Nou in Leiden ook hoor, vooral het warenhuis. Als je ziet hoe de prijzen van kringloopspul zijn gestegen in het afgelopen jaar, daar kan menig winkel niet tegenop!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:06 schreef MPC60 het volgende:
Die in Gorinchem zijn mij een partij afzetters.
Hij staat in de lijst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:37 schreef Pugg het volgende:
http://www.hetgoed.nl/vestigingen/schiedam.aspx
Zeer goed, heb ik trouwens al eens opgegeven, staat niet rijtje
werk je er misschien? ik ben er nu een aantal keer geweest en ik ben niet enthousiast over het aanbod.quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:37 schreef Pugg het volgende:
Ik vind Het Goed vooral bijzonder duur. In Boxtel vragen ze bijna nieuwprijzen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:37 schreef Pugg het volgende:
Hier is Het Goed nog best 'goedkoop', kom er vaak met leuke dingen weg voor maar 20 cent per stukquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind Het Goed vooral bijzonder duur. In Boxtel vragen ze bijna nieuwprijzen!
Nee hoor ik werk er niet, ik haal er veel l.p's weg voor een prikkiequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
werk je er misschien? ik ben er nu een aantal keer geweest en ik ben niet enthousiast over het aanbod.
Precies. Zo is lokatie Oost aan de campenstraat in Amsterdam erg divers qua producten, maar kun je voor elektronica beter naar de tweedehands winkel naast Park Frankendael. En dat geldt voor meer kringloopwinkels hier. Eerst bedenken dus wat je wilt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verschilt natuurlijk heel erg waar je voor komt. Iedere winkel lijkt ergens anders in uit te blinken, als je dan net daar voor komt...
Ik vind het ook een vreselijke kringloop. In Leidschendam vragen ze ook kei veel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
werk je er misschien? ik ben er nu een aantal keer geweest en ik ben niet enthousiast over het aanbod.
Brinkhorst. Daar zitten er twee. Erg leuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
Even een kick..
Welke kringlopen in DenHaag zijn een beetje de moeite? Als in: gewoon fatsoenlijk geprijsde spulletjes.
Dr zijn dr aardig wat zag ik.
Barrieeeeeequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.kringloopbedrijfoss.nl
Hier was ik gisteren. Ik vind dit een hele grote. De prijzen waren niet duur.
Veel boeken, kastjes, schilderijen, kleren en speelgoed.
Moet ik nog een keer heen danquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BarrieeeeeeDie is Oss is goed he? Die in Heesch is ook wel aardig
Naar die in Vught wil ik ook eens ja. Waalwijk is echt supermakkelijk te vinden johquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer heen danWaalwijk zit er ook een, alleen die heb ik laatst niet kunnen vinden.
Vincentius Vught heeft ook veel spul.
Makkelijk ja? Dan ben ik scheelquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Naar die in Vught wil ik ook eens ja. Waalwijk is echt supermakkelijk te vinden johGa je er met je chick heen?
In Hoogeveen vind ik Het Goed ook steeds duurder worden! Vooral kleren zijn gewoon echt duur. Tien euro voor een shirtje is niet raar en voor die prijs heb je het nieuw bij C&A. Maar ze hebben bijv ook een rek 'Merk Kleding' en dan moet je niet raar opkijken als er gewoon 19,95 voor een tweede hands vale (!) blouse wordt gerekend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind Het Goed vooral bijzonder duur. In Boxtel vragen ze bijna nieuwprijzen!
Alleen of met een maat. Keer kringloop-meet doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Makkelijk ja? Dan ben ik scheelJa, of alleen. En jij?
Boeken en cd's zijn erg duur ja. Een paar euro voor een niet zo'n bijzonder boek (dat je elders dus voor een kwartje ziet liggen) is daar niet abnormaal, helaas. Ook vragen ze soms een paar euro voor een cd die elders maximaal de helft kost. Jammer is dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Hoogeveen vind ik Het Goed ook steeds duurder worden! Vooral kleren zijn gewoon echt duur. Tien euro voor een shirtje is niet raar en voor die prijs heb je het nieuw bij C&A. Maar ze hebben bijv ook een rek 'Merk Kleding' en dan moet je niet raar opkijken als er gewoon 19,95 voor een tweede hands vale (!) blouse wordt gereken.
Boeken waren eerder een euro, nu minstens 3-4 euro en soms zelfs 15 euro
Maar ze wáren er niet duur! Dat vind ik het meest storendquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef bijdehand het volgende:
Boeken en cd's zijn erg duur ja. Een paar euro voor een niet zo'n bijzonder boek (dat je elders dus voor een kwartje ziet liggen) is daar niet abnormaal, helaas. Ook vragen ze soms een paar euro voor een cd die elders maximaal de helft kost. Jammer is dat.
Mááááááááár..... dan heb je wél merkkleding.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef Isabeau het volgende:
ze hebben bijv ook een rek 'Merk Kleding' en dan moet je niet raar opkijken als er gewoon 19,95 voor een tweede hands vale (!) blouse wordt gerekend.
Ja, een vaalgroene polo met een krokodilletje er opquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef FietsKoerier het volgende:
Mááááááááár..... dan heb je wél merkkleding.
Geen idee, kwam er anderhalf jaar geleden voor het eerstquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze wáren er niet duur! Dat vind ik het meest storend
Afgelopen week bij het juttersdok in Amsterdam lag een oude kinderbijbel die volgens de eerste pagina nieuw in 1950 2,75 in guldens kostte, maar nu ¤2,90 moest kostenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeken en cd's zijn erg duur ja. Een paar euro voor een niet zo'n bijzonder boek (dat je elders dus voor een kwartje ziet liggen) is daar niet abnormaal, helaas. Ook vragen ze soms een paar euro voor een cd die elders maximaal de helft kost. Jammer is dat.
Het gaat uiteraard om die krokodill joh!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, een vaalgroene polo met een krokodilletje er op
O ja, antiekprijzen voor oude meukquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Afgelopen week bij het juttersdok in Amsterdam lag een oude kinderbijbel die volgens de eerste pagina nieuw in 1950 2,75 in guldens kostte, maar nu ¤2,90 moest kosten![]()
En het was dus niet een of ander prachtig antiek stuk, het was gewoon een afgeleefd oud boek
Ik heb het even aangevuld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat iemand de OP voor me bij wilt werken
dat is ook gewoon zo. de meubels zijn vaak beschadigd, zien eruit of ze van een woningontruiming in het bejaardenhuis wegkomen. overige spullen zijn vaak kapot of incompleet en de prijzen zijn idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreselijke kringloop. In Leidschendam vragen ze ook kei veel.
Mwah, Kringloop Eindhoven heeft inderdaad een standaardprijs van 2,- voor de meeste kleding, maar de wat hippere kleding heeft vaak ongeveer dezelfde prijs of is soms nog duurder (een fluwelen rok voor 8,-quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef Faedo het volgende:
Dichtbij Kringloop EIndhoven is een andere: Kringloopwarenhuis Stedenkontakt. Het is groot maar behoorlijk duurder. Ik heb niets gekocht bij Stedenkontakt.
Ik liep vorige week even snel over een rommelmarkt en zag veel mensen boeken aanbieden voor 50 cent en 1 euro per stukquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind de kringloopwinkels van tegenwoordig sowieso niks meer. Ga liever naar rommelmarkten.
Waar vind je dat soort rommelmarkten? Want heb er al verschillende gezien met mensen die op elke rommelmarkt staan die dan de hoofdprijs vragen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep vorige week even snel over een rommelmarkt en zag veel mensen boeken aanbieden voor 50 cent en 1 euro per stukHelaas had ik geen geld bij me en geen tijd om rustig te neuzen, maar ik ga donderdag zeker nog een keer kijken.
Je moet echt rommelmarkten met particulieren hebben; geen rommelmarkten met bijv boekenkramen want die zijn dus echt niet goedkoop. Maar mensen die op een kleed hun kinderspeelgoed, porseleinenbeeldjes en boeken aanbieden voor een habbekrats, die zoek je! Ik ga bijv donderdag even naar de rommelmarkt op de Pullenmarkt van Hoogeveen. Die mijd ik normaal als de pest, maar wil nu even tussen boeken snuffelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef bijdehand het volgende:
Waar vind je dat soort rommelmarkten? Want heb er al verschillende gezien met mensen die op elke rommelmarkt staan die dan de hoofdprijs vragen...
Ja, dat soort rommelmarkten zoek ik... loop vast wel iets tegen het lijf hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet echt rommelmarkten met particulieren hebben; geen rommelmarkten met bijv boekenkramen want die zijn dus echt niet goedkoop. Maar mensen die op een kleed hun kinderspeelgoed, porseleinenbeeldjes en boeken aanbieden voor een habbekrats, die zoek je! Ik ga bijv donderdag even naar de rommelmarkt op de Pullenmarkt van Hoogeveen. Die mijd ik normaal als de pest, maar wil nu even tussen boeken snuffelen.
Die is verdwenenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zag bij het Goed in Hengelo een rok hangen voor 12.95, die ik ooit nieuw (wel in de uitverkoop) voor 8 euro heb gekocht.
Ik vond WaWollie in Almelo dan weer wel leuk om rond te snuffelen.
Maak een mooi lijstje zodat ie in de OP kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:54 schreef killerkip69 het volgende:
hey stelletje racisten, in Zeeland zitten er ook kringloopwinkels hoor
doe de gr aan Rinus en vraag wat ie wil voor de eiken tafel
Personeel met het IQ van sociale werkplaats?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:38 schreef GimmeGore het volgende:
Jammer, dan binnenkort maar eens naar Goor of Haaksbergen,
Ik ga in ieder geval nooit meer naar de kringloop aan de Emmastraat in Enschede. Daar lag gewoon hondenstront in de winkel (en stinken!) en toen ik er wat van zei kreeg ik een antwoord in de trant van "ja, er loopt hier nou eenmaal een hond door de winkel, dan krijg je dat"
Nee, bij die van mij staat heel vaak echt zo'n hipster type achter de baliequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:56 schreef GimmeGore het volgende:
Is dat niet bij elke Kringloop zo dan?
Dat kan ik me voorstellen , is niet echt het vriendelijkste "personeel" en wat bijzonder irritant is is dat je altijd de prijzen moet vragen en bijna alles is kapot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:38 schreef GimmeGore het volgende:
Jammer, dan binnenkort maar eens naar Goor of Haaksbergen,
Ik ga in ieder geval nooit meer naar de kringloop aan de Emmastraat in Enschede. Daar lag gewoon hondenstront in de winkel (en stinken!) en toen ik er wat van zei kreeg ik een antwoord in de trant van "ja, er loopt hier nou eenmaal een hond door de winkel, dan krijg je dat"
Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
Kringloopwinkels Nederland
Drenthe
Assen, Coevorden, Emmen, Hoogeveen en Roden
hetgoed.nl
Emmen
DeWissel
dewaar.nl
Assen, Emmen
terredeshommes.nl
DeWisselEmmen &
kringloopwinkeldewisselassen
Assen
hetstruunhuus.nl
kiekshopassen.nl
Coevorden
kringelz.info
pkncoevorden.nl
Hoogeveen
kringloopwinkel-hoogeveen
waterlooplein-drenthe.nl
Flevoland
Almere
dekringloper.nl
Dronten
devoorraadschuur.nl
Emmeloord
hetgoed.nl
Lelystad
hetgoed.nl
ruil-inn.nl
tweedetrefpunt.nl
Swifterbant
kringloopwinkelpook.nl
Urk
totheildesvolks.nl
Friesland
Drachten
hartinfriesland.nl
Leeuwaarden
estafettekringloop.nl
Gelderland
Arnhem
vincentrum-arnhem.nl
Arnhem, Dieren, Doesburg, Elst, Lochem, Westervoort & Zuthpen
2switch.nl
Borculo
bohero.nl
Doetinchem
deopslag.com
Doetinchem, Groenlo, Gendringen & Winterswijk
aktief-groep.nl
Geldermalsen
snuffelhal.com
Nijmegen
habbekratsnijmegen.nl
Tiel
secunda.nl
Ede, Barneveld & Veenendaal
kringloop-ede.nl
Zaltbommel
kringloopzaltbommel.nl
Groningen
Groningen
fairback.org
stiefbeen-en-zoon.nl
Groningen, Uithuizen & Winschoten
goudgoed.nl
mamamini.nl
Roden
hetgoed.nl
Noord Holland
Aalsmeer
dorcas.nl
Almere, Naarden, Hilversum & Weesp
dekringloper.nl
Amstelveen
deboemerang.net
Hollands Kroon
kringloopwinkelhollandskroon.nl
Alkmaar, Den Helder, Heerhugowaard & Schagen
kringlooprataplan.nl
Amsterdam
delokatie.org
Amsterdam & Haarlem
juttersdok.nl
Haarlem
de-schalm.nl
kringloopwinkel.nl
Hilversum
secondlifestyle.nl
Purmerend
noppeskringloopwinkel.nl
Zuid-Holland
Alphen aan den Rijn
kringloopalphen.nl
Delft
deflinstones.nl
goededoelen.nu
kringloopdelft.nl
Den Haag
kringloopdenhaag.nl
schroeder.nl
Dordrecht
boekenla.nl
deloods.nl
pandora-dordt.com
opnieuwenco.nl
Gorinchem
kringloopgorinchem.nl
Leiden
kringloopwarenhuis.nl
Kringloopproject Leiden
Rotterdam
pf.drd.nl
plaatboef.nl
pluspuntrotterdam.info
Schiedam
hetgoed.nl
Vlaardingen
hetgoed.nl
Limburg
Maastricht
kringloop-zuid.nl
maastricht.transitiontowns.nl
twiedehands-twiedekans.nl
Sittard, Montfort, Roermond, Baexem & Reuver
bis-bis.nl
Noord-Brabant
Best
betervoorbest.nl
Breda & 's-Hertogenbosch
vindingrijkkringloop.nl
Eindhoven
stedenkontakt.nl
Oss
kringloopbedrijfoss.nl
Tilburg
usedbefore.nl
listex.nl
Overijssel
Zwolle
harryskringloophal.nl
hebbuszwolle.nl
ict-kringloop.nl
kringloopzwolle.nl
terredeshommes.nl
Utrecht
Utrecht
emmaus-utrecht.nl
kringloopcentrumutrecht.nl
De Bilt
emmausdebilt.nl
Wijk Bij Duurstede
kringloopwinkel-nogges-wijk-bij-duurstede.nl
Zeist
kringloopzeist.nl
En we gaan weer vrolijk verder.
Mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat wordt lastig, veel kringloopwinkels waar ik graag kom zitten op een industrieterrein enzo, moeilijk met het OV te bereiken.
Kringloop in Woerden zit in het centrum, 10 minuten lopen vanaf het station. Emmaus in Bilthoven is ook goed te doen met de trein, zit in dezelfde straat als het station en bij de kringloop in Zeist komt vast wel een bus in de buurt, die zit in een woonwijk.
In Utrecht kun je Terre des Hommes aan de Amsterdamsestraatweg goed met de bus bereiken, maar die is niet heel groot. Verder kan ik De Waarde aanraden, zit op de meubelboulevard, dus ook goed met OV te bereiken (sneltramhalte bijna voor de deur, maar ik weet niet of die nu rijdt, er zijn werkzaamheden, maar anders bus). Er gaat vast ook wel een bus richting Hoograven waar De Arm zit. De Arm heeft ook nog een paar winkels in het centrum aan de Oudegracht richting Ledig Erf.
Dan wordt het tijd om eens een vouwfietsje te scoren bij zo'n kringloopquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat wordt lastig, veel kringloopwinkels waar ik graag kom zitten op een industrieterrein enzo, moeilijk met het OV te bereiken.
Kringloop in Woerden zit in het centrum, 10 minuten lopen vanaf het station. Emmaus in Bilthoven is ook goed te doen met de trein, zit in dezelfde straat als het station en bij de kringloop in Zeist komt vast wel een bus in de buurt, die zit in een woonwijk.
In Utrecht kun je Terre des Hommes aan de Amsterdamsestraatweg goed met de bus bereiken, maar die is niet heel groot. Verder kan ik De Waarde aanraden, zit op de meubelboulevard, dus ook goed met OV te bereiken (sneltramhalte bijna voor de deur, maar ik weet niet of die nu rijdt, er zijn werkzaamheden, maar anders bus). Er gaat vast ook wel een bus richting Hoograven waar De Arm zit. De Arm heeft ook nog een paar winkels in het centrum aan de Oudegracht richting Ledig Erf.
Bedankt voor de tipsquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
In Nijmegen heb je iig Het Goed, Habbekrats, Kleren Goed en Piet's Dump en Trend, allemaal in of vlakbij het centrum.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:31 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips
Nog iemand ideeën? Hoeft niet per se midden Nederland te zijn, als het maar goed te bereiken is vanuit Eindhoven (liefst niet langer dan 2 uur reizen).
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef morgane het volgende:
[..]
In Nijmegen heb je iig Het Goed, Habbekrats, Kleren Goed en Piet's Dump en Trend, allemaal in of vlakbij het centrum.
Het Goed is altijd een ontiegelijk dure kringloop, ga daar ook nooit heen. Ben je in die in Heesch en Oss geweest?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef Smurfkuh het volgende:
Afgelopen maand veel kringloopwinkels afgeweest in Brabant. Wat zijn sommige duur!! De kringloopwinkel in Helmond (Noord-Brabant) heeft trouwens een nieuwe bedrijfsleider. De prijzen zijn gelukkig weer gedaald.
Ik spaar oude analoge cameras. Bij Het Goed in Geldrop stond er 1 in de vitrine 68 euro! Niet getest, en geen garantie. Overigens ook nog een onbekend merk.
Nee dat heb ik nog niet gehad! Wist overigens ook niet dat er zoveel kringloops in Brabant waren ;') Heb iig nog genoeg te bezoeken hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het Goed is altijd een ontiegelijk dure kringloop, ga daar ook nooit heen. Ben je in die in Heesch en Oss geweest?
Op een facebook weggeefhoek werd een analoge Canon slr aangeboden en binnen no time stond de teller op 300. Nadat de beschrijving werd aangepast naar NIET digitaal en nieuwe post nog steeds 200. Op eBay was ie 15 Euro.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef Smurfkuh het volgende:
Afgelopen maand veel kringloopwinkels afgeweest in Brabant. Wat zijn sommige duur!! De kringloopwinkel in Helmond (Noord-Brabant) heeft trouwens een nieuwe bedrijfsleider. De prijzen zijn gelukkig weer gedaald.
Ik spaar oude analoge cameras. Bij Het Goed in Geldrop stond er 1 in de vitrine 68 euro! Niet getest, en geen garantie. Overigens ook nog een onbekend merk.
Als het een EOS is dan kunnen de lenzen van de analoge en digitale EOS camera's er allemaal op. De lenzen van mijn analoge Canon EOS RT passen ook op de digitale EOS.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst een analoge spiegelreflex gekregenIk weet alleen niet welke Canon-lenzen erop kunnen, misschien dat ik die nog eens tegenkom bij de kringloop.
Het is een EOS jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:09 schreef Individual het volgende:
[..]
Als het een EOS is dan kunnen de lenzen van de analoge en digitale EOS camera's er allemaal op. De lenzen van mijn analoge Canon EOS RT passen ook op de digitale EOS.
De lenzen zelf zijn niet digitaal hoogstens met of zonder auto focus. Moderne lezen passen op de oude camera's en omgekeerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een EOS jaDigitale lenzen heb ik niet, maar dan kan ik de kringlopen in de gaten houden.
Zo jong ben ik niet meer he, ik heb nog een analoge Minolta gehad voor het digitale tijdperkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef Individual het volgende:
Analoog is minder makkelijk dan digitaal en helemaal als je geen autofocus hebt. Je moet wat selectiever zijn in plaatjes schieten want de kosten van het ontwikkelen komen er ook bij kijken. Het is wel spannender als je de foto's ophaalt van de fotograaf.
Zoek de lokale weggeefhoek op op Facebook bij jou in de buurt, en zet het daarop? Daar zijn de mensen dankbaar voor je spullen, en reageren ze enkel als ze het willen hebben. Zo geef ik de laatste tijd veel van mijn spullen weg.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het tegenwoordig toch zo lastig met de kringloopwinkels. Ik heb weer een redelijk stapeltje met spullen. T-shirts, oud schakelmateriaal, wat nutteloze keukenspullen.
Ik weet dat ze in Dordrecht bij Opnieuw en Co de meeste spullen weg zullen gooien, ook als het bruikbaar is. Wat iets waard is wordt tegen veel te hoge prijzen in de winkel gezet waar de mensen die het echt nodig hebben het alsnog niet kunnen betalen.
Er zijn ook nog wat hippe zaken, daar zullen ze mijn spullen niet kunnen gebruiken. En dan nog wat kerkelijke instellingen en ik hou er niet van om regigie te sponsoren.
Waarom is het zo moeilijk om je spullen weg te geven?
Daar heb ik ook aan gedacht. Ik alleen geen zin in foto's maken, productomschrijvingen, voor elk product een ander persoon aan de deurquote:Op donderdag 18 september 2014 18:05 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Zoek de lokale weggeefhoek op op Facebook bij jou in de buurt, en zet het daarop? Daar zijn de mensen dankbaar voor je spullen, en reageren ze enkel als ze het willen hebben. Zo geef ik de laatste tijd veel van mijn spullen weg.
vaak hebben die weggeefwinkels een centraal punt waar je de spullen in kunt leveren. die zetten het op de weggeefsite, zodat je er voor de rest geen omkijken naar hebt. vraag maar aan de beheerders van zo'n sitequote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht. Ik alleen geen zin in foto's maken, productomschrijvingen, voor elk product een ander persoon aan de deur![]()
Ik heb net ontdekt dat er in Dordrecht een weggeefwinkel is. Misschien dat ik die eens probeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |