Ik vermoed dezelfde top 3, de volgorde durf ik niet te voorspellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:48 schreef Unites het volgende:
Ik denk:
5. David
4. Rosah
3. Celine
2. Bart
1. Bojana
Zo te zien komt het volgende week vooral op verfijning aan. Ik denk dat niet dat David daar zo'n goede voor is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:52 schreef Halcon het volgende:
David snapt bij opdrachten op zich wel het beste wat de bedoeling is. Voordeel voor hem. Qua koken is hij wsl. wel een stuk minder dan bv. Bojana.
Ik denk:
1. Bojana, 2. David, 3. Celine, 4. Rosah, 5. Bart.
Ja, misschien wel. Bart staat ook bij mij meer bovenaan omdat ik hem leuker vind dan Bojana. Ik gun hem de overwinning meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:05 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat Bojana toch net iets meer in huis heeft dan Bart.
Nee, da's in zijn nadeel, maar wellicht verknalt bv. Celine het één keer (die kans is best aanwezig) of kruipt Rosah een keer niet door het oog van de naald.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Zo te zien komt het volgende week vooral op verfijning aan. Ik denk dat niet dat David daar zo'n goede voor is.
Trouwens, je vroeg gisteren wat Astrid nou precies zei, voor die jus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:46 schreef Schaapje82 het volgende:
Ik denk dat Rosah als volgende gaat sneuvelen (zonder voorkennis gezegd). Als ik denk wie er over zijn dan denk ik bij iedereen, ja, die is beter dan Rosah. Bart is beter, Bojana is beter, Celine is beter en David is beter.
Vertrek van Astrid zat ik al weken naar uit te kijken. Als ze alleen kookt vind ik haar op zich wel prima, maar in groepsopdrachten is ze volgens mij niet fijn om mee te werken.
Hij kruipt zo voor de jury. Dat onderdanige, daar krijg ik jeuk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:08 schreef Unites het volgende:
Ik vind Bart best wel irritant eigenlijk. Althans, ik zou er niet mee overweg kunnen. Ik vind 'm beetje een... ja, ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Opschepper? Nee, gewoon vervelend.
Omdat jij dit zegt ga ik dit nu op allerlei wijzen proberen te interpreteren.quote:
Roos wintquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat jij dit zegt ga ik dit nu op allerlei wijzen proberen te interpreteren.
Bij de finale komen toch altijd alle oud kandidaten kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:12 schreef Unites het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wie er heeft gewonnen?
Laat me raden... jij ontvangt een boete van 10.000 tot 50.000 euro als je de winnaar bekend maakt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:17 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Bij de finale komen toch altijd alle oud kandidaten kijken
Jepquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Laat me raden... jij ontvangt een boete van 10.000 tot 50.000 euro als je de winnaar bekend maakt?
Uhm, mag ik niet zeggen denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Doen ze eigenlijk een finale met 2 of 3 kandidaten?? Ik dacht 2 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |