jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef Injetta het volgende:
Leuk hoor die verjaardag van Ruud.
Saai familiebezoek, een gek toneelstuk aan tafel bij Vanes en nu Billy boos in bed omdat ze niet mag roken (terwijl ze nota bene zelf gevraagd heeft aan Ruud om haar te helpen met stoppen en haar van het roken af moet houden).
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
De 360 van alberto doet het niet meer in de OP
Best dichtbijquote:
Ik kan tot op heden mij 360 Alberto niet vinden heeft iemand van jullie hem nogquote:
Waar woon jequote:
Ik stel voor om meteen naar het klimrek te gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna kunnen we op bedevaart naar de Berckt
Oetopijaaaaaaaaquote:
Oke, zoek het filmpje waarin een gozer zegt : i have 424 facebook friends but I am still lonelyquote:
Dit is dus zeg maar best wel een probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
De 360 van alberto doet het niet meer in de OP
Heb jij deze nogquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is dus zeg maar best wel een probleem.
Ik had er maar 1 de volle 360 die ook in de OP stondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wacht wacht wacht die 360 kan niet weg zijn![]()
Pot, heb jij hem niet tussen je lijst staan?
Ik weet dat een een tijd terug 2 versies waren; eentje heen en weer terug (achteruit) en eeentje gewoon achter elkaar herhaald
Was iets met band limiet zal wel te vaak bekeken zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
Misschien werkt het gifje wel weer gewoon in #1355![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |