Ik vermoed dezelfde top 3, de volgorde durf ik niet te voorspellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:48 schreef Unites het volgende:
Ik denk:
5. David
4. Rosah
3. Celine
2. Bart
1. Bojana
Zo te zien komt het volgende week vooral op verfijning aan. Ik denk dat niet dat David daar zo'n goede voor is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:52 schreef Halcon het volgende:
David snapt bij opdrachten op zich wel het beste wat de bedoeling is. Voordeel voor hem. Qua koken is hij wsl. wel een stuk minder dan bv. Bojana.
Ik denk:
1. Bojana, 2. David, 3. Celine, 4. Rosah, 5. Bart.
Ja, misschien wel. Bart staat ook bij mij meer bovenaan omdat ik hem leuker vind dan Bojana. Ik gun hem de overwinning meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:05 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat Bojana toch net iets meer in huis heeft dan Bart.
Nee, da's in zijn nadeel, maar wellicht verknalt bv. Celine het één keer (die kans is best aanwezig) of kruipt Rosah een keer niet door het oog van de naald.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Zo te zien komt het volgende week vooral op verfijning aan. Ik denk dat niet dat David daar zo'n goede voor is.
Trouwens, je vroeg gisteren wat Astrid nou precies zei, voor die jus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:46 schreef Schaapje82 het volgende:
Ik denk dat Rosah als volgende gaat sneuvelen (zonder voorkennis gezegd). Als ik denk wie er over zijn dan denk ik bij iedereen, ja, die is beter dan Rosah. Bart is beter, Bojana is beter, Celine is beter en David is beter.
Vertrek van Astrid zat ik al weken naar uit te kijken. Als ze alleen kookt vind ik haar op zich wel prima, maar in groepsopdrachten is ze volgens mij niet fijn om mee te werken.
Hij kruipt zo voor de jury. Dat onderdanige, daar krijg ik jeuk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:08 schreef Unites het volgende:
Ik vind Bart best wel irritant eigenlijk. Althans, ik zou er niet mee overweg kunnen. Ik vind 'm beetje een... ja, ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Opschepper? Nee, gewoon vervelend.
Omdat jij dit zegt ga ik dit nu op allerlei wijzen proberen te interpreteren.quote:
Roos wintquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat jij dit zegt ga ik dit nu op allerlei wijzen proberen te interpreteren.
Bij de finale komen toch altijd alle oud kandidaten kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:12 schreef Unites het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wie er heeft gewonnen?
Laat me raden... jij ontvangt een boete van 10.000 tot 50.000 euro als je de winnaar bekend maakt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:17 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Bij de finale komen toch altijd alle oud kandidaten kijken
Jepquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Laat me raden... jij ontvangt een boete van 10.000 tot 50.000 euro als je de winnaar bekend maakt?
Uhm, mag ik niet zeggen denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Doen ze eigenlijk een finale met 2 of 3 kandidaten?? Ik dacht 2 toch?
Maar... jij bent het niet?quote:
Dinsimo en ik staan head to head in de finalequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar... jij bent het niet?
Omg, misschien komt er weer zo'n ronde dat er weer mensen terug in mogen :S
Haha, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:22 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Dinsimo en ik staan head to head in de finale
Nou, ook al gaat het niet goed, ze weet zich toch altijd te redden door iets (bijna) perfect op tafel te zetten. (Bojana)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik denk:
5. Rosah
4. David
3. Bojana (vind dat ze best wat steekjes heeft laten vallen laatste weken)
2. Bart
1. Céline
Zou wat zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef Unites het volgende:
[..]
Maar... jij bent het niet?
Omg, misschien komt er weer zo'n ronde dat er weer mensen terug in mogen :S
Ook al is het eten (bijna) perfect, met honger van tafel is een 'no go' wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Nou, ook al gaat het niet goed, ze weet zich toch altijd te redden door iets (bijna) perfect op tafel te zetten. (Bojana)
Aha! Nooit geweten. Nou, volgende keer doe ik het goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Trouwens, je vroeg gisteren wat Astrid nou precies zei, voor die jus.
Ze zei poulet. Poulet zijn stukjes vlees om, in haar geval, de vleessmaak voor de jus te gebruiken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jammer alleen dat ze geen vergrootglas erbij serveert.
In Australië gingen ze wel eens de finaleweek in met 5 kandidaten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef Unites het volgende:
Dan moeten ze er nog drie schrappen in 7 afleveringen?
Dat is ook wel ongeveer mijn hoop rijtje, al heb ik Bart en Bojana dan andersom staan..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef easy-going het volgende:
Ranking:
Ik hoop:
5.Bojana
4.Bart
3.Celine
2.Rosah
1.David
Ik vrees dat het rijtje precies andersom uitpakt.
Wat een overdreven opmerking. Ja, ze heeft een accent, maar dat lijkt me logisch als je niet in Nederland geboren bent en later de taal hebt geleerd. Ze is prima te verstaan, ook al legt ze de klemtoon soms iets anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:26 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat Bojana het het meeste verdient om te winnen. Die heeft gewoon de hele serie het beste gekookt. Qua techniek, qua smaken, qua van alles en nog wat. Heel constant goed gekookt.
Ik zou alleen graag zien dat een van de prijzen een cursuspakket logopedie zou zijn.
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef easy-going het volgende:
Ranking:
Ik hoop:
5.Bojana
4.Bart
3.Celine
2.Rosah
1.David
Ik vrees dat het rijtje precies andersom uitpakt.
Ah $#@%$ ik heb het opgenomen maar nog niet kunnen kijken...quote:
Haha dat had ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah $#@%$ ik heb het opgenomen maar nog niet kunnen kijken...
Ik wist dat ik uit dit topic moest blijven.
Onder deze tijdsdruk wel ja, dat heeft nogal invloed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:32 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel gekeken, toch opvallend dat het blijkbaar zo moeilijk is om gewoon hollandse pot te koken...
Sorry, normaal zet ik dit altijd in een spoilertag. sorry, ik heb het ook een x gehad en ik vond het enorm $%$%$@quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah $#@%$ ik heb het opgenomen maar nog niet kunnen kijken...
Ik wist dat ik uit dit topic moest blijven.
Vooral als je al weet wie er gaat winnen, dan is het helemaal leuk om te lezenquote:
Haha precies jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral als je al weet wie er gaat winnen, dan is het helemaal leuk om te lezen
En nu proberen iets te halen uit zijn antwoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral als je al weet wie er gaat winnen, dan is het helemaal leuk om te lezen
Eens, en ik gun het haar ook best - al vind ik het lastig om naar haar te kijken en luisteren, wegens haar enigszins stuitende manier van zichzelf uiten. Brr.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar niet het leukst, maar denk zelf ook dat Bojana het meest in huis heeft om te winnen.
Ze heeft inderdaad vooral een heel nare stem. Maar waarschijnlijk kan ze daar echt niets aan doen. Arme Bojana.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:07 schreef minilot het volgende:
Eens, en ik gun het haar ook best - al vind ik het lastig om naar haar te kijken en luisteren, wegens haar enigszins stuitende manier van zichzelf uiten. Brr.
Nou ja, de stem zelf, daar is niet zoveel mee mis. Het is ook het kijken als een bang konijn in koplampen, en ook wat ze inhoudelijk zegt, en het gesteun en het gekreun - heel onaangenaam, maar ik heb inderdaad wel een beetje met haar te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad vooral een heel nare stem. Maar waarschijnlijk kan ze daar echt niets aan doen. Arme Bojana.
Misschien hierom:quote:Op woensdag 30 april 2014 11:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bij Job heb ik steeds het idee dat hij is komen tijdreizen vanuit de jaren '50
Ja, sorry! Zelfs de zogenaamde rotjeugd van toen lijkt heel erg netjes vergeleken met de rotjeugd nuquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorry! Zelfs de zogenaamde rotjeugd van toen lijkt heel erg netjes vergeleken met de rotjeugd nu
http://www.net5.nl/programmas/masterchef/pagina/dennis-c/quote:Op maandag 5 mei 2014 00:10 schreef Isabeau het volgende:
Bejaard, golfer!
Hoe oud was eigenlijk de oudste deelnemer?
Zachtaardige en nette mensen zijn niet per se jaren 50 mensen. Niet iedereen is een spring in het veld die meteen alle aandacht opeist. Helaas is dat tegenwoordig wel een beetje het ideaalbeeld van mensen, maar als iedereen super extravert en aandachtopeisend zou zijn zou het één grote bende worden. Je hebt ook rustige en meegaande mensen nodig.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar heel netjes, vandaar dat gevoel. Niet dat ze ouderwets is of zo.
Ik zou haar inderdaad eerder eind 20 hebben geschat ja.quote:
Bojana kookt het beste, maar vaak schotelt ze niet voor wat de bedoeling is. Het programma heet Masterchef, niet Masterhobbykok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Het meest blij word ik natuurlijk van Rosah of David als winnaar
Je weet het nooit in Masterchef, Bojana kan maar zo blunderen bij een eliminatieproef en dan lig je er uit. Maar goed, zoals ik al zei, zij verdient het wel het meest als je naar alle voorgaande afleveringen kijkt.
Ja. Portie vaak veel te klein, vragen ze een taart dan komt zij aan met een miniatuurpasteitje en als er bejaarden komen voegt ze allerlei rare smaken toe. Dan begrijp je er echt niet veel van.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef RobinOok het volgende:
Jij vindt haar maar een beetje hobbyistisch?
Verder gaat het goed met je?
Dat er bejaarden kwamen werd pas duidelijk nadat ze al waren begonnen met koken volgens mij, en niet iedereen heeft de flexibiliteit van de dagwinnaar om ter plekke het initiële idee een beetje te tweaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Portie vaak veel te klein, vragen ze een taart dan komt zij aan met een miniatuurpasteitje en als er bejaarden komen voegt ze allerlei rare smaken toe. Dan begrijp je er echt niet veel van.
Ja idd, hier is het belangrijk. Maar ik vraag me ook af hoe topchefs die de hele dag met moleculair koken bezig zijn zouden reageren op een kudde bejaarden die alleen aardappels met jus blievenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef loecje het volgende:
die flexibiliteit lijkt me juist belangrijk bij zo'n spelelement als de masterchef. er is vaak zo'n soort verrassende wending waar een kok op moet kunnen inspelen.
dus omdat de jury maar 2 hapjes neemt mogen de gasten ook maar 2 hapjes?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:11 schreef RobinOok het volgende:
Helemaal niks mis met kleine porties als de jury maar 2 hapjes neemt.
De gasten kregen echt geen 2 hapjes per gerecht hoor.... De drie gerechten waren niet royaal, maar ook niet superklein.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef loecje het volgende:
[..]
dus omdat de jury maar 2 hapjes neemt mogen de gasten ook maar 2 hapjes?
het gaat toch ook om de opdracht.
Er werd duidelijk gezinspeeld op de komst van bejaarden. David had het bijvoorbeeld wel door.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat er bejaarden kwamen werd pas duidelijk nadat ze al waren begonnen met koken volgens mij, en niet iedereen heeft de flexibiliteit van de dagwinnaar om ter plekke het initiële idee een beetje te tweaken.
Precies. Dat lukt Bojana keer op keer niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef loecje het volgende:
die flexibiliteit lijkt me juist belangrijk bij zo'n spelelement als de masterchef. er is vaak zo'n soort verrassende wending waar een kok op moet kunnen inspelen.
Vanavond alweer? Het gaat nu wel heel snel natuurlijk, volgende week al finale toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:41 schreef Unites het volgende:
Vanavond gaat er weer iemand naar huis, spannend!
Jepquote:Op maandag 5 mei 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond alweer? Het gaat nu wel heel snel natuurlijk, volgende week al finale toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:31 schreef dude1986 het volgende:
Ik werd er ook door verrast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the world, I want to get out.
Eindelijk laten ze haar echte leeftijd zien. Alleen de naam klopt nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef golfer het volgende:
Oh, en leuk foutje van de regie in het begin.
Bart is wel heel erg ten gunste veranderd en verjongd:
[ link | afbeelding ]
Ja precies mijn idee. Bojana is gewoon errug goed. Maar je weet maar nooit, ook zij heeft steken laten vallen..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel erg een zwak voor Rosah en David, maar ben bang dat Bojana gewoon te goed is en wint.
Bart mag er w.m.b. als volgende wel uit.
"Ja, soms moet je met je hand wel eens in iets onsmakelijks zitten....."quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt steeds meer fan van David! Humor, teamspirit, relaxed. Ja, geschikte gozer volgens mij.
Rosah vond ik ook leuk vanavond. Hoe ze die vis stond leeg te graaien.
Meisje naar mijn hartquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
"Ja, soms moet je met je hand wel eens in iets onsmakelijks zitten....."
Ik heb precies hetzelfde, die twee gun ik het het meeste. Maar als ik eerlijk ben is het niveau van Bojana overall het hoogste.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel erg een zwak voor Rosah en David, maar ben bang dat Bojana gewoon te goed is en wint.
Bart mag er w.m.b. als volgende wel uit.
Ja idd, en ze zweet heel erg, haar hoofd glanst. Maar toch vind ik haar echt de beste en haar kookniveau ligt vaak veeeel hoger dan de rest.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die klagerige kreunstem van Bojana is gewoon zo irritant. En haar hoofd als ze een keer wat kritiek krijgt. Daar kan ze slecht tegen.
Haha zo was ik ook een keer David van 38quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef golfer het volgende:
Oh, en leuk foutje van de regie in het begin.
Bart is wel heel erg ten gunste veranderd en verjongd:
[ link | afbeelding ]
Dat is niet zo vreemd met al dat licht. Geldt voor de rest ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ja idd, en ze zweet heel erg, haar hoofd glanst.
Zoveel zweten vind ik gewoon vies. Zeker boven eten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ja idd, en ze zweet heel erg, haar hoofd glanst. Maar toch vind ik haar echt de beste en haar kookniveau ligt vaak veeeel hoger dan de rest.
Sjeez....quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoveel zweten vind ik gewoon vies. Zeker boven eten.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij maakt je gewoon happy en lacht echt heel veel. Vrolijke man is hetquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben voor de mannen. Liefst Bart, omdat je t bij hem niet verwacht en hij veel lacht.
Goeie argumenten voor n chef he
Dan hoef je in ieder geval niet na te zouten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voerde ze weer een act, compleet met traantjes, op?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die klagerige kreunstem van Bojana is gewoon zo irritant. En haar hoofd als ze een keer wat kritiek krijgt. Daar kan ze slecht tegen.
Ja jammer inderdaad, was wel mijn favoriet, maar ik had niet verwacht dat ze veel verder zou komen. Ik denk dat Bart de eerstvolgende is die moet vertrekken en daarna kan het iedereen zijn. Wat mij betreft mag David wel winnen, die heeft van alle kandidaten het meest in staat om te leren en zich te verbeteren.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Zo, Rosah zit weer in een goede fase, knap. En David blijkt toch wel een overlever zeg
Jammer van Celine, leuke griet, knap als je op je 22e al zo kunt koken imo![]()
Tja, wie niet. Maar wat doe je eraan. Als je zweet, dan zweet je. Je kunt als mens niet je poriën afsluiten of zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker waar! Over het algemeen zweten de mensen die vooraan staan ook het meest, aan de voorkant staan meestal de meeste lampen, waardoor het altijd heel warm was vooraan. Maar de een zweet meer dan de ander natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, wie niet. Maar wat doe je eraan. Als je zweet, dan zweet je. Je kunt als mens niet je poriën afsluiten of zo.
Rauw vlees serveren en toch doorgaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:10 schreef sirdanilot het volgende:
Ik had liever Bart eruit gezien, is niet de eerste keer dat hij rauw vlees serveert. Jammer dit.
Dan valt het mee. Ik dacht aan rauwe kip of zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
het was entrecote, er zijn mensen die dat graag zo eten
Volgens mij was het ribeye en dat moet toch een beetje gebakken zijn om het dooraderde vet te laten smelten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef computergirl het volgende:
het was entrecote, er zijn mensen die dat graag zo eten
Moet nederland ook? Dan moet ik mijn moeder eens informerenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:43 schreef Unites het volgende:
Vanavond een keer overslaan, want: Songfestival![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:06 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Moet nederland ook? Dan moet ik mijn moeder eens informeren
Tja, als de specifieke opdracht is dat je met de rookoven moet werken en je proeft geen enkele rooksmaak in je eindproduct dat is dat natuurlijk ook niet bepaald een goede prestatie. In een meer open opdracht had het wellicht anders uitgepakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Halcon het volgende:
Apart dat je dan doorgaat. Lijkt me eerder een diskwalificatie dan een wat minder, maar wel gaar, gerecht te serveren.
Dat is meer reden om vanavond live naar Masterchef te kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:43 schreef Unites het volgende:
Vanavond een keer overslaan, want: Songfestival![]()
![]()
![]()
Mja, allebei waardeloos natuurlijk, maar als ik zou mogen kiezen tussen rauw of geen rooksmaak...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, als de specifieke opdracht is dat je met de rookoven moet werken en je proeft geen enkele rooksmaak in je eindproduct dat is dat natuurlijk ook niet bepaald een goede prestatie. In een meer open opdracht had het wellicht anders uitgepakt.
[..]
Ligt er ook wel aan hoe rauw en welk soort vlees, dat vind ik wel erg lastig in te schatten op basis van de beelden. Het is natuurlijk ook niet zo dat hij de lappen vlees ongebakken op het bord gekwakt heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, allebei waardeloos natuurlijk, maar als ik zou mogen kiezen tussen rauw of geen rooksmaak...
Masterchef is niet livequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef TAV74 het volgende:
Dat is meer reden om vanavond live naar Masterchef te kijken.
Dat zeg ik dan ook nietquote:
k ook niet, alleen het aanzien maakt me al aggresiefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zei ook al, ik zou echt weglopen. Ik kan daar totaal niet tegen..
Welnee. Dit kun je een eerste keer nooit goed doen. Zo slecht doen ze het niet.quote:
Volgens mij is het helemaal niet nodig. De meeste mensen doen hun werk prima zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden iedere dag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef TAV74 het volgende:
De liefde voor het koken vergaat je snel als je in dit soort keukens werkt Ik zou binnen een uur gillend wegrennen volgens mij, maar ik kan dan ook al helemaal niet met dat autoritaire gedoe van zo'n chef omgaan (hoewel ik snap dat het nodig is)
Als je pretendeert Masterchef te willen worden, moet je dit kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welnee. Dit kun je een eerste keer nooit goed doen.
Nou, in stress situaties zal het in zo;n keuken echt wel eens nodig zijn, maar bij een ingewerkt team neem ik aan dat dit nauwelijks nog het geval is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet nodig. De meeste mensen doen hun werk prima zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden iedere dag.
Wat een onzin. Als je het wilt worden moet je dit leren, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je pretendeert Masterchef te willen worden, moet je dit kunnen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je pretendeert Masterchef te willen worden, moet je dit kunnen.
In de keuken van De Librije was het allemaal pais en vree, alles liep daar als een geoliede machine en heb echt niemand z'n stem horen verheffenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet nodig. De meeste mensen doen hun werk prima zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden iedere dag.
Maar daar stonden ook geen 4 amateurs die aan een show mee doen met camera ploeg er onder en een spelelement er achterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de keuken van De Librije was het allemaal pais en vree, alles liep daar als een geoliede machine en heb echt niemand z'n stem horen verheffen(weet niet wat er gebeurt als er geen gasten zijn natuurlijk
)
Jij kijkt een heel ander programma denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Halcon het volgende:
Hoe wil je jezelf Masterchef noemen als je in een keuken niet functioneert?
Nee. Vieze borden, verkeerd op het bord, etc. Er ging veel fout.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij kijkt een heel ander programma denk ik
Precies wat ik bedoel, als je een ingespeeld team op hoog niveau hebt draait het ook zonder constant commentaar wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de keuken van De Librije was het allemaal pais en vree, alles liep daar als een geoliede machine en heb echt niemand z'n stem horen verheffen(weet niet wat er gebeurt als er geen gasten zijn natuurlijk
)
Ja, en hoe moeilijk is het om te zien dat dat logisch is als je voor het eerst onder druk in zo'n keuken staat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Vieze borden, verkeerd op het bord, etc. Er ging veel fout.
Maar niet alles en het is zéker niet dat ze alle 4 niet functioneerden wat je net beweerde. Maar goed, je wilt het toch niet anders zien dus laat maarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Vieze borden, verkeerd op het bord, etc. Er ging veel fout.
Een schoon bord is vrij basaal toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en hoe moeilijk is het om te zien dat dat logisch is als je voor het eerst onder druk in zo'n keuken staat?
Vieze borden en zo... De basis gaat al fout. Is dat zo lastig een schoon bord serveren?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar niet alles en het is zéker niet dat ze alle 4 niet functioneerden wat je net beweerde. Maar goed, je wilt het toch niet anders zien dus laat maar
Oh, ik dacht dat ze dat maar gewoon 'moeten kunnen' van je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Halcon het volgende:
Ze hadden dit ook al eerder in de wedstrijd een paar keer goed moeten oefenen.
Volgens mij heb je weinig inlevingsvermogen. In alle rust in je eigen keukentje is het allemaal basaal en makkelijk, maar voor het eerst in zo'n keuken, met wedstrijdelement, camera;s en flinke druk erop ga je echt wel basale fouten maken. Hoe talentvol je ook bent. En de regie brengt dat natuurlijk ook maar al te graag in beeld.quote:
Een masterchef staat niet solo in een keukentje. Die staat in een keuken waar een team werkt. En vieze borden kan dan gewoon echt niet. Koppie erbij houden! Ik snap best wel dat het wennen is als je dit nooit hebt gedaan, maar veel heel basale dingen gingen fout vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig inlevingsvermogen. In alle rust in je eigen keukentje is het allemaal basaal en makkelijk, maar voor het eerst in zo'n keuken, met wedstrijdelement, camera;s en flinke druk erop ga je echt wel basale fouten maken. Hoe talentvol je ook bent. En de regie brengt dat natuurlijk ook maar al te graag in beeld.
Beter is wat oefenen vroeger in de wedstrijd natuurlijk. Aan de andere kant: een vies bord serveren.... zoals die chef al zei: dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze dat maar gewoon 'moeten kunnen' van je?
Bart maakt teveel fouten, het is een wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Halcon het volgende:
Kijk die Bojana eens smerig glimlachen op het moment dat Bart werd gefileerd.
Klopt. Basale dingen gaan voortdurend fout bij hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bart maakt teveel fouten, het is een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nog herinneren toen hij dag 1 op z'n bek ging met iets wat hij vaak deed. Nu staat hij als een baas in een Michelin tent te koken wat totaal niet zijn ding is. Ontzettend trots op die gozer.
Bojana kan niet tegen stress en in team werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Basale dingen gaan voortdurend fout bij hem.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef regnavetto het volgende:
Echt dieDie leert het snelst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nog herinneren toen hij dag 1 op z'n bek ging met iets wat hij vaak deed. Nu staat hij als een baas in een Michelin tent te koken wat totaal niet zijn ding is. Ontzettend trots op die gozer.
*btw, heb je nog contact met dat kleine blonde adhd vrouwtje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Jep zeker, merkte ik al in de tijd dat ik er nog in zat.
Ik heb met iedereen eigenlijk nog wel contact. Voordeel van een whatsapp groepjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw, heb je nog contact met dat kleine blonde adhd vrouwtje?
Jullie waren goed team samen.
Er zijn er vast wel waar je meer contact met hebt toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ik heb met iedereen eigenlijk nog wel contact. Voordeel van een whatsapp groepje
Met gebakje aan de thee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef minilot het volgende:
O, doe mij even het nummer van Celine dan. Ik wil wel troosten
Deert nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n type die dan de slagroom vergeet.
Weet je, als je een man was zou je eigenlijk best een griezel zijn. Hahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef minilot het volgende:
O, doe mij even het nummer van Celine dan. Ik wil wel troosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dude1986 op 07-05-2014 00:20:35 ]
O, zeker!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Weet je, als je een man was zou je eigenlijk best een griezel zijn. Hahahaha.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:42 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef golfer het volgende:
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze denken dat als je die paar woordjes Frans spreekt/uitspreekt/kent je dan een betere chef bent oidquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:19 schreef Lkw het volgende:
Bon!
Oui!
Bon!
Bon!
Oui!
Waarom zo debiel in het Frans steeds?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Koolraap,schorseneren en prei gaat het ook niet worden.
Blijft grappig, hoe gedateerd het ook is.quote:
Heb jij het idee dat NL met eigen authentieke gerechten zich ooit culinair echt gaat ontwikkelen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft grappig, hoe gedateerd het ook is.
Dat doet het zich al: Sergio Herman, Jonnie Boer, Richard Ekkebus...en aankomende talenten als Joris Bijdendijk en nog een paar jonge chefs.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb jij het idee dat NL met eigen authentieke gerechten zich ooit culinair echt gaat ontwikkelen?
We hebben goede grond met daarop verse groenten. Prima vlees, vis en zeevruchten ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doet het zich al: Sergio Herman, Jonnie Boer, Richard Ekkebus...en aankomende talenten als Joris Bijdendijk en nog een paar jonge chefs.
Yep. Ze staan nu toch wel voor een keuze. Laat je de beste hobbykok winnen (Bojana) of degene met de meeste potentie als Masterchef (David).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bojana kan niet tegen stress en in team werken.
Rosah loopt zichzelf voorbij en die slimme David wordt elke keer weer wat beter.
Hobbykok? lol, echt niet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Ze staan nu toch wel voor een keuze. Laat je de beste hobbykok winnen (Bojana) of degene met de meeste potentie als Masterchef (David).
$$$quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:47 schreef loecje het volgende:
iemand die 2e of 3e is geworden kan niet zoiets opstarten?
Ik denk dat ze in de tijd dat ze gewerkt heeft wel wat bij elkaar zal hebben gespaard om zo'n cursusje te organiseren.quote:Bojana (36 jaar) is geboren in Servië. Ze studeerde werktuigbouwkunde, is getrouwd en moeder van twee kinderen. Sinds kort is Bojana gestopt met werken bij een groot online bedrijf om haar passie voor koken te volgen!
Kan ook betekenen dat ze niet gewonnen heeft maar toch iets opgestart heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef dude1986 het volgende:
Kan betekenen dat ze gewonnen heeft. Facebookpagina is eind april opgestart....
10 april was de laatste opnamedag:quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef sirdanilot het volgende:
Wanneer waren de opnames eigenlijk klaar? Of is dat geheim?
twitter:LUTEPeter twitterde op donderdag 10-04-2014 om 08:27:33Laatste opnamedag #masterchefholland Vrienden @Smartcook @alaincaron57 ik ga jullie missen. Wie is de winnaar MC 2014 http://t.co/lCTtgBvnZ6 reageer retweet
Ja. Beetje bekendheid heeft ze nu en da's best handig bij zoiets.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat ze niet gewonnen heeft maar toch iets opgestart heeft
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef sirdanilot het volgende:
Siham doet er volgens mij ook aan mee, dus lijkt me niet noodzakelijk dat ze heeft gewonnen.
Dat lijkt me best een leuke workshopquote:Moroccan fusion (met Siham)
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef regnavetto het volgende:
Bijna iedereen is na Masterchef begonnen met workshops of private dining.
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik blij was dat je eruit was, maar ik kijk wel uit
Nee grapje, vond je op zich wel goed, maar schijnbaar was je niet goed genoeg.
Heb van begin af aan een zwak voor David. Relaxte kerel, verstand van zaken, en als je hem ziet zou je eerder denken aan een bouwvakkerMaar wat een held is het.
Die Bojana (?) die mag eruit, wat een verschrikkelijk naar en vals mens moet dat zijn. Kan alleen maar klagen zeuren en zagen. Kritiek accepteren? Kan ze niet.
Nee, als er iemand moet winnen... kies ik David, al denk ik dat Rosa gaat winnen.
Tof! Dan was er in ieder geval een jurylid die haar erg goed vondquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.
Leuk voor haar. Kan ze lekker veel verder leren van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden.. Eliminatie in combinatie met chocolade...quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bonbonnetjes morgen... ojee.. Dat wordt lastig voor David. En voor rosah ook.
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden.. Eliminatie in combinatie met chocolade...
Ga jij nou maar weer koekjes bakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef regnavetto het volgende:
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik niet
Ja dat. Toen ze het had over appeltaart dacht ik 'top!' maar een amandeltaartje kan ik hier bij de gemiddelde Nederlandse bakkers niet krijgen vrees ik..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Was vandaag jaloers op de kandidaten want mogen koken voor de superleuke Almighty Poh![]()
Leuk dat ze echt Hollands gingen koken voor haar.
Alleen amandelkoekje met appel vind ik eerder Frans of Belgisch dan Hollands.
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef dude1986 het volgende:
Regnavetto, wat ben je nu zoal aan het doen. Plannen oid? We zien je als het goed is over twee weken weer op tv![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.
En vandaag gesprek om voor basischool kinderen workshops te gaan geven. Ben benieuwd, als dat goed loopt zie je misschien een van de kinderen in het volgend seizoen Masterchef Junior 9e worden en koekjes verneuken.
Ik zou de aflevering van dinsdag sowieso even terugkijken. Koken o.l.v. Chef Bijdendijk, vond dat de leukste aflevering tot nu toe samen met Ainsley Harriot weken geleden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Unites het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen gemist... is er nog iets spannends gebeurd in de MC-keuken?
wat leuk man!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.
En vandaag gesprek om voor basischool kinderen workshops te gaan geven. Ben benieuwd, als dat goed loopt zie je misschien een van de kinderen in het volgend seizoen Masterchef Junior 9e worden en koekjes verneuken.
Ainsley Harriot <3 <3quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef regnavetto het volgende:
Ik zou de aflevering van dinsdag sowieso even terugkijken. Koken o.l.v. Chef Bijdendijk, vond dat de leukste aflevering tot nu toe samen met Ainsley Harriot weken geleden.
Je bent niet zo van chocolade?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik niet
Zit ik nu terug te kijken (op mijn werkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ik zou de aflevering van dinsdag sowieso even terugkijken. Koken o.l.v. Chef Bijdendijk
Ja maar wel een leukerdje ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit ik nu terug te kijken (op mijn werk) en wat een ontzettende chagrijn is die chefkerel zeg!
Haha, het is eigenlijk een hele relaxte vent. Ik weet niet hoeveel je daarvan terug kan zien in de aflevering waar wij 3 gerechten moesten namaken toen ik er nog in zat. Maar nu sta je in zijn keuken te koken voor zijn gasten. Dus toch wel even een verschil.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit ik nu terug te kijken (op mijn werk) en wat een ontzettende chagrijn is die chefkerel zeg!
Ik vind er niks aan. Hij mag dan een fraai hoofd hebben, maar wat een knorrige uitstraling zeg!quote:
Ik vond vooral dat hij af en toe zo'n blik had van 'oh mijn god, waar ben ik aan begonnen, dit komt nooit goed'quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:18 schreef minilot het volgende:
Ik vind er niks aan. Hij mag dan een fraai hoofd hebben, maar wat een knorrige uitstraling zeg!
Nou ja, ik vond 'm in die eerdere aflevering ook al niet echt een jolige peer eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef dude1986 het volgende:
Ja maar dames, dit is echt zo gemonteerd. Ik zag bijvoorbeeld in desbetreffende aflevering twee x (!) hetzelfde moment waar hij heel chaggie keek. Dit kwam echt achter elkaar. Ze monteren het zo, ik denk dat hij IRL enorm meevalt.
Et voilàquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Ha, wat een geblèr zeg!En het is net alsof Rosah een tikkie masochistisch van aard is, want volgens mij had ze d'r lang niet zoveel aangevonden als er niet zo hard tegen haar zou worden geschreeuwd.
Dat, of ze weet gewoon dat dit de houding is die haar een baantje bezorgt.
En voilà.
Haha inderdaad ja. En bij deze challenge was er nog een chef erbij om mee samen te werken. In andere MC's sta je vaak nog helemaal in je eentje. Met veel catastroses als gevolg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat hij af en toe zo'n blik had van 'oh mijn god, waar ben ik aan begonnen, dit komt nooit goed'
Ja kan niet echt herinneren hoe de aflevering ging, maar kan me tijdens de opnames wel herinneren dat er veel meer gelachen werd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond 'm in die eerdere aflevering ook al niet echt een jolige peer eigenlijk.
voila: Chef Bijdendijk is leuk en geen chaggie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:43 schreef regnavetto het volgende:
[..]
maar kan me tijdens de opnames wel herinneren dat er veel meer gelachen werd.
Ja, maar jij kan d'rop en dat vertroebelt je beeld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef dude1986 het volgende:
[..]
voila: Chef Bijdendijk is leuk en geen chaggie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan d'rop en dat vertroebelt je beeld.
Duidelijk. Mij lijkt het ook niks. Veel te ingewikkeld. Maar vind het wel lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Vind het niet lekker en vind ermee koken/bakken ook niks aan.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Schaapje82 het volgende:
Ze mogen zeker allemaal blijven. Flauw vind ik dat altijd. Maar 't is ook niet een opdracht om iemand op weg te sturen.
Alain zei iets als "we hebben besloten", ik dacht ook direct dat ze allemaal gingen blijven,quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alain zei iets als "we hebben besloten", ik dacht ook direct dat ze allemaal gingen blijven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |