SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
Wat heeft het dan met Feyenoord te maken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ajax uiteraard. Is vrijwel hetzelfde, zou goed zijn als de nationale bonden dan 1 lijn trekken!
H.FR is constant bezig om over Ajax te huilen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met Feyenoord te maken?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-05-2014 om 22:32:05De finale om de landstitel bij de beloften gaat niet door. Vitesse heeft met een niet-speelgerechtigde speler gespeeld. (Rijnmond) reageer retweet
Automatisch zo'n 3-0 zege dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-05-2014 om 22:32:05De finale om de landstitel bij de beloften gaat niet door. Vitesse heeft met een niet-speelgerechtigde speler gespeeld. (Rijnmond) reageer retweet
Coolsingel!!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee, Feyenoord zal wel gewoon die titel krijgen.
Zoiets heb ik ook eerder VERNOMEN via een PERSOONLIJKE vriend van HMF.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF had dit ALLANG voorspeld trouwens, maar dat geheel terzijde.
Als eerste zei die zegsman, volgende zomer. Dus we mogen genieten van het laatste jaartje op de vertrouwde parterres.quote:
Dat is natuurlijk geen argument, bij welke speler (behalve Ronaldo misschien) zou Messi dat wel hebben? De redenen dat ze hem wel willen zijn best logisch. De Rooneys en Van Persies gaan niet op de bank zitten (zeker niet voor 2-3 miljoen euro) dus dat zo'n speler dan op je lijstje staat als mogelijke pinchhitter/3e spits, is niet heel gek. Het is alleen dat Pellé buiten de eredivisie nooit ergens veel heeft gescoord (zeker niet wanneer ie de helft van de tijd niet in de basis stond), dat zal denk ik de reden zijn dat ze hem uiteindelijk toch niet halen. Misschien nadat ie er bij Getafe ofzo eerst een keer 20 keer scoort in een seizoen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:27 schreef Vasion het volgende:
Zou wel leuk zijn natuurlijk als Pelle naar Barca zou gaan, voelt Messi de druk van concurrentie en zal hij beter gaan presteren.
Slimme zet van ze.
Alsof Pelle er in de PD 20 zou maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument, bij welke speler (behalve Ronaldo misschien) zou Messi dat wel hebben? De redenen dat ze hem wel willen zijn best logisch. De Rooneys en Van Persies gaan niet op de bank zitten (zeker niet voor 2-3 miljoen euro) dus dat zo'n speler dan op je lijstje staat als mogelijke pinchhitter/3e spits, is niet heel gek. Het is alleen dat Pellé buiten de eredivisie nooit ergens veel heeft gescoord, dat zal denk ik de reden zijn dat ze hem uiteindelijk toch niet halen. Misschien nadat ie er bij Getafe ofzo eerst een keer 20 keer scoort in een seizoen...
Op de top 3/4 na, stelt de PD natuurlijk ook niet zo extreem veel voor. Als je tegen PSV, Twente, Heerenveen etc. kan scoren dan kan je dat ook tegen Hercules en Levante.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof Pelle er in de PD 20 zou maken.
dat is toch juist de ziel van de kuip?!? Die levendigheid zo dicht op het veldquote:
Ik denk dat Pelle er hetzelfde van zou brouwen als Vleminckx na zijn topscorertitel in de Eredivisie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef erik013 het volgende:
[..]
Op de top 3/4 na, stelt de PD natuurlijk ook niet zo extreem veel voor. Als je tegen PSV, Twente, Heerenveen etc. kan scoren dan kan je dat ook tegen Hercules en Levante.
Denk dat wanneer je Pellé bij een middenmotor echt het volle vertrouwen geeft en hem in de basis laat staan, hij daar best kan slagen. Alleen als ie vervolgens weer ergens 3e spits zou worden, weer niet.
Niet mee eens. Het grote verschil is dat spitsen als Vleminckx, Dost, etc. veel intikkers en kopballen konden scoren op basis van slecht verdedigen en puur op kracht. Zodra je dan in een competitie komt waarin je tegen sterke en betere verdedigers komt, zijn ze niets meer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle er hetzelfde van zou brouwen als Vleminckx na zijn topscorertitel in de Eredivisie.
Pelle kan je met niemand vergelijken.. het gaat niet alleen om zijn doelpunten, maar ook om zijn fysiek. Ik kan me geen andere spits voor de geest halen die zo balvast is en bijna al zijn kopduels wint. Bovendien is hij voor zo'n grote kerel technisch ook vrij aardig. Zou het slim vinden van Barcelona als ze hem halen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle er hetzelfde van zou brouwen als Vleminckx na zijn topscorertitel in de Eredivisie.
jammer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:30 schreef Maastoren het volgende:
Kuip-gevoel blijft
In de zomer van 2018 moet het stadion klaar zijn. Wat verdwijnt is het karakteristieke deinen van het stadion als er wordt gejuicht. "Dat Kuip-gevoel zal blijven, maar het zal in mindere mate zijn dan vandaag."
Precies, ik snap de vergelijking ook niet. Maar het is de vraag of hij, zelfs bij Barcelona, wel presteert in een rol als pinchhitter. Hij zal dan vaak op moeilijke momenten in de wedstrijd ingebracht worden voor het laatste kwartier ofzo, en als ie er dan geen inschiet wordt ie gefrustreerd. Tenzij Koeman daar coach wordt, die onvoorwaardelijk zal blijven vertrouwen op hem, moet die gewoon ergens een heel seizoen de 1e spits en de held van het publiek zijn. Daaruit haalt hij dat zelfvertrouwen om te scoren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pelle kan je met niemand vergelijken.. het gaat niet alleen om zijn doelpunten, maar ook om zijn fysiek. Ik kan me geen andere spits voor de geest halen die zo balvast is en bijna al zijn kopduels wint. Bovendien is hij voor zo'n grote kerel technisch ook vrij aardig. Zou het slim vinden van Barcelona als ze hem halen.
WIlfred Bony was net zo balvast. Die doet het nu overigens goed in Engeland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pelle kan je met niemand vergelijken.. het gaat niet alleen om zijn doelpunten, maar ook om zijn fysiek. Ik kan me geen andere spits voor de geest halen die zo balvast is en bijna al zijn kopduels wint. Bovendien is hij voor zo'n grote kerel technisch ook vrij aardig. Zou het slim vinden van Barcelona als ze hem halen.
Ach dat is speculatie, denk dat hij er wel de kwaliteiten voor heeft. Zijn rol zal heel anders zijn dan bij Feyenoord maar die club is zo groot dat hij dat wel moet kunnen accepteren..staat ook een leuke zak geld tegenover. Alleen jammer dat Dani Alves vertrekt, die had ze mooi panklaar op Pelle zijn bolletje kunnen leggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Precies, ik snap de vergelijking ook niet. Maar het is de vraag of hij, zelfs bij Barcelona, wel presteert in een rol als pinchhitter. Hij zal dan vaak op moeilijke momenten in de wedstrijd ingebracht worden voor het laatste kwartier ofzo, en als ie er dan geen inschiet wordt ie gefrustreerd. Tenzij Koeman daar coach wordt, die onvoorwaardelijk zal blijven vertrouwen op hem, moet die gewoon ergens een heel seizoen de 1e spits en de held van het publiek zijn. Daaruit haalt hij dat zelfvertrouwen om te scoren.
Bony is fysiek ook ijzersterk ja. Heb Pelle vaker zien spelen uiteraard, valt me telkens weer op dat hij bijna geen bal verliest, ook niet met 3 man in zijn nek.. en dan al die kopduels die hij wint.. ik ga hem missen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
WIlfred Bony was net zo balvast. Die doet het nu overigens goed in Engeland.
Ook Bony moest het meestal puur van z'n kracht/snelheid hebben. Maar zo'n wedstrijd als laatst tegen PSV (waarin Pellé dan wel een keer wat minder gelukkig was met afronden, maar voetballend subliem was) heb ik die nog nooit zien spelen. En wat dacht je van een goal zoals tegen Utrecht? (). Als dat nou 1 keer was, kon je het geluk of toeval noemen maar hij maakt wel meer goals van hoge schoonheid. Dat ik als niet-Feyenoorder dat jou nog moet gaan vertellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
WIlfred Bony was net zo balvast. Die doet het nu overigens goed in Engeland.
Ik denk dat dat misschien nog wel eens mee gaat vallen, op z'n uitstraling na. Jullie probleem/uitdaging van afgelopen en komend seizoen zit hem denk ik hierin:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[quote]
Bony is fysiek ook ijzersterk ja. Heb Pelle vaker zien spelen uiteraard, valt me telkens weer op dat hij bijna geen bal verliest, ook niet met 3 man in zijn nek.. en dan al die kopduels die hij wint.. ik ga hem missen bij Feyenoord.
Dan lijk ik jouw counterpart wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
H.FR is constant bezig om over Ajax te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |