Heb je ook een tomado rekje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ] een paar vintage aankopen in mijn keuken uitgestald
Bij kringloop Tiel hangen er diverse picturediscs aan elkaar d.m.v. een geboord gaatje, waaronder eentje van Madonna die veel geld waard is. Voor de sier om aan te geven waar de lp-bakken zich bevinden. Zo zonde vind ik dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Opoefiets het volgende:
Ik vind de laatste tijd zo weinig bij de kringloop!
Het Goed bij De Hurk had eerst best leuke spullen. De laatste maanden is het een hoop oude troep. Ook geen leuke boeken meer (ik ga alleen kijken zonder vriendlief, want die vindt dat ik te lang in de boekenhoek zit). Die hoek was juist hartstikke fijn, heb daar in het verleden een hoop leuks gevonden. En de platenbak is echt tien keer niets, de helft bestaat uit ouwe meuk. Ja, of platen van The Beatles, Nederlandse artiesten en dingen die ik al heb.
Ik was laatst bij een andere kringloop waar ik toen een mooie plaat van Vangelis heb gescoord. Hij zat nog zelfs in de verpakking. Maar die had ik al een tijdje op het oog, omdat ik nog zo weinig Vangelis heb
Klopt, niet leuk meer, alles wat interessant laten ze tegenwoordig veilen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef PureEvil het volgende:
Das die bij.het station toch? Schijtwinkel
nee, helaas, ik kom ze alleen veel te duur tegen en mijn tante heeft haar exemplaar in de kliko gemikt toen ze ging verhuizen, zo zondequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je ook een tomado rekje?
Leuk verder hoor.
Foto van je vazen!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je vindt zomaar even 3 W-Germany vazen in een keer....
Verder ook vandaag voor het eerst eens rondgesnuffeld bij Emmaus Bilthoven en ik vond het, op de geweldige afdeling buitenlandse boeken na, helemaal niks. Te hoge prijzen, ik ga bijvoorbeeld geen ¤17,50 betalen voor een tweedehands paar merkschoenen, veel troep en het was er snikheet. Ik moest er in de buurt zijn, maar het is me geen aparte trip waard.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van je vazen!
Mag ik vragen wat je er voor betaalt?
Ik heb er 1 gekocht, 2 gekregen en 2 gratis van de weggeefwinkel, dus ik ben gewoon erg benieuwd wat de prijzen zo een beetje zijn.
Mijn gekochte was 4 euro.
Ik vind die bruinoranje W Germany zo gaafquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aankopen van afgelopen week.
Voor mijn vazen en bloempotten heb ik tussen de ¤1,50 en ¤6 per stuk betaald, behalve dan voor de grote vloervaas, dat was met ¤25 mijn duurste kringloopaankoop ooit, volgens mij (ding doet meer dan 3 keer zo veel op diverse sites, dus ik durfde de investering wel aan)
Zo grappig idd, mijn moeder vindt ze dus ook echt afschuwelijk, die van haar en die van mijn tante die ik kreeg stonden in de schuurquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die bruinoranje W Germany zo gaafIk had ze aan m'n vader laten zien (m'n ouders hadden vroeger een bloemenzaak) en hij schoot in de lach door 'die lelijke dingen'
We hadden er vroeger heel veel, we hebben nog bij m'n oma in de berging gekeken maar denken dat alles is weggedaan toen de winkel sloot. Er schijnt bij m'n broer nog een bruine op het balkon te staan maar m'n broer kennende heeft ie die gemold of weggegooid.
Zo'n hele grote voor op de vloer zou ik nog wel willen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik noem ze liefkozend ' mijn collectie lelijke vazen'![]()
Laat iedereen ze maar lelijk vinden, dan vind er ik tenminste nog af en toe eentje bij de kringloop voor een leuke prijs.
quote:Op zondag 31 mei 2015 13:05 schreef Mylene het volgende:
Een artikel uit de Telegraaf over de Kringloop.Ik zie het nu pas: leuk zo'n artikel over 'mijn' kringloopwinkel de BoemerangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |