nieuwprijs-zodat-we-veel-winst-maken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik geef mijn spullen weg om er mensen mee te helpen, niet om een bedrijf van winst te voorzien.
In Engeland zag ik op elke straathoek charityshops, soms meerdere op een rij van Cancer Foundation, Salvation Army, etc.
Die zat vroeger in Almelo en toen was het echt mijn favoriete winkel, ging er elke week wel even langs. Was toen altijd prima geprijsd en ze hadden af en toe echt leuke bijzondere dingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Is er al iemand bij de nieuwe Wawollie in Utrecht (Maarssenbroeksedijk) geweest? Hij schijnt iedere dag open te zijn, dus ook op zondag. Volgende week ga ik proberen of ik tijd kan vinden om er heen te gaan, moet er in de buurt zijn. http://www.wawolliekringloop.nl/
Da's goed scoren zo. Ik ben ook op zoek naar nog minimaal 1 spijkerbroek, moet even een paar weken/maanden overbruggen tot ik mijn eigen spijkerbroeken weer aan kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:
2 nieuwe spijkerbroeken gescoord afgelopen weekend. Dacht niet dat ik zou slagen aangezien ik ze echt nodig had.
(In 6 weken tijd uit 3 spijkerbroeken gescheurd)
Had je niet beter een hardloopbroek kunnen kopen dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:
2 nieuwe spijkerbroeken gescoord afgelopen weekend. Dacht niet dat ik zou slagen aangezien ik ze echt nodig had.
(In 6 weken tijd uit 3 spijkerbroeken gescheurd)
in Maastricht? Ik heb nog wat dozen vol servies enzo die ik liever niet naar stort breng.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik breng het liefst spullen naar de weggeefwinkel, dat vind ik het tofst!
Weggeefhoeken op facebook misschien? Daar heb ik mijn bank vandaan bv.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
in Maastricht? Ik heb nog wat dozen vol servies enzo die ik liever niet naar stort breng.
ja, daar ben ik eigenlijk te lui voor...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Weggeefhoeken op facebook misschien? Daar heb ik mijn bank vandaan bv.
Plaatselijke kerk? Die houden vaak jaarlijks een markt waarvan de opbrengst gaat naar restauratie kerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
in Maastricht? Ik heb nog wat dozen vol servies enzo die ik liever niet naar stort breng.
die houden een kledinginzameling komende maand, maar ik ga er eens informeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Plaatselijke kerk? Die houden vaak jaarlijks een markt waarvan de opbrengst gaat naar restauratie kerk.
Ja! Kun je brengen op woensdagmiddag en vrijdagmiddag tussen 13,00 en 16,00, daar zijn ze heel erg blij mee!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dan heb je al dat gedoe met pm´s en mensen die niet komen opdagen en zo, vreselijk gedoe vind ik het. Ik breng het liever zelf weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja, daar ben ik eigenlijk te lui voor...
Die hebben toch ook een universiteit? Plak daar wat op het prikbord voor verse studenten die net op kamers gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Weggeefhoeken op facebook misschien? Daar heb ik mijn bank vandaan bv.
ligt er een beetje aan wat er aan de binnenkant van die pan zit. uitkoken met een vaatwasblokje misschien een optie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de weggeefwinkel vond ik o.a. een paar boeken van Nicci French voor mijn zusje en een boek van de Olympische Spelen van 1976 voor mijn vader. Vandaag vond ik bij een kringloop dan o.a. de gezochte spijkerbroek, een paar suede laarzen en een oranje Brabantiapan. Helaas is de pan best wel vies, heeft iemand de ultieme schoonmaaktip? Met soda uitkoken lijkt me een mooi beginpunt, maar vooral de binnenkant van het deksel is nogal verkleurd.
resten van aanbranding krijg je er wel af door de pan eerst een nachtje in de vriezer te zettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de weggeefwinkel vond ik o.a. een paar boeken van Nicci French voor mijn zusje en een boek van de Olympische Spelen van 1976 voor mijn vader. Vandaag vond ik bij een kringloop dan o.a. de gezochte spijkerbroek, een paar suede laarzen en een oranje Brabantiapan. Helaas is de pan best wel vies, heeft iemand de ultieme schoonmaaktip? Met soda uitkoken lijkt me een mooi beginpunt, maar vooral de binnenkant van het deksel is nogal verkleurd.
Zolang ik nog maatje 34/36 heb zie ik de noodzaak nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Had je niet beter een hardloopbroek kunnen kopen dan?
jaaaa gaat alweer ff mee dit topic!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da's goed scoren zo. Ik ben ook op zoek naar nog minimaal 1 spijkerbroek, moet even een paar weken/maanden overbruggen tot ik mijn eigen spijkerbroeken weer aan kan.
Wat is het toch leuk dat jij deze reeks ooit gestart bent
Ik heb allemaal van die foute tegeltjes in de hal aan de muur, ik hou er zo vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Peekjes![]()
Ik wil ook dat soort dingen vinden maar ik heb al zoveel meuk. En ons huis is erg strak en kaal ingericht. Mijn man ziet me aankomen met Peekjes voor aan de muur![]()
Maar ik wil nog wel iets van schilderijen ofzo, boven hebben we nog muren zat die kaal zijn.
Misschien zo'n lokale weggeefgroep op Facebook?quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zoek eigenlijk een (soort) weggeefwinkel omgeving Enschede. Ik heb een hele zolder vol spullen, maar ik wil het niet naar de Kringloop brengen want die vragen gewoon de hoofdprijs.
Dat wil ik niet, ik wil het gewoon weggeven.
Maar goed, dat schijnt niet meer te bestaan? Weet iemand nog alternatieven?
Ja dat is wel een idee inderdaad, maar het liefst wil ik in 1 keer de prut weg hebben. Ik neem aan dat je hier fotos van moet maken dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:26 schreef Taartje het volgende:
[..]
Misschien zo'n lokale weggeefgroep op Facebook?
Thankls!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Voor de mods :
De linkjes voor Noord Holland - Haarlem kloppen niet meer.
Dat moet zijn deze :
http://www.rataplan.nl/?id=24
Koop je de kleding voor het merkje? Zo lijkt het net namelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kwam weereens helemaal happy uit de Leger des Heils-winkel en een ander 2de handszaakje.
Een rok van Laura Ashley voor ¤2.50 en een rokje van Edgar Vos voor ¤4
Uhhh ik zie een tof rokje hangen, springt er echt uit, dan kijk ik naar de maat en zie dat het een merk is en dan ook niet de minste merkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Koop je de kleding voor het merkje? Zo lijkt het net namelijk.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:31 schreef Blue_Stormer het volgende:
Ik heb in Amersfoort weleens een paar mooie kookboeken en literatuur gevonden op de boekenafdeling van de kringloopwinkel daar. Is best een grote afdeling van de winkel.
Die in het centrum is toch niet duur? Was wel een paar jaar geleden voor het laatst daar maar toen waren de prijzen laag.quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zoek eigenlijk een (soort) weggeefwinkel omgeving Enschede. Ik heb een hele zolder vol spullen, maar ik wil het niet naar de Kringloop brengen want die vragen gewoon de hoofdprijs.
Dat wil ik niet, ik wil het gewoon weggeven.
Maar goed, dat schijnt niet meer te bestaan? Weet iemand nog alternatieven?
In het centrum? Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die in het centrum is toch niet duur? Was wel een paar jaar geleden voor het laatst daar maar toen waren de prijzen laag.
Das ook een optie inderdaad!quote:Op zondag 4 januari 2015 19:54 schreef qwerty89 het volgende:
Of misschien voor een rommelmarkt meegeven aan kennissen?
ik vind het mwoah. Echt leuke dingen zijn duur, de rest is troep in mijn beleving.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:20 schreef droommoord het volgende:
Het is dit weekend weer IJ-hallen. Heb deze zaterdag niets te doen, is het leuk en goedkoop? Mensen ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |