Carnaval niet vierenquote:
"Ja ehm meneer ik wil 450 patatjes van u"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:05 schreef AF_ het volgende:
Patat
Hoe bestel je dat dan in de snackbar ()
1 patat?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Starm het volgende:
[..]
"Ja ehm meneer ik wil 450 patatjes van u"
Ik ben hardquote:
Ik wil graag 3 gulden patat, meneer de snackbarhouder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:05 schreef AF_ het volgende:
Patat
Hoe bestel je dat dan in de snackbar ()
1 patat?
Verkleinwoordjes gebruikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Starm het volgende:
[..]
"Ja ehm meneer ik wil 450 patatjes van u"
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, zijn er speciale tankstations voor vrachtwagens? aangezien die vastzetpinnetjes verboden zijn toch?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Antwoord met foto: Als je het tankpistool niet meer kan vast zetten met het pinnetje. Dan zet ik de stekker van de laadklep er tussen.
Wat heb jij een grotequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Antwoord met foto: Als je het tankpistool niet meer kan vast zetten met het pinnetje. Dan zet ik de stekker van de laadklep er tussen.
Met de trapfietsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:14 schreef appelen het volgende:
Morgen dit schatje eens opzoeken:
[ afbeelding ]
Ga jij over 5 jaar de Tour winnen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:14 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in before
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:00 schreef WcPot het volgende:
Ik was vandaag niet alleen
geylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in before
omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in before![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in before
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Meet op de Keutenbergquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:14 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:07 schreef WcPot het volgende:
[..]zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |